Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2010 22:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 15:09
Indlæg: 5
Substans/er: Alkohol, Amf, mdma, keta
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Forklaret i Rapporten så godt jeg kan huske.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
En god privatfest med dejlige mennesker

Triprapporten
Dette er min første trip rapport men denne historie / tur er bare så dejlig sjov at jeg er nød til at for fortælle om den :peace:

Mig og min kæreste skal til fest hos nogle venner og da vi ankommer sidder vi som sædvanligt i sofaen og drikker og starter stille og roligt ud med et par amf snitter af størelses forhold ca. 50mg ret små syntes jeg men der skulle jo være til hele aftenen og vi havde kun ca 0,5g.
klokken er på det her tidspunkt ca 18.00
Vi sidder og snakker om vind og vejr og hygger os rigtig meget med de andre der er til festen ( vi er ca 6 på det her tidspunkt ) og jeg tror der går ca 2 timer og så er vi løbet tør for amf.

Når klokken er omkring 22.00 bliver vi enige om at der skal noget mere gang i festen så vi tager en 100mg mdma snitte hver mig og kæresten.. der går vel ca 30minutter og så begynder vi at blive rigtig glade 8) det kilder godt i kroppen og det hele er bare dejligt Musikken er dejlig elektronisk og legende vi bliver rigtig kærlige og begynder at snakke kærligheds snak og det går der vel nogle timer med.
Klokken er nu 00.00 eller 01.00 og jeg falder i snak med en rigtig fed fyr og han var igang med noget keta og det har jeg ikke udforsket før så vi står og snakker lidt frem og tilbage og bliver enige om at lave julemix ala. 60/40 ( mest keta ) på dette tidspunkt skal det siges at jeg ikke er helt i stand til at bedømme størelses forhold men jeg vil skyde på at det var en 100mg snitte jeg tog. vi står og snakker lidt efter det og så tænker jeg det måske var en idé at gå hen i sofaen og sætte mig ned hvis det nu skulle blive besværligt at stå :lol:
efter ca. 15 minutter syntes jeg det bliver lidt vildt ( stadig sjovt ) men jeg for lyst til at ligge ned så vi går ind og ligger os på et værelse så vi kan snakke lidt om hvordan det er uden musikken og snakken fra de andre forstyrre.
Da vi ligger inde i sengen bliver jeg virkelig fjollet og der er nogle bamser derinde som der skal have navne og jeg gået totalt i barndom og er rigtig glad. Lige pludselig udbryder jeg: Jeg har fucking nisser i håret!!
hvor efter min kæreste siger: Hvad er det du siger skat?
Jeg siger så igen: jeg har små nisser i håret. og begynder så at grine
Min kæreste spørg mig så hvad det er for nogle nisser og jeg fortæller hende at det er små drille nisser og de er lidt irriterende med de er også rigtig søde ( det skal siges at de nisserne var mit hår... MIT HÅR VAR FUCKING NISSER!! DET VAR SIMPELTHEN FOR NIICE )
Nu skulle vi altså ud til festen igen for alle skulle høre min nisse historie.. jeg havde nok ligget i sengen ca. 30 minutter og kan huske at det var lidt sjov at gå.. jeg kan huske jeg spørger en om han er keta og han siger ja, Jeg er også keta siger jeg så.. ikke sådan rigitg keta... men... Juleketa :D jeg snakker med folk om hvor dejlige mine små nisser var og her fra går tiden bare rigtig hurtigt.. klokken den er ved at være ca. 6-7stykker om morgenen og festen er ved at være slut.. jeg får en lille streg keta inden vi går hjem og hele vejen hjem føles det som om jeg er inde i en kugle. Når vi er kommet hjem bliver min kæreste og jeg enige om at nu skal vi keta så vi tager en streg hver som er på størrelse med 2 tændstikker.. vi ligger inde i sengen og det er som om rummet skifter form og størrelse hele tiden.. min kæresten vi hele tiden snakker om hvordan hun har det og forklare ting med jeg vil heller bare rime og ramse på sjove ord så det jeg siger giver ikke så meget mening... hun spørger mig så om jeg ikke syntes det er svært at snakke jeg tænker at jo det syntes jeg og rime ramser videre til hende vi tager en streg til af samme størrelse og efter noget tid bliver det rigtig underligt. hun bliver ved at at snakke og jeg rime ramser og nu begynder hun altså virkelig at se underlig ud.. det er lige som at se tegnefilm hvor hendes ansigt skifter form hele tiden i takt med rummet det hele bølger fra stort til småt hele tiden og det hele bliver lidt lige som det maleri som hedder skriget.
Nu er det hele meget underligt, ikke ubehageligt overhovedet bare rigtig sjovt at alt jeg kigger på ser virkelig underligt ud.. så har min kæreste 6 øjne og så er hun halvt mig og halvt hende i små firkanter og her skiftes det til at det ser sådan ud og så til at jeg ser migselv igennem hendes og ser hende igennem mine egne. det hele flyder mere og mere ud i hinanden og så sker det! al ting begynder at flyde ned i en spiral trakt og det føles som om det tager en evighed hvor alt bare forsvinder ned i den der spiral tragt ting og jeg syntes her det bliver lidt voldsomt men hvad faen. så lad det forsvinde i den trakt tænker jeg og så bliver det hele sort. det føles som om det hele er sort i 30 sekunder hvor jeg ikke rigtig tænker noget.. det er bare sort.. så har jeg det lidt ligesom en sæbeboble der springer og puff. så er det hele der igen og min kæreste siger noget med at jeg ligger og siger: jeg kan ikke forstå det. jeg kan ikke forstå det.
Det hele bliver langsomt sig selv igen og jeg er meget træt vi bliver enige om at vi skal ligge os til at sove og det gør vi så
Da jeg vågner dagen efter er jeg rigtig glad og jeg har rigtig meget lyst til at rime ramse hele tiden fordi det bare var dejligt. en super fantastisk oplevelse og noget af det mest underlige og sjove jeg nogensinde har prøvet... jeg ved dette har været en blandings tur og næste gang skal jeg i hvert fald prøve at komme til ketania hvor det kun er keta :lol:



Jeg håber at i kunne lide min lille historie. Jeg har forklaret den så godt jeg kunne i hvert fald

_________________
Spænd mig fast! Jeg blir kvalt i den forpulede skildpadde!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2010 12:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jan 2010 16:51
Indlæg: 213
Rigtig fed historie, de minder mig om hvor meget jeg glæder mig til at prøve keta :D

egentlig, hvad er et julemix ? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2010 15:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2010 15:00
Indlæg: 0
wushu skrev:
Hvad er et julemix ? :D


MDMA og Ketamin.. hvilke er en klasse kombination !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2010 11:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2010 11:03
Indlæg: 13
Kunne ikke lade være med at sidde og smile og grine lidt over denne fede og velkendte oplevelse! :D Julemix er bare den bedste kombi :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team