Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: MDMA
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Har siddet sammen med gutterne et par gange, Hvor de har sniffet MDMA. og hvor de har sagt alle sammen ''Fuck hvor det glitre i skalden'' men har altid været lidt forsigtig med E og hvor jeg ved at det er coke med e efter hvad de har fortalt. jeg ville gerne prøve det men har nogle spørgsmål

1. Er det farligt (altså til forhold med amf og coke osv)
2. Er der noget jeg skal være ops på under trip

Spørg om det fordi mine kammater skider på det og ved stort set intet om stoffer :D håber i vil hjælpe

Titel: Re: MDMA
Medlem
Brugeravatar

1. Nej, ikke hvis du har styr på doserne og jeres mdma er i ordenligt kvalitet
2. Drik ca ½l vand i timen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg har læst rigtigt, er det coke og mdma blandet sammen de indtager? Dette er en dårlig idé. Man skal helst undgå at blande stimulanser. Prøv evt at læs lidt på erowid.org.

Hver opmærksom på din temperatur. De største farer ved stimulans indtag (heriblandt mdma) er overophedning og dehydrering. Husk at drikke vand, og pas på med at få for høj krops temperatur. Det er især vigtigt at drikke vand hvis du danser eller lavet andre fysiske aktiviteter imens. Lad være med at drikke for meget alkohol også, så lidt som muligt, hvis i da har tænkt jer at drikke. Det er også med til at dehydrere dig. Der er en rigtig god tråd herinde der hedder noget i retning af MDMA - Harm reduction. Du kan nok finde den et sted under syntetiske stoffer forummet, hvor du sikkert også kan finde en hel del andre tråde som besvarer dine spørgsmål + flere.

Edit: Som Eskapisme er inde på, du kan ikke med sikkerhed vide at dine E piller rent faktisk indeholder mdma. Jeg vil stærkt fraråde dig at indtage ecstacy. Køb noget rent mdma i stedet. Så behøves du ikke løbe den kæmpe risiko som man tager ved at indtage et stof man ikke aner hvad er.

Senest rettet af Arthur Spooner 19 jun 2010 23:27, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

jeg er ikke helt med .. er det coke blandet med MDMA, eller sammenligner de MDMA med coke + E ? :)

Måske den her tråd kan hjælpe dig lidt MDMA og Første gang
Edit: Og hvis ikke, så læs her http://psychedelia.dk/wiki/MDMA så du ved 100% hvad det er du har med at gøre :)

Medlem
Brugeravatar

Har fået alle mine svar

men har statig nohet på hjernen kan man knuse e'en og sniffe det ??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja men det er en tåbelig ide, hellere købe noget MDMA og sniffe det istedet så.
Der kan være så meget shit i de piller som ikke skal op i næsen, det kan skade rimeligt meget.

Jeg ville ikke gøre det, medmindre jeg havde fået dem testet og vidste det var 100 % mdma der var i, så kunne jeg måske finde på det.
Og tror kun det ville være i situationen af at de ikke virkede som de skulle oralt og jeg skulle have et ekstra spark.
Men hvorfor skulle en e pille ikke virke oralt ;) ?

Medlem
Brugeravatar

Enig med eskapisme for en gangs skyld.. Lad vær med at snif Ecstasy, skaf noget MDMA istedet for.

Medlem
Brugeravatar

jeg tager det oralt der holder det os længere MEN jeg vejer 61 kg hvor stor dosis ville jeg ku tåle ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

vneo skrev:
jeg tager det oralt der holder det os længere MEN jeg vejer 61 kg hvor stor dosis ville jeg ku tåle ??

Det er ikke et spørgsmål vi kan besvarer da vi ikke ved hvad disse ecstacy piller indeholder :wink: Vend tilbage hvis du kan bekræfte at stoffet er mdma.

Medlem
Brugeravatar

Advarsel mod farligt mdma ligende stof i Ringkøbing

pas nu på med E, især hvis du er fra Ringkøbing og omegn!

Medlem
Brugeravatar

hvad for piller er i højst kvali ??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Det er der ikke nogen der kan svare dig på, de svinger uhyggeligt meget i kvalitet. Hvis jeg var dig ville jeg finde noget MDMA istedet for.

PS.
Med mindre der er farlige piller i omløb så er psychedelia ikke til diskussion af ecstasy-piller, brug http://www.pillreport.com

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
Det er der ikke nogen der kan svare dig på, de svinger uhyggeligt meget i kvalitet. Hvis jeg var dig ville jeg finde noget MDMA istedet for.

PS.
Med mindre der er farlige piller i omløb så er psychedelia ikke til diskussion af ecstasy-piller, brug http://www.pillreport.com

Jeg er lidt dum, så derfor spørg jeg lige :

Lad os nu sige man sidder med 5 ukendte piller man ikke ved om man skal tage,
man spørg på pillreport, men får intet fornuftigt svar, man kan ikke få testet sine piller,
og er nu stærkt i tvivl om man burde tage dem eller ej.. er det så ikke okay at spørge herinde ?
så er det jo faktisk HR, og så syndes jeg det måske er lidt dumt at sige ingen pille diskussion,
for uanset hvad er det jo en masse forskellige stoffer der er i de piller, som tit diskuteres herinde, bare i " løs " form, er det så ikke dumt at man ikke vil diskutere dem fordi de er i " presset form " :lol: jeg spørg bare ?

Nå men nok om det,
Find dig en ven der kender til det hvis du har sådan en.
Det er dumt som ny bare at gå ud på markedet og købe hvad der er,
find en der ved hvad han har med at gøre, så du er sikker på at få noget der er prøvet før,
det kan aldrig garanteres at der ikke er noget skidt i, men det er bare mere sikkert sådan.

Medlem
Brugeravatar

Ja okay :D

Medlem
Brugeravatar

hvor gammel er du egentlig, vneo ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Jeg er lidt dum, så derfor spørg jeg lige :

man spørg på pillreport, men får intet fornuftigt svar, man kan ikke få testet sine piller,
og er nu stærkt i tvivl om man burde tage dem eller ej.. er det så ikke okay at spørge herinde ?
så er det jo faktisk HR, og så syndes jeg det måske er lidt dumt at sige ingen pille diskussion,
for uanset hvad er det jo en masse forskellige stoffer der er i de piller, som tit diskuteres herinde, bare i " løs " form, er det så ikke dumt at man ikke vil diskutere dem fordi de er i " presset form " :lol: jeg spørg bare ?

Hvilket svar regner du med at kunne få her inde, når et forum som pillreports, lavet til lige netop den diskussion, ikke kan give dig et svar? Ingen ved hvad det du sidder med indeholder medmindre du selv får det testet, så du kan ikke bare smække et navn op på en pille også forvente at få et brugbart bud på hvad den indeholder. Som du selv er inde på bliver mange af de stoffer E kan indeholde oftes diskuteret her inde, men jeg tror ikke helt du har forstået at før du ikke har fået din pille testet ved hverken du eller jeg hvilket løst stof din pille indeholder, så der er ikke rigtigt noget at diskutere udover " nøj sikke et flot logo der er på den pille der "

Know what I'm saying? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:

Know what I'm saying? :)

Jeg ved hvad du siger.
Men der kunne jo stadig være en eller anden brian herinde som dig;) der lige havde købt en pille der lignede min på en prik. og tænk nu hvis han sagde (dem skal du sku ikke tage du ! )
De kunne jo komme fra samme omegn.
Og jeg ved udemærket godt der stadig kan være andet i, og at man ikke 100 % ved det før det er testet,
men det kan stadig redde ens røv at blive advaret, de fleste piller jeg har fået igennem tiden der var ens, har også virket på nøjagtig samme måde, sååeh.. den der med at du kan stå med 10 piller fra samme forhandler der er ens og så indeholder de ikke det samme, tror jeg ikke på, i hvert fald ikke der hvor jeg for fat i mit e :)
For det er da for amatør agtigt, og jeg har kun oplevet det hvis man ser den samme pille efter et år eller to.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
eskapisme skrev:
Jeg ved hvad du siger.
Men der kunne jo stadig være en eller anden brian herinde som dig der lige havde købt en pille der lignede min på en prik. og tænk nu hvis han sagde (dem skal du sku ikke tage du ! )
De kunne jo komme fra samme omegn.
Og jeg ved udemærket godt der stadig kan være andet i, og at man ikke 100 % ved det før det er testet,
men det kan stadig redde ens røv at blive advaret, de fleste piller jeg har fået igennem tiden der var ens, har også virket på nøjagtig samme måde, sååeh.. den der med at du kan stå med 10 piller fra samme forhandler der er ens og så indeholder de ikke det samme, tror jeg ikke på, i hvert fald ikke der hvor jeg for fat i mit e :)
For det er da for amatør agtigt.

Man bør jo egentlig bare smide dem ud, hvis man er i tvivl om sine piller. Jeg har dog egentlig ikke noget imod at der bliver stillet spørgsmål om piller herinde, men som AS også er inde på, er det svært at komme med sikre svar. Jeg tror forbuddet mod diskussion af ecstasy-piller kom, fordi der kom alt for mange elendige posts fra random kikseklappere.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
eskapisme skrev:

Du vil alligevel altid få samme svar herinde, lad vær med at tage e-piller. På pillreports vil der som regel være mere information om specifikke piller.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6450 <--- MDMA harm reduction tråden
Giver svar på samtlige dine spørgsmål.
Hvis du endelig vil indtage piller så (som alle andre har skrevet) test indholdet.
Gøres nemmest med EZ test, du må selv finde link på google.
Den er dog ikke så præcis som man kunne ønske, da den giver samme udslag for MDMA, MDEA og MDA.

Er der nogen der har forslag til alternativ testmetode?

og fordi en snemand er min ven

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]