Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:

Københavns Politi fik ikke mere travlt end normalt under pinsekarnevallet i hovedstaden i år - og bortset fra en voldtægt i fredags slap ordensmagten for at rykke ud til rigtig grove sager.

Pinsekarnevallet gav som sædvanlig lidt ekstra arbejde til ordensmagten. Det handlede især om slagsmål og narkotika-indlæggelser, melder Københavns Politi.

Til gengæld har der været en del sager om mindre slagsmål og narkotika-indlæggelser, fortæller den centrale vagtleder Mads Firlings, der giver Berlingske.dk en statusopdatering på kriminaliteten under det tre dage lange karneval i Fælledparken.

- Vi har haft en del anmeldelser af uorden, små slagsmål, som vi har haft svært ved at følge op på, fordi folk har været meget påvirkede og har haft svært ved at lede os frem til det anmeldte derude, siger han.

Søndag modtog politiet meldinger om, at en del unge var blevet indlagt på Rigshospitalet.

- De blev indlagt med forgiftning af ecstasy, men uden at være i livsfare. Anmeldelserne har været meget koncentrerede omkring et techno-telt derude, og da havde vi også nogle problemer, da de skulle til at lukke, forklarer Mads Firlings.
Mandag er det "dagen derpå" i Fælledparken.

- Man er i fuld gang med at rydde op derude. Og det eneste, der er rigtig meget af i dag, det er affald, siger den centrale vagtleder.

http://www.berlingske.dk/koebenhavn/man ... r-karneval

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
Vi har haft en del anmeldelser af uorden, små slagsmål, som vi har haft svært ved at følge op på, fordi folk har været meget påvirkede og har haft svært ved at lede os frem til det anmeldte derude

Arh, de skal bare holde kæft. Da vi blev overfaldet og truet på livet af nogle HA'ere på steroider og coke cirka 2 minutter væk fra politiet, ringede en bekendt til politiet. Der fik han at vide at vi bare skulle 'gå væk fra dem'. De er sgudda lidt svært når de sparker en i hovedet og løber efter personen for at tæske videre på den. :evil:

Og så undrer nogle over sig over andres lidt anstrengte forhold til ordensmagten. Personligt har jeg aldrig haft positiv kontakt til en politimand. Måske et enkelt smil fra min side... Og når man så har BRUG for dem (ikke som i "red mig fra mit narkomisbrug, tag mit pot og giv mig en bøde !") så gider de ikke at lette røven. :|

Hvilken funktion har politiet hvis de ikke hjælper folk i nød?

(tak for at læse denne lille vredes-ventil-udløsning :D og <3 )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det var også en af grundene til at jeg droppede karnevalet i år, og tog på trip tur i sommerhus ud til havet i stedet for.
Kunne simplethen ikke overskue alle de mennesker, (steroide, coke og tribal tatoo typen primært) Larmen, politiet, volden, overdoserne og det faktum at musikken ville blive slukket kl 00.00

Men det så da ud som det havde været en rigtig god fest alligevel, kunne bare ikke overskue det år somsagt. MEn Jeg kommer sikkert også med næste år :D

Edit: Nå ja, og skraldet. Den danske ungdom nu til dags er nogen svin :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]