spiffeh skrev:
Methmaster skrev:
noname skrev:
Methmaster skrev:
Det plejer som regl at være GHB folk "drugger" andre med, da det hverken kan smages eller ses. Det passer også fint ift hans forklaring med han hverken ku gå eller stå. Det er nøjagtigt sådan det virker.
Ikke smage GHB? Det er da nærmest umuligt at maskere smagen af det, selv hvis man prøver ihærdigt? Meget salt smag...
Jeg er godt klar over at GHB smager salt men i en drink fuld af andre smags oplevelser, er det svært at skille fårene fra bukkene.
... Alle de gange jeg har taget GHB har jeg ikke kunne maskere smagen - lige meget HVAD jeg gjorde. (For det ønsker man...) - I jeg ved ikke hvor lang tid efter jeg sidst tog ghb, kunne jeg ikke drikke pepsi twist, på grund af dårlige smagsoplevelser med at blande de 2

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være lettere at skjule fordi det er i en drink. - Og.. Havde han indtaget alkohol først og derefter ghb (Regner med han han drikker mere end 1-2 genstande og hans "doper" ikke blot har givet ham ½g) - så ville han gå i koma.
Blandingen mellem GHB og Alkohol er en af de farligste der findes... - Det er en dråbe fra eller til, så er man i koma.
Yrks!! Kender det godt. Næsten af samme årsag kan jeg drikke Tequila længere -har været alt for stiv på den regning. Det fremkalder opkasts fornemmelser bare at lugte til det.
Jeg aner jo heller ikke om det er GHB -det er jo blot den rene gætteleg det her

Jeg mener bare at GHB er det mest anvendte drug i den forbindelse. Desuden kan jeg slet ikke stå på benene eller holde på vandet, når jeg har indtaget GHB men det er vist en helt anden historie