jeg har søgt på nettet efter flere forskellige måder at lave en varporizer på, de fleste krævede en masse underlige materialer og en lettere kompliceret fremgangsmåde, samt upraktisk at fylde og rengøre. men så fandt jeg løsningen.. varporizeren for dummies!!
1. køb en glæde-pære (kan ik huske størrelsen, og det er renset væk på min egen

men en af de store)
2. køb nogle små sugerør, vælg en ud og skær den over øverst lige efter rillerne (der hvor man bøjer den)
3 køb en sodavand (med skruelåg) og drik den (hvis du drikker den med sugerøret er det nemmest at klippe den mindre EFTER du har drukket sodavanden

)
4. skær pæren over øverst oppe i gevindet og tag glødetråden ud (rens evt. stadset der er inde under metallet, det har jeg dog ikke selv gjort da jeg tror det styrker gevindet, og det når alligevel aldrig at tage skade af varmen)
5. tag dit skruelåg og bor et hul der passer til sugerøret samt et lille hul ved siden af
6. skru ganske simpelt skruelåget på pærens gevind, put sugerøret i hullet og vupti, så er der bar tilbage at fylde den med det ønskede stof, skrue låget på igen, holde for hullet og sugerøret, tænde ligtheren under pæren og vente, og så ellers bare suge og holde det inde.. hvis det så er MDPV der er i så sidder i lidt efter og skriver så detaljeret som jeg gør lige nu xD sorry forresten

efter et par gange (hvis i har voldtaget gevindet for meget) kan det godt være en smule utæt, hvilket egentlig var grunden til at jeg ville skrive, for at spørge om det bare skal lappes med tape? men okay, hvis i ved det, så ved i vel os hvordan man laver den

ps. når i vil rengøre den så læg den i sæbevand i nogle timer (eller bare hurtigt, alt efter hvor beskidt den er og hvor ren i ønsker den

) skyl den, lad den tøre, fyld lidt Na+cL- I (almindeligt bordsalt *blær*

) ryst den alt hvad du overhovedet kan, hæld saltet ud og skyl den igen..
dog kan der komme så meget snask der i at den er umulig at rengøre hvis man er for skæv til at gøre det med det samme og ryger ret hæftigt på en aften/nat..
bare sig hvis i vil ha billeder på. det kan jeg nok godt overkomme
må hellere sende det her inden nedturen slår ind og jeg fortryder lidt

. (den blev os lidt længere end forventet haha) dog er der næsten ingen nedtur på mdpv hvis man drikker på det og indtager det oralt.. og så snakker man seriøst uafbrudt i timevis og timevis. forstår sku godt folk har brugt det som study-drug. plejer normalt kun at skrive så lidt som muligt :
.. nå ja, og så skriver man også helt vildt, kan sagtens skrive med mig selv i timevis hvis ik det var fordi jeg røg det i vapo da jeg gerne vil sove i nat, det holder kun en times tid

.. blev dog nød til at re-dose for at fuldføre den er besked) men hvis man ik skriver eller snakker imens er der en kæmpe trang til at redosere eller ryge smøger i pakkevis.
men det var alt fra mig, håber det med vapoen var nyttigt

rettede sku lige det værste ud igen