Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
KeepOnFlyin; Det er godt nok en tynd forklaring. Faktum er, at piller du partout dør en ubehagelig død af, nok aldrig bliver den store succes. Så vil det være mere interessant for en hvilken som helst dealer at sælge piller uden effekt fremfor at sælge piller med rottegift.
At man så i øvrigt aldrig har fundet piller med rottegift i, gør at vi nok lige så godt kan anse det for at være en skrøne.

At der så kan være andet psykoaktivt snask i, det er slemt nok. Hvem har lyst til at komme til at tage en høj dose piperaziner?

Som arpheus skriver, og jeg selv er inde på, så kan producenten være ligeglad, da dealer vel har købt pillerne derfra og derfor hænger på dem nu.
Hvor mange dealere rundt omkring har styr på hvad de har skaffet sig ?
Det kan også være enkelte piller der har været noget giftigt i, rottegift, noget andet lort som arpheus også skriver.
Rottegiften var bare taget ud fra et ovenstående eksempel.
Kan ikke se hvor "den tynde forklaring" ligger, har ikke sagt at dealer med vilje sælger crappiller, vel ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KeepOnFlyin skrev:
Som arpheus skriver, og jeg selv er inde på, så kan producenten være ligeglad, da dealer vel har købt pillerne derfra og derfor hænger på dem nu.

Producenter har det med ikke kun at lave et enkelt batch piller, men mange. Derfor vil de nok gerne kunne afsætte mere end blot det første batch, og det er således i producentens interesse at der er folk der ønsker at aftage yderligere portioner. Derfor putter de ikke rottegift i medmindre det er et decideret uheld.

Medlem
Brugeravatar

Okay Peter Skaarup :)
mon ik det så er et uheld..

Dedikeret medlem

Jep, Skaarup sagde det. Det er (som jeg tidligere nævnte) hverken i dealerens eller producentens interesse.

Det er selvfølgelig muligt, at producenterne ind i mellem lige kommer til at tabe en dåse rottegift ned i deres produktion, men eftersom det ikke er noget man finder ved analyse af ecstasypiller, så ser jeg ingen grund til at tro det. :)

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Det er selvfølgelig muligt, at producenterne ind i mellem lige kommer til at tabe en dåse rottegift ned i deres produktion, men eftersom det ikke er noget man finder ved analyse af ecstasypiller, så ser jeg ingen grund til at tro det. :)

Kan man heller ikk se sådan noget ved en obduktion ?
Nu spørger jeg bare af nysgerrighed :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Kaloer11 skrev:
RIP til Peter & Allan, kendte Peter. Han var flink! :(

-De døde af Røde Hjerter, som indholdte rotte gift... En skam man ikke var med til begravelsen. Personnen som solgte dem, er inde og sider pga noget andet.... Pas på med de X. De tog også MDMA, men det var X'ene som to livet af dem.

-The white dwarf.

Er det så bekræftet at det var røde hjerter de indtog? Fordi jeg er nemlig også (for 2 måneder siden snart sådan ca.) Stødt på nogle piller der skulle have en ''spacey'' virkning, selve indholdsstoffet var ukendt - men det havde en meget mdma lignende virkning, bare meget mere psykedelisk i det og gav noget af en hedetur..

De her var så bare hvide hvide, var lidt større end de fleste kiks, logoet kan jeg ikke huske, mener det var nogle tal og bogstaver.. Mig og ham jeg tog det med knuste en pille og sniffede ca en kvart hver, som havde en ret kraftig virkning

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
PMA som er meget farligt giver da en rus + plus det er ekstremt farligt og mindes jeg har hørt det skulle minde om MDMA i mindre doser (dvs. mindre end 50 mg!). Alt over 50mg af PMA skulle være dødeligt, og det er self. sikkert også dødeligt for sensitive individer som dør af doser mindre end 50mg. Det kunne være det... eller nogle giftige piperaziner måske?

Vi kan kun gætte, men ecstacy-piller er generelt dårlig HR at indtage efter min mening.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Lad være med at spekulere mere i dette. Det er nok med en advarsel imod XTCpiller, indtil obduktionsrapporten er offentliggjort. Måske nogen herinde fra (med kontakter) kunne høre om de kunne få infoen når den er tilgængelig, og poste det her?

Jeg skal ikke nyde noget af de piller, eftersom de er det eneste (som vi ved om) der er gået igen i narkorepetoiret hos de to omkomne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]