JannickHardt skrev:
Endnu engang mange tak for de fine svar. Sætter jeg stor pris på. Jeg valgte at smide mig under dynen ret tidligt igår aftes. Desværre blev det kun til godt og vel 2 timers søvn. Det er da bedre end ingenting, men jeg er godt nok stadig meget smadret og i søvn underskud. Jeg har derfor valgt at sygemelde mig på jobbet så jeg kan få sovet ud. Jeg har det fint både fysisk og psykisk. Det er udelukkende træthed jeg føler nu.
Det lyder meget klogt, for du ville nok ikke være meget bevendt på arbejde alligevel :)
Du skriver du ikke er ny i gamet, og det passer meget godt med at du ikke er totalt deprimeret, men at du nok ikke er vant til et egentligt "binge" over flere dage? Første gang jeg overhovedet prøvede Amf, var det - naturligvis - helt fantastisk. Men jeg var også meget, meget glad for at have en ven der blev hos mig hele dagen efter, for vi var begge vildt nede da det sjove aftog :)
Det skete aldrig igen, at jeg blev håbløst deprimeret, men jeg er altid glad for at "komme ned" når andre er til stede. Så en anden gang du tager en tur over flere dage (og det kan være vildt dejligt at gøre, hvis man passer på) så gør det evt. med en god ven som har tid og lyst til at I hænger ud sammen morgenen og dagen efter. Det tager meget af "alene-følelsen" og som regel kan man som du siger, jo ikke sove alligevel.
Alle former for naturlige beroligende midler og ting I kan gøre, kan hjælpe en smule. Men min erfaring er, at har man virkelig været en gris, og haft røret i næsen så det batter et par dage i træk, så kan Alprazolam (Xanax, min personlige favorit) eller en god gammel Valium gøre underværker hvis man gerne vil hvile og måske endda sove. Det kommer af sig selv til sidst, men en god og efter min mening sikker genvej er en Xanax.
Når jeg tager sådan en, kan jeg måske ikke sove, men kan i stedet udnytte tiden til at få lidt for hånden, skrive lidt her, blogge lidt eller hvad ved jeg. Måske er en joint bedre for dig, men det hele kræver naturligvis du begynder at "kende nogen der kender nogen" der kan hjælpe dig med de stoffer. Så held og lykke med det hele, og tro mig - mange af os har været lige der hvor du er/var, og det bliver bedre som timerne går :)
Godt at se du skriver og spørger her, det er det vi er her for min ven!