EN lille update med et spørgsmål i:
Når i læser den her Post vil der være bogstaver inrammet i (......) eks: (A) det bogstav vil henvise til et punkt på det første billede så i kan følge med bedst muligt om hvad jeg snakker om.
KRISE!!!!!
jeg var rigtig uheldig, den ene nat gik pæren hvilket jeg opdagede ret sent og resulterede i de kære tøser fik sig 5 timer ca. ekstra mørke tid. Ud over det er min ventivaltor for "kraftig" til at den kan blæse dirrekte på pigerne, så den er blevet drejet ind mod væggen, så den bare laver cirkultation i rummets nederste del. (A)
Men alt dette ovenfor skrevede, har resulteret i at mine big budda cheese (fra nu af BBC) har "lagt sig ned"(B) og bladene virkede en smule "krøllet" på en af planterne (B1). Fik sat et nyt fluo lys op igår som er på sammenlagt 2700 lumens og 2700k 2x 18w lysstofsrør (C).
Nu virker det som om planterne er bygyndt at ville opaf igen og de har vokset en del bare frai går da jeg satte det nye lys til og så indtil nu i skrivende stund. (D)
Spørgsmål:
Skal jeg blive nervøs for om de vil klare sig igennem den uheldige periode de har haft?
Er 2700k helt tåbeligt at vegge med?
Skal jeg sætte pinde i jorden så de kan rejse sig op? <--- Mine BBC
Dog har min homegrown no. 1 dog ikke vist tegn på at have taget skade, den vokser flittigt:) og mine early durban er også godt på vej kan i se på de forskellige billeder, det er de yngste planter som ikke hænger med snuden:P
Billeder:

MVH Jubas