Det må jeg sige, sindsyg optur du vil gå på den store opdagelse.
Jeg ønsker dig et rigtigt godt trip og kan i den forbindelse nævne, at jeg selv tidligere har haft et fantastisk trip på 2g islandske i netop sälen-området (kan desværre ikke huske hvad det hed, men det var også noget med S).
Min lille kommentar advarende kommentar skal jeg dog ikke glemme. Og den går ud til alle. PAS PÅ MED AT VÆRE FOR LAM NÅR I GLIDER NED AD BAKKERNE Jeg synes det er vigtigt at nævne, for 3. gang jeg knækkede armen var netop fordi jeg havde røget et par hoveder med en kammerat på Sälen. Det var aften og mørkt og efter at have fået den vilde oplevelse på boardet i halfpipen var jeg helt oppe at køre. Da jeg så var faldet og det begyndte at gøre smerte, se da kom jeg i tanke om min ubetænksomhed: det var den sidste tur og der var ingen omkring mig til at få hjælp. Derfor måtte jeg GÅ 1½km ned ad bakken, med rygsæk og board i den ene hånd, og vanten fra den anden i munden for at tage smerten.
Dette skal ikke ses som et skræmmeforsøg. Jeg ønsker dig de BEDSTE oplevelser Speedy! ;og alle andre for den sags skyld. Men: beware.
-z..
|