Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har lige bestilt en gang guarana og en gang ephedra inde fra ethnoplanet.

Jeg har siddet et stykke tid og kigget og søgt osv osv, men kan ik helt rigtig finde svar på mit spørgsmål.

Hvor mange g guarana og ephedra kan man tage hver for sig?? Eller skal det blandes??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har i hvert fald erfaret, at man kan spise mere end 10 gram Ephedra-ekstrakt derindefra, men det er vist lige i overkanten. (Hvis det er Ma Huang, er 10 gram for lidt, synes jeg.)

[ 10 December 2002: Besked ændret af: PsyGoA ]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
10 GRAM ???????????????+ [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Hvilken % er det på?? for det ekstrakt jeg har prøvet derinde, skulle jeg have omkring 2g, 10 så havde jeg da fået hjertestop

Medlem

Geografisk sted: DK
Ja - 10 lyder fuldstændig sygt.
Jeg tager som regel 4 piller a' 700 mg.
Kan fandme godt forestille mig hvor meget dit hjerte begynder at pumpe hvsi du æder 10 g. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Alkoholice, du skal tage 2-3g. ephedra 8% ekstrakt og evt. booste med 2-3g. guarana.

@PsyGoa; Ville du ikke gøre mig den tjeneste at lade fucking vær med at svare på nogens spørgsmål? Du gavner famne ikke det her board på noget måde!

@Admin.; Synes i ikke der skulle falde en advarsel eller en lille reminder til PsyGoa?

Dedikeret medlem

PsyGoa du fatter som sagt ikke en skid..

@Alcoholic

Første gang jeg prøvede ephedra og guarana, tog jeg ca. mellem ½ og et 1 gram ephedra ekstrakt, og et gram guarana. Det fik jeg en helt fin virkning ud af som holdt mig godt kørende i et par timer..Jeg tog det hver for sig i str. 0 kapsler fra ethno.dk, du kan dog også måle vægten op på en køkkenvægt og lave bomber (hvis du ik lige har kapsler).

Tag dog hensyn til at der kan gå utrolig lang tid før virkningen indtræder, især hvis du lige har spist inden...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg har personligt aldrig været over 6g på en aften, og det satte mig i en utrolig stenet tilstand, jeg sad bare og gloede mens jeg fik det dårligere og dårligere. 10g - og jeg ville have været direkte til intensiv! Og jeg er en relativt stor fyr, så jeg tror næppe at 10g for en alm. person ville være specielt sundt.

10g er sq direkte livsfarligt!

Ps. PsyGoa, kommer du ikke forbi mig en dag så jeg personligt kan røvpule dig indtil du fatter at du ikke skal gå og fyre alt dit pis af. Du har jo ALDRIG prøvet nogle af de ting du snakker om, du ævler bare løs om ting du lige har læst lidt om. Du er en SKÆNDSEL! Håber seriøst din mor skammer sig!

Medlem

Geografisk sted: Farum !
@PsyGoA

Vi andre som ikke rigtig ved noget vi holder vores kæft. Og det skulle du fandme også gøre om ting du ikke ved noget om. Hvordan ville du have det hvis Alcoholic var gået i byen og havde taget 10 gram ekstrakt og var røget på insentiv (måske er han han har ikke meldt tilbage endnu)...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jo 10g er helt sikkert i overkanten! Hvis man ikke er en kæmpe tror jeg det går galt. Jeg havde lavet mig 10 á 400mg kapsler, hev dem alle ned for at se hvad der skete. Jeg lå med kæmpe blodtryk, jeg kunne slet ikke finde rundt i mine tanker - svedte som en gris. Mit hjerte gik virkelig på HØJTRYK! Så 10g ville helt sikkert være ved siden af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
2x400mg passer til mig, start med én først ... Der går normalt ca. 30 mins ved mig - men se hvad der sker, hvis du kan klare mere, ja så er det at hive en mere ned. Men jeg ville sige 0.5-1g, så går det ikke helt galt. Men det får dit hjerte til at banke hurtigere, så hvis der iforvejen er fejl i hjertet så hold dig fra det.

Dedikeret medlem

Ok... Tak for alle svarene! Jeg vil da prøve midt lidt frem, nu hvor jeg har fået jeres råd! Vil da følge dem (undtagen Psygoa´s )

Det med at han skal få en advarsel vil jeg sq også sige er i orden, for jeg fik en advarsel for at skrive link på en hp, osm solgte bzp! Så han fortjener sq en!

Forresten hvor mange advarsler får man?

In our memories
Brugeravatar

Jeg mener, det hedder 8%-ekstrakt.
Jeg har købt det for nylig, så det er det, der er derinde nu. Hvad brokker I jer over?
Alkoholic spurgte, hvor mange gram man >KAN< tage. Jeg siger, at jeg i hvert fald ved, at man KAN tage 10,
fordi jeg selv har gjort det.
Jeg skrev også, at det nok var lige i overkanten. Helt ærligt, folkens.

Til N.dk: Jeg har aldrig løget om, hvad jeg har taget. Både mig og en af mine venner spiste ca. 10 gram ekstrakt. Det virkede meget kraftig - jeg fik det også lidt underligt (hovedpine, bl.a.) og var ved at brække mig på et tidspunkt, men det føltes ikke livsfarligt.

Til Hankien: Ting, jeg ikke ved noget om? Brug dog hovedet, inden du skriver sådan noget. Det eneste, jeg skrev, var, at jeg ved, at man KAN tage 10 gram. Og det ved jeg logisk nok. Hvis Alkoholic gik i byen og havde taget 10 gram? ... Han spurgte, hvor meget man KAN tage. Det følger han næppe som guide...

Og nu siger jeg endnu en gang blot min personlige mening. Har I noget imod det?
Hvad vil i advare mig om? "Lad være med at sige ting,
vi ikke tror på, og ting, vi synes, er åndssvage."? Øhhh.

Btw., tripper I egentlig, når I er på Ephedra? Eller bliver I bare friske? Jeg trippede nemlig for hårdt på de 10 gram. Jeg var højere end på Amf, og det stimulerede vildt i mit hoved. Men jeg tror ærligt talt ikke, at 2 gram er nok til at gøre dig andet end lidt frisk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe, du var bare lidt generende i starten, det er de fleste herinde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
PsyGoA er det bare HELE TIDEN! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

@alcoholic for mange......

@psygoa jeg har været på mellem 7 og 8g ephedra 8x ekstrakt + 4-5g gurana og jeg har aldrig været så bange for at skulle dø, troede virkelig jeg skulle dø da jeg lå på 8 time med et hjerte der bankede som en sindsyg, mens jeg lå og kiggede i ind ivæggen i foster stilling og knækkede med konstant, jeg brugte næsten 4 dage på at komme mig nogenlunde fysiks.
Idag er jeg ikke istand til at være i nærheden af værken ephedra ekstrakt elller gurana ekstrakt, er simpelthen ved at knække mig ved lugten!
jeg tror at jeg, hvis jeg havde indtaget en stører dosis og ikke havde været i reletivt god form med ordenligt hjerte, var død!
JEg håber at du har det godt med at råde en 15 årig til at tage en overdosis af en stimulans! uden at vide hvorvidt personen har hjerte problemer uden at tænke på hvad der sker hvis andre kigger på siden og ser det råd (og JA der er mange som bare kigger uden at poste!!!)
ærligt talt du er et lamt fjols som ville gøre verden til et bedre sted ved at holde kæft!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Zikterion: Kan jeg have fået dårlig kvalitets Ephedra? For nu begynder jeg at synes, det er lidt underligt. Jeg har ikke rådet nogen til noget! Ser du syner? For 117. gang - han spurgte, hvor meget man KAN tage. Han spurgte ikke: "Vil I give mig et godt råd til, hvor meget jeg skal tage?"

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Jeg har lige bestilt en gang guarana og en gang ephedra inde fra ethnoplanet.
Jeg har siddet et stykke tid og kigget og søgt osv osv, men kan ik helt rigtig finde svar på mit spørgsmål.

Hvor mange g guarana og ephedra kan man tage hver for sig?? Eller skal det blandes??

<HR></BLOCKQUOTE>

men tror du ikke at han når du kigger på konteksten mener at han gerne vil have et dosis forslag?
og gerne et normalt dosis forslag der ikke sparker hans hjerte væk?
han spørger jo ikke ligefrem om hvor meget han skal tage for at få en od!

In our memories
Brugeravatar

Damn, det havde jeg egentlig ikke lige tænkt over. Men jeg sagde jo stadig, at 10 gram vidst var i overkanten. Jeg sagde ikke, at han skulle gøre det, men at jeg selv havde gjort det og overlevet... og desuden fået et hamrende fedt "trip".

[ 11 December 2002: Besked ændret af: PsyGoA ]

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
På den her side er der nogle guarana opskrifter... --->Opskrifter <---

Mvh batt

Medlem

Geografisk sted: Utopia
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Jeg har i hvert fald erfaret, at man kan spise mere end 10 gram Ephedra-ekstrakt derindefra, men det er vist lige i overkanten. (Hvis det er Ma Huang, er 10 gram for lidt, synes jeg.)

<HR></BLOCKQUOTE>

Bahhh din so, du skulle ha' tæsk med din egen afføring! Man burde tvinge dig til at æde hundrede gram og se om det virkede ordentligt
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

PsyGoa du er da til så lidt gavn for det her board, at det gør helt ondt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]