Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 7 Dages turen
Indlæg: 15 maj 2010 04:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 maj 2010 01:08
Indlæg: 3
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
E,coke,amf,hash,krydser,alkohol.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Okay mit første indlæg så bær over med mig,.


Min historie starter en varm sommeraften hvor jeg havde været til fest og drukket lidt.
da festen var lidt sløj valgte jeg og bevæge mig op til en kammerat i håbet om og crashe på hans sofa.
Men det var ikke tilfældet, for da jeg træder ind i lejligheden holder han fest.
en rigtig drug party. kendte de fleste og der gik ikke længe før jeg fik de første baner amf. aftenen fortsatte med druk og snitter. da jeg blev tilbudt nogle krydser. det var første gang jeg prøvede dem, men de faldt rimlig hurtig i god smag, så købte 30 stk.
under aftenen blev der supplemeret op med hash i store mænger, druk og mere amf. og havde selv en god røvfuld coke med . så stemningen var go og var godt og grundigt ramt. fik ikke noget søvn og sådan fortsatte de næste 6 dage uden søvn og meget underlige ture i båd midt om natten og køre lidt rundt i bil i en tilstand der nok ville ha vagt opsigt hvis vi var blevet stoppet af strisserne. men da vi nu var i en tilstand af ligegyldighed og jaa knap så fornuftig tankegang rørte det os ikke det store ,.
på 7 dagen ku jeg næsten ikke gå og kan huske jeg kollapsede flere gange og og var xtremt forvirret men de enorme mænger af de før nævnte rusmidler forsatte. da vi fik den geniale idé at score os nogle kiks.
jeg fik lavet os en godt kop kikse the med 5 stk i ,. og der skal jeg da lige love for tingene begyndte at tage fart. og da logikken for længst var forsvundet fortsatte vi med og æde krydser og kiks som var det slik. har 1 billede min ven tog af mig som jeg stadig kan blive helt skræmt over og se på,. kan næsten ikk huske noget fra det. kun brudstykker og ting jeg har hørt fra folk der havde mødt mig i min kæmpe koger.

det er nok den heftigste tur jeg nogen sinde har været på og nok osse den sidste af den kaliber. men må nu alligevel indrømme det var fedt nok.
men osse skræmmende. den totale mangel på tidsfornemmelse. vredes udbrud og mærkelige samtaler der ikk var andet end sort snak. og så alle de ting vi ikke kan huske,. måske osse meget godt,. :D


Senest rettet af RoTz 15 maj 2010 23:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 16:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2009 12:41
Indlæg: 56
Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Det lyder dybt uansvarligt, men det er da rart at høre at du er blevet klogere.
Du har glemt at skrive hvilke substanser din rapport drejer sig om i beskrivelsen, det ville nok lokke lidt flere til at læse din noget usammenhængende historie, hvis de vidste hvad det drejede sig om.

_________________
Den der ler sidst, fatter joken for sent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 17:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Total ligegyldig rapport. Det oser jo af pral over de latterlige kombinationer du tæsket din krop igennem. 7 dage i træk på amf, sprut, hash, krydser, coke og ecstacy? Det er simpelt hen så langt ude. Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan der skulle komme en god rus ud af det. Håber aldrig du vil udsætte dig selv for det igen, for din egen skyld. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 19:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2009 03:06
Indlæg: 65
Geografisk sted: 5000
Hva sker der for de sure opstöd? :roll:
Tak for rapport. Har aldrig magtet mere end 4 dagen, min paranoia tar simpelthen overhånd omkring dag 3, og forbyder mig enhver kontakt med levende väsner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2010 19:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 maj 2010 01:08
Indlæg: 3
ja den er lidt usammenhængende men prøv du og holde styr på sådan en tur.
kan jo ikk huske halvdelen af hvad der foregik.


jamen efter dag 3 der mistede jeg alt hvad der hedder tidsfornemmelse dagene flød bare ud i et ..

da turen var slut bevægede jeg mig heller ikk uden for en dør i 3 dage og lavede ikk andet end at sove, ryge smøger og drikke vand og prøvede og få noget næring,.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team