Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.
Jeg håber lidt at nogen kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne prøve til sommer at opleve rusen fra Psilocybin Cubensis, og jeg har fundet masser af informationer om growkits, om effekten osv.
Men jeg vil ikke lægge ud med en dosis der er for høj. Er der en der kan foreslå en ca. mængde til en chiller?. Altså en rus der ikke nødvendigvis sparker hjernen ud. Det må gerne være en rus man kan mærke, og hvis der kunne spille lidt forskellige farver og former ind ville det heller ikke være dårligt?
Nogle forslag?
:gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En dose mellem 1-2 gram plejer at give en ok rus, men stadig uden at være noget helt vildt. (i hvertfald i mit tilfælde).

Du kan også bruge Shroomery's dosage calculator til at regner dig frem til en passende dose.
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator

Dedikeret medlem

For de fleste er den mentale del af trippet ("tanke-trippet") langt mere dominerende end det visuelle. Så hvis du vil have nogenlunde kraftige visuelle effekter skal du op i en dosis hvor din tankegang bliver væsentligt ændret. Det kan være ret voldsomt.

Men ja, halvandet gram tørrede eller deromkring, det er nok ikke helt ved siden af.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Til mit første trip brugte jeg ca. 1.4-1.8g (nøje opmålt men lempeligt fordelt) tørret cubaner.
Jeg fik tanketrippet med og en del af det visuelle, i form af forstærket fornemmelse for lys og farver. Helt klart en anbefalelsesværdig startdosis, der gav mig smag for meget mere.

Hvordan dit trip bliver er aldeles subjektivt og mange faktorer spiller ind, men hvis du fråder under 2g tørret, er du nok på den sikre side. Hvis jeg skal give en eksakt vægt, vil jeg sige 1.5g - under alle omstændigheder vil det give dig en god idé om, hvad du har brug for og lyst til, og med sådan en dosis er der ikke den store risiko for, at du bukker under for paranoia.

Medlem
Brugeravatar

Har du læst om Tampanensis?
Perfekt til nybegynder, dem kan jeg kun anbefale.
nappede 10g friske, og så godt med mønstre over det hele, alligevel kunne jeg snakke fuldstændig normalt, spille et spil med min ven, og tænke helt klart.
Det bliver man ikke skudt helt afsted af, bare stille og roligt.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Cubensis svinger meget i potens. Dem vi har her, skal jeg spise ca. 4gram for at få den optimale virkning. Og jeg nyder kun svampe én enkelt gang om året.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]