Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der er noget ved denne animation der for mig til at tænke på PsyGoa. Billede

[ 11 December 2002: Besked ændret af: DR-D ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg stemmer personligt for at der skal være en grænse for dumhed på psychedelia!

Medlem

Geografisk sted: DK
- Og den er vist overtrådt for længst! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

Og sådan som i sviner Psygoa til, jeg har sq ik noget imod i gør det, da jeg selv synes han er træls... Men det er underligt at han gider poste noget´mere! Fatter det ik helt...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Og sådan som i sviner Psygoa til, jeg har sq ik noget imod i gør det, da jeg selv synes han er træls... Men det er underligt at han gider poste noget´mere! Fatter det ik helt...<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor skulle jeg ikke gide at poste mere? Jeg griner ad folk, der sviner mig til i flok. Specielt af dem, der ikke har en skid tjek på noget, men hopper med på vognen for at spille stor. Det her er ren underholdning for sådan en som mig...

Medlem

Geografisk sted: Utopia
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Hvorfor skulle jeg ikke gide at poste mere? Jeg griner ad folk, der sviner mig til i flok. Specielt af dem, der ikke har en skid tjek på noget, men hopper med på vognen for at spille stor. Det her er ren underholdning for sådan en som mig...<HR></BLOCKQUOTE>

jamen, tror du det er for sjov og syns skyld at vi gør det?

Dedikeret medlem

Psygoa>>> Jamen det var da dejligt for dig så...

Forresten pakken fra ethnoplanet er sq allerede kommet så det kan man sq kalde hurtig levering! Det r sq fedt... Så kan jeg afprøve lortet på fredag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hehe du er til grin PsyGoa

Held og lykke Alcoholic, og glæd dig for det er faktisk pisse griner at være på ephedra og guarana, når det følels som om at ens hår har 150km/t på, og man har de vilde kuldegysninger over hele kroppen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jeg har nu aldrig fået noget godt ud af ephedra.
Så pas nu lidt på dig selv alligevel alcoholic

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt over 2g ephedra 8% er dumt. Du er MAKSIMALT stimuleret ved 2 g (måske mindre) - alt overskydende indtagelse giver birkninger (hjertebanken, koldsved, rastløshed m.m) og er samtidig uansvarligt! Hvis bare en idiot laver en ulykke med ekstrakten, vil det betyde et lovforbud.
Så konsulter i det mindste nettet før I eksperimentere.

[ 11 December 2002: Besked ændret af: Zionboy ]

Insane psychedelia user!

@Alkohol; Hvis du vil have bedst mulig virkning ud af ephedra'en, så først tag eph. og derefter fx alkohol. Evt. tag eph. før du overhovedet spiser aftensmad.

Dedikeret medlem

Okay... Det vil jeg prøve så... Men der blir 100% indblandet alkohol ind i det billedet, for det er jo fredag ( elsker min vodka over alt på jorden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

In our memories
Brugeravatar

PsyGoa du riner af os, men jeg tror der bliver grinet en del mere af dig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
+ held og lykke Alcho, Ephedrin kan være en alt for lækker upper! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 12 December 2002: Besked ændret af: DR-D ]

Medlem

Geografisk sted: DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Hvorfor skulle jeg ikke gide at poste mere? Jeg griner ad folk, der sviner mig til i flok. Specielt af dem, der ikke har en skid tjek på noget, men hopper med på vognen for at spille stor. Det her er ren underholdning for sådan en som mig...

Hvad er mest underholdning for dig?- At du sidder derhjemme og egentlig har fortrudt det du har skrevet, men alligevel prøver at opretholde et ry. Eller at de "idioter" som du siger ikke har en skid styr på det, men alligevel( GUD SKE LOV) ignorer en klump som dig! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Som jeg kan se det, kan der kun være en forklaring på hvordan du kunne overleve 10 ephedra extrakt, og det må være at du er en monstrøs intetanende kæmpe overernæret polak som sikkert også kan sniffe 20 gram speed og ryge en hel hampmark..

Mvh ~Cornhôlio~
Det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 12 December 2002: Besked ændret af: ~Côrnholio~ ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DR-D:
PsyGoa du riner af os, men jeg tror der bliver grinet en del mere af dig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

Det er da dejligt, at vi formår at underholde hinanden.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Côrnholio~:
Hvad er mest underholdning for dig?- At du sidder derhjemme og egentlig har fortrudt det du har skrevet, men alligevel prøver at opretholde et ry. Eller at de "idioter" som du siger ikke har en skid styr på det, men alligevel( GUD SKE LOV) ignorer en klump som dig! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har egentlig ikke fortrudt, hvad jeg har skrevet. Jeg synes stadig ikke, at der er noget galt med mit indlæg. Jeg mener ikke, at jeg overhovedet behøver at forsvare det! Hvordan skulle jeg kunne vide, at 10 gram er dødelig dosis i Psychedelias medlemmers øjne, når jeg selv har oplevet 10 gram og fået en positiv oplevelse, som absolut ikke var ved at slå mig ihjel? Vi snakker ikke videnskab, men personlige erfaringer her. (Og så bliver jeg ikke ignoreret, men svinet til.)

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ~Côrnholio~:
Som jeg kan se det, kan der kun være en forklaring på hvordan du kunne overleve 10 ephedra extrakt, og det må være at du er en monstrøs intetanende kæmpe overernæret polak som sikkert også kan sniffe 20 gram speed og ryge en hel hampmark..<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen, det er jeg sjovt nok ikke, så der må jo være en anden forklaring.

[ 12 December 2002: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ikke for at dække over PsyGoA da jeg også synes du er et fjols [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men har også selv taget ca 8g 8% ekstrat, uden at dø af det.
At jeg så havde lidt problemer med hjertet et halvårs tid efter det (havde et seriøst FORbrug af ephedra en over gang før det med hjertet, så det var nok ikke de 8g alene, men det 'hjalp' meget på det) er en anden ting, en ting der gør at jeg ikke lukker en masse lort ud omkring at man da let kan tage så store doser.
Det er sq ligesom alle andre stoffer, fedt hvis gjort under rette omstændigheder, men FUCKING nedtur hvis det går galt.

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Ikke fordi jeg kender Psygoa eller har taget ephedra, men jeg syns sq helt ærligt ikke at der er nogen grund til at svine ham til på den måde. Han har sagt at man kan taget ti g. ephedra og overleve det, ikke at Alcoholic skulle gøre det, og han siger tilmed at det er en høj dose. Det var måske ikke understreget nok at det var en høj dose, men han siger det jo, så der er da ingen grund til at svine ham til på den måde! Specielt ikke dig Alcoholic, for du har gjort fuldstændig det samme tusind gange, bare uden at have noget at ha` det i!
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
-Mathias..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Well, det højeste antal mg efedra jeg har taget var 90 mg (jeg er ikke særlig vild med stimulanser skal det lige siges) og det blev jeg ganske udemærket stimuleret af. 10 g. = 800 mg og hvis ikke det brænder røven ud af bukserne på dig så er du hardhead.

PsyGoA : Hvis der er noget jeg hader mere end en der laver dumme fejl, så er det en der på alle måder nægter at han har lavet en fejl selv om det er helt åbenlyst!

Folk ville nok ikke hidse sig så meget op over det hvis du siger "ok, jeg har skrevet noget lort, sorry". Men det ødelægger dit rygte som meth-crack-heroin-drengen eller hvad? er du ikke så hård længere når du har sagt undskyld?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
PsyGoA : Hvis der er noget jeg hader mere end en der laver dumme fejl, så er det en der på alle måder nægter at han har lavet en fejl selv om det er helt åbenlyst!

<HR></BLOCKQUOTE>

Definér "fejlen". Jeg kan ikke se nogen "fejl" her. Hvor ligger "FEJLEN" i, hvad jeg har skrevet? Jeg regner ikke med, at du kan svare på det, men nu spørger jeg.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Folk ville nok ikke hidse sig så meget op over det hvis du siger "ok, jeg har skrevet noget lort, sorry". Men det ødelægger dit rygte som meth-crack-heroin-drengen eller hvad? er du ikke så hård længere når du har sagt undskyld?<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor er det, jeg har skrevet, noget lort? Jeg prøver overhovedet ikke på at være hård. "Ja, ja, det skal han jo sige, den dumme knægt"... Jeg kan lige så godt tale til en dør.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Lækkert [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]