Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 03:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har anskaffet mig nogle cubensis svampe, og fandt mig denne her hjemmeside for at være mere sikker på dosishttp://www.shroomery.org/6257/Magi ... Calculator

men nede i bunden på siden står der:
mushroom material and how much wet mushroom material you'll have to eat to achieve the same trip level.
I will also be taking an MAO Inhibitor. For people too lazy to divide their total by two, check this box if you take a monoamine oxidase inhibitor before eating your mushrooms.

betyder det at svampene ikke kan spises uden Maoi?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
nej de kan godt spises uden. MAOI kan bare formindske dosen der er nødvendig for at opnå samme effekt uden MAOI. Jeg har selv prøvet kombinationen og syntes ikke det var det værd. jeg benyttede Syrian Rue og det gav en lidt "beskidt" effekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Ville der være forskel på hvilken MAOI man brugte? har hørt flere anbefalinger med passion flower hvilket jeg mener også er en MAOI. Eller er det blot et trick man bruger hvis man er nærig med svampene?

Dedikeret medlem

Det forstærker helt sikkert effekten af svampene, men som DR-D nævner giver det også en ændret effekt. MAO-inhibitorer er psykoaktive alene, så deres effekt kan "mudre" tripet en smule. Min erfaring er, at det gør trippet lidt mere visuelt, og samtidigt drejer det i en lidt "mørkere" retning.

Vær forsigtig hvis du vil eksperimentere med det.

EDIT: Jeg har prøvet primært med Syrian Rue og en enkelt gang med B. Caapi. Jeg kunne ikke mærke forskel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]