Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Fandt lige denne her:
http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1955112,00.html

Og den her:
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1898

Jeg ved ikke om det kan have noget med din sag at gøre, men det alligevel foruroligende.

-Tramper

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
yeti skrev:
F:C:A:R : Stop dit pis. For det første var ordet "neger" i lang tid det gængse danske ord for sorte mennesker, og for det andet betyder det jo bare "sort". At nogen så senere har besluttet at det ikke længere er politisk korrekt og at man nu er racist hvis man siger det, det må være deres eget problem. Ordet neger har intet at gøre med racisme, så hvis du føler dig stødt over det er det udelukkende fordi du ønsker noget at føle dig stødt over. Og det er iøvrigt pisse off topic med din ligegyldige kæphest. Rid den et andet sted.

Mvh. Deres moderator.

tak, syntes nu heller ik jeg prøvede på at lyde som en racist, tror han selv er sort og blevet mobbet en del

grunden til jeg omtaler "negere" er fordi at det er dem der styrer cokehandel dernede, hvertfald i lloret de mar,

hvis i kommer til spanien engang så lad vær med at købe noget af deres pis, de er så vant til snotdumme turister der ik fatter en skid at de aldrig ville sælge en god kvali af noget som helst, udover det betaler du ca 350-400 kr for 0,5 gram i gadeklumper, og 0,05 af har noget med rigtig coke at gøre, så hellere købe noget krystal mdma det var osse til at skaffe fik dog aldrig afprøvet det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Bl0dpump skrev:
Hold da kæft man - Tror jeg sov igår da jeg skrev på dette topic :lol:

Det skriver du ret ofte efterhånden synes jeg :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
yeti skrev:
F:C:A:R : Stop dit pis. For det første var ordet "neger" i lang tid det gængse danske ord for sorte mennesker, og for det andet betyder det jo bare "sort". At nogen så senere har besluttet at det ikke længere er politisk korrekt og at man nu er racist hvis man siger det, det må være deres eget problem. Ordet neger har intet at gøre med racisme, så hvis du føler dig stødt over det er det udelukkende fordi du ønsker noget at føle dig stødt over. Og det er iøvrigt pisse off topic med din ligegyldige kæphest. Rid den et andet sted.

Mvh. Deres moderator.

Word! Kunne ikke have sagt det bedre selv. Bryder mig heller ikke om folk der er så sensitive, at de bliver stødt over så lidt som ikke engang er racistisk ment til at starte med.

Hov! Dobbelt-post sorry..!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
SLET DENNE PROFIL skrev:
Jeg er sgu da røvligeglad hvor du kommer fra. Neger er et racendiskriminerende ord, det samme er perker. og så længe mennesker som dig insisterer på at bruge dem, lige så længe vil verden blive ved med at være opdelt i hvid og sort, med alt hvad det indebærer af problemer.

Desuden er du racistisk, for hvad betyder det for din genfortælling af din cokehandel, om de var af afrikansk afstamning eller ej?

Tillad mig at quote dig fra en anden tråd
Citat:
Amerikanere er så dumme at de burde aflives. Jorden er bedre tjent uden!

Øh NIGGA what? Prop lige selvhøjtideligheden langt op i dig selv.

edit: Internetsider sælger digital narko?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

thafreak skrev:
SLET DENNE PROFIL skrev:
Jeg er sgu da røvligeglad hvor du kommer fra. Neger er et racendiskriminerende ord, det samme er perker. og så længe mennesker som dig insisterer på at bruge dem, lige så længe vil verden blive ved med at være opdelt i hvid og sort, med alt hvad det indebærer af problemer.

Desuden er du racistisk, for hvad betyder det for din genfortælling af din cokehandel, om de var af afrikansk afstamning eller ej?

Tillad mig at quote dig fra en anden tråd
Citat:
Amerikanere er så dumme at de burde aflives. Jorden er bedre tjent uden!

Øh NIGGA what? Prop lige selvhøjtideligheden langt op i dig selv.

edit: Internetsider sælger digital narko?

Hahaha - Niiice one!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Armaghettoen skrev:
Bl0dpump skrev:
Hold da kæft man - Tror jeg sov igår da jeg skrev på dette topic :lol:

Det skriver du ret ofte efterhånden synes jeg :)

Jeg er en meget træt mand .. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]