BryGs skrev:
det lyder da mærkeligt hvis du aldrig før har haft problemet, det er hver gang du ryger og du siger du er god til mix, så jeg holder også lidt på at der er noget galt med din klump.
udover det forstår jeg godt nok ikke at folk kan få sig selv til at ryge fast på bongen. Alle ved at rygning er pisse skadeligt for lungerne, man kan sige at vi gambler lidt med helbredet fordi det er fedt at være skæv. I mine øjne er det så fuldstændig åndsvagt at man tredobler risikoen for at smadre lungerne ved at slamme hoveder, fordi man bliver lidt lammere. Folk der går og hoster brune/grønne klatter op, og alligevel straffer bongen dagligt er uansvarlige og har ingen selvrespekt.
Alle bør blive informeret omkring skaderne ved bong rygning, dette er et HR forum.
Ja for helvede! Bong er det mest klamme i verden. Jeg ved det udemærket, for jeg har skam slammet massere hoveder før i tiden. Så fik jeg kronisk slimhoste, sikkert en blanding af for meget bong, en grim forkølelse som udløste det, og støvallergi. Det skal lige siges at jeg er 18 år, og jeg har prøvet de der brune slimklatter og hostet blod, pga. jeg overhostede og slog huld på bronkierne. Jeg har ikke røget bong, dog smøger og joints i ekstremt begrænset omfang, og jeg hoster sgu stadig slim op dagligt. Ikke noget med morgenhoste, nej det er sgu hele dagen lang. fy for den lede, det er ikke sjovt kan jeg fortælle dig. Vær glad for at din hoste i det mindste er tør, og så stop med at køb soap hash, og hash i det hele taget hvid du vil være på den sikre side. Køb skunk istedet.
Desuden synes jeg man kan få et underligt emotionelt kaos af bong, i forhold til joints. Udover det bliver man immun overfor bongen efter en uges rygning, så det er ikke engang økonomisk. Det er en dårlig byttehandel at få mere ud af sin klump, men mindre ud af sine lunger!
Jeg kender enormt mange mennesker der ryger bong hver dag, og de har alle sammen daglig hoste med slim, og har haft det i årevis. Et mirakel at deres lunger stadig tager imod røg af nogensomhelst art!
bong og tjubang, og alle de der slammer rygemetoder, er for hashrygere hvad sprøjten er for narkomanerne, helt igennem en rigtig dårlig idé!