Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spørger måske dumt her; men fandt en video af den Vapo som Annuller bød ind med... og det ser da fint ud for en ikke-ryger som mig; men er der virkelig så stor forskel på at brænde de tørrede plantedele direkte og på at varme dem op igennem en glaskolbe? Altså det virker da som om begge dele udvikler røg... og den Vapo der vil da få uvidende til at tro man ryger crack :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
LSDrejø skrev:
Spørger måske dumt her; men fandt en video af den Vapo som Annuller bød ind med... og det ser da fint ud for en ikke-ryger som mig; men er der virkelig så stor forskel på at brænde de tørrede plantedele direkte og på at varme dem op igennem en glaskolbe? Altså det virker da som om begge dele udvikler røg... og den Vapo der vil da få uvidende til at tro man ryger crack :lol:

Hvis man ryger hash er det vel sundere, i det man ikke behøver tilsætte tobak, har jeg ret?

Men ellers er det da også handy nok at vide hvordan man laver en vaporizer, hvis man en dag vil udforske DMT hyperspace . Der skal DMT'en fordampe, da det ikke må komme i kontakt med selve flammen, så vidt jeg har forstået.

Medlem
Brugeravatar

Lavede lige en pære vaporizer i går, og den fungerer fint.
Jeg puttede meget lidt hash i den, og alligevel blev jeg rimelig blæst, tager i betragtning af mængden.
Da jeg lavede vaporizeren kom jeg til at ødelægge toppen af pæren, men jeg lappede det med gaffa tape (ghetto-solution, I know), men den virker alligevel helt fint.
Pæren jeg brugte er forresten 40W tror jeg.. Den er i hvert fald rimelig lille.

Held og lykke med at lave den!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
Nikolaj214 skrev:
Lavede lige en pære vaporizer i går, og den fungerer fint.
Jeg puttede meget lidt hash i den, og alligevel blev jeg rimelig blæst, tager i betragtning af mængden.
Da jeg lavede vaporizeren kom jeg til at ødelægge toppen af pæren, men jeg lappede det med gaffa tape (ghetto-solution, I know), men den virker alligevel helt fint.
Pæren jeg brugte er forresten 40W tror jeg.. Den er i hvert fald rimelig lille.

Held og lykke med at lave den!

har du overhovedet læst hvad folk har skrevet i tråden eller er du bare ligeglad? :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]