Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 aug 2010 13:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 maj 2010 23:20
Indlæg: 48
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Først 0,75g 1x salvia á 2 gange.
Derefter 0,30g 5x salvia á 1 gang.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Alene på værelset, Spændt og måske lidt nervøs. Men ellers glad og rask.
Havde sat min mobil til at video optage trippet, så jeg bedre kunne huske det bagefter.

Triprapporten
Det hele startede med at jeg så nogle video'er på youtube, hvor folk trippede på salvia. og siden dér har jeg ikke være i tvivl om at det skulle prøves.
Jeg har aldrig taget andre stoffer af den kaliber. Kun røget Hash og pot nogle gange. Derfor havde jeg sat mig grundigt ind i det først.
Jeg havde 6 gram 1x blade, og 1g 5x ekstrakt.

Først røg jeg 0,25g 1x. Der følte jeg meget lidt, der muligvis bare var placebo. Derefter røg jeg 0,50g 1x, denne gang blev jeg lidt rundtosset, og en lys stråle der kom ind i mit rum blev til en svag regnbue. Men det gik meget hurtigt over.
Eftersom der ikke skete det vilde blev jeg lidt skeptisk over for stoffet, men tænkte jeg kunne prøve 5x.

10-15 minutter efter tog jeg 0,30g 5x salvia frem.
Jeg satte mig godt til rette over på min seng og tændte tjubangen. Tog et godt sug og holdt det inde i 15-20 sekunder. 5 sekunder før jeg pustede ud, sad der en flue på min skuldre som jeg kiggede lige ind i øjnene og følte vi var rigtig gode venner. (Lyder fuck'ed up :) )
Da jeg pustede ud kom der ikke det forventede "Hårde skub til salvia verdenen". Jeg sad lidt og tænkte at det var ærgeligt at det ikke virkede. Lysstrålen blev denne gang til en lidt større regnbue, som jeg sad og grinte lidt af. I mens jeg tænkte dette var det som om jeg blødt blev skubbet ned at ligge. Jeg tænker at det nok er rusen der virker lidt, og prøver for sjov at kæmpe i mod. Så jeg kommer op og sidde igen.
Da jeg kommer op og sidde igen, er det som om der er 2 personer. 1 som er min reol (til venstre) og 1 som er min computer (til højre). Jeg har ikke OEV, men det føltes bare som om de var personer.
Personen ved (i) min reol er en dame, omkring 50-60 år. Hende betragter jeg bagefter som Sally D (Salvia Divinorum).
Personen ved (i) min computer er en dreng/mand, på omkring 20-28 år. Han var en af Sally's venner.
Jeg følte mig helt tryk ved deres selskab, da de virkede som rigtig flinke folk. De begynder at snakke til hinanden og mig. Jeg kan desværre ikke huske så meget af hvad de siger.
Da jeg trippede føltes det som om vi snakkede i 30-40 sekunder, men på videoen er det kun ganske få sekunder.
Pludselig går det op for mig at det ikke er en person men min computer jeg snakker med, og griner til min reol over det. Først 5-10 sekunder efter går det op for mig at det jo også bare er en reol. Men dette glemmer jeg få sekunder efter, og snakker videre med begge.
Eftersom jeg kun havde taget et sug i piben var der meget tilbage, så jeg ville tage et sug mere. Da jeg bukker mig ned efter piben(som står på gulvet). Siger Sally at jeg ikke skal ryge mere, for jeg kan alligevel ikke holde det inde længe nok. Jeg svarer hende med et grinende "Jo!"
Jeg tager så et stort sug igen, og efter 5 sekunder hoster jeg rygen ud, og spytter ud over kanten på min seng, fordi det virker som om det er en lille brønd. Straks efter jeg har gjort det, går det op for mig at det er min seng, så jeg prøve at tørre det væk. Computeren siger en masse ting til mig jeg ikke kan huske.
Derefter sætter jeg mig op igen, og Sally begynder at sige noget om at jeg skal ligge mig ned i hullet/brønden. Dette er min seng som er blevet til en blanding af en brønd og et jord hul, (som en grav). Det er stadig ikke en OEV, men bare følelsen af at det er et hul. Det gør jeg så og falder blødt 2-3 meter ned i hullet. og har følelsen af at en anden person ligger ved siden af mig. Muligvis død. I hvertfald ikke ved bevisthed. Dette skrammer mig dog ikke. Jeg ligger mig rigtig godt til rette og mærker hele min krop snurre, ligesom når den sover pga blod mangel. Det er en vildt behagelig følelse, så jeg ligger i nogle minutter der nede. Dette er dog kun ca. 20 sekunder i virkeligheden.
Herefter stopper trippet stille og roligt.

Hele trippet varer omkring ca. 4 minutter.
De fleste af følelserne og hvad der skete har jeg først kommet i tanke om, her dagen efter trippet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2010 13:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
Hold da maule en tur, det var ikke lang tid siden frk. Salvia D. Tog min uskyldighed. Efter min mening er det mindst ligeså vildt som syre. Ved godt det er to vidt forskellige highs, men da jeg havde røget det salvia x35 på et hovede, var jeg lige så meget i teletubbies land, som efter at ha' spist 3 avatar mærker. :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team