Det kan man egnlig godt, men det er mest gældende i meget store mængder.. Jeg gik i klasse med en, da havde røget hash engang, og det var også rimelig meget.. Først havde han røget nogen joints, hvor der ikke skette en skid.. Så fik han røget mere end 1 g. på en bong, og han fik det sygeste, og mest ustyrligste grineflip nogensinde, derefter så han alle mulige mærkværdige ting fx. da han gik ud på toilettet, så blev toilet kummen til en alligator, der vil æde hans røv, hvilket han fik nøjern over..
Personligt, har jeg aldrig fået hallu'er eller OEV's, men jeg har tit prøvet meget syret, og psykedeliske CEV's, de første gange jeg røg.. Bl.a. kan jeg huske at jeg var til en fest hos en af mine gode venner, hvor der blev røget meget hash.. Da jeg blev godt stoned, blev musikken mere intens og "flydende" og da jeg lukket øjnene og hørte musikken, var det som om at se en film i hovedet.. Jeg stod på scenen på en guitar og fyret den af, og stregene lyste lilla, lyserød.. alle mulige farver.. Jeg så rummet og stjernerne, og i blandt i dette kosmos så jeg de mest underligste væsner bl.a. en kæmpemæssig drage, løvefrøer med tukannæb, stråler af lilla, kosmisk lys osv. osv. .. Det var helt fantastisk, kan jeg huske og det glemmer jeg heller aldrig, selvom det bare var CEV's :b
Men siden jeg har på de sidste par måneder haft et dagligt forbrug af cannabis, er det ikke rigtigt længere det samme, som det har været, desværre.. Medmindre jeg ryger endnu mere, selvfølgelig