Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Amf test.
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Nu er jeg i den situation at kende en del der sælger forskellige stoffer til cirka samme pris.
Jeg er mest interesseret i amfetamin og der kender jeg rigtig mange.
Hvordan er der en effektiv og simpel måde at tjekke kvaliteten på det?

Skyd løs med de alle de forskellige skrøner og historier om hvordan man gør det.

Fibs3n out.
Drugs, sex and rock'n'roll :rocking:

Titel: Re: Amf test.
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det bedste er at sniffe en prøve. Der er ikke rigtig nogen nem måde at bestemme det på, ved at kigge, lugte osv.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Iskold acetone, men det fjerner ikke diverse cutmidler som kreatin - ta en lige stor prøve af hver? :)
Der er en tråd der hedder rensning af amf.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det er ret svært at bestemme hvor rent speed er. Den nemmeste metode er at indtage en dose.
Vej en mængde af (80mg?) indtag det, og mål effekten mod et eller andet pejlemærke - pejlemærket kunne du lave ved at rense noget amfetamin, så du får oplevelsen af ren amfetamins effekt.

Jeg har set folk omrøre en smule speed i et glas vand, og derpå vurdere renheden, udfra mængden af bundfald i glasset.
Men hvis der ikke er noget bundfald, er det ikke en garanti for andet, end at alt er vandopløseligt. Men ligger der en kæmpe bunke på bunden, bør man gå udenom det.

Junior medlem

mange siger det skal stinke men mange siger os det ingen betyding har den bedste måde må være ved at prøve det

Site Webmaster
Brugeravatar

lilpus skrev:
mange siger det skal stinke men mange siger os det ingen betyding har den bedste måde må være ved at prøve det

Ren amfetamin er lugtfrit.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
rbp skrev:
lilpus skrev:

Desværre kun to jeg har købt ved hvor dette var tilgængeligt, ellers har det lugtfrie generelt bare været fyldt af kreatin. Godt man ikke er amfhovede :D Og at kreatin er ret let at spotte. Lugten af urenheder i syntesen synes efterhånden at være det der trækker folk til i DK, og det som de fleste har bedst erfaringer med, når vi snakker amfetamin - den stinkede, flydende... øhh substans :lol:

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
rbp skrev:
lilpus skrev:

Ja, men det er også om at være realistisk. Vedkomne har jo nok adgang til 'gadeamf'. Ellers ville han jo heller ikke være i tvivl.

Den bedste måde du kan vurdere det på, er at prøve dig frem. Amf kan virkelig snyde nu om dage. Det mest misfarvede, ildelugtende marcipan, kan sagtens være bedre end det reneste hvide snask.

Det er blot et spørgsmål om hvor mange affaldsstoffer der er i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]