Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: T3'ere?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej Psy!
Har læst lidt omkring på forummet angående slankepiller, therma-power osv. men jeg synes ikke rigtig jeg fandt hvad jeg ledte efter, da jeg mener de piller jeg har liggende er lidt anderledes.. Der er tale om nogle T3'ere, og jeg har læst om dem på nettet. Umiddelbart virker bivirkningerne ret mystiske, der er naturligvis de obligatoriske såsom hjertebanken, uregelmæssig hjerterytme, og forhøjet stofskifte. Men der står også at disse piller i stedet for at forbrænde fedt, forbrænder protein i kroppen - og derfor kun bør benyttes ved en proteinrig kost.
Fra diverse sider og google søgninger har jeg fundet ud af, at det er nogle piller der frigiver et hormon (kan ikke huske navnet), der forøger stofskiftet på bekostning af protein.

Mit spørgsmål er så; En af mine veninder har sagt til mig, hun vil til at skyde sig med noget fedtdræbende middel.. Aner ikke hvad det er hun har tænkt på at anskaffe sig, men jeg er ikke vild med tanken om at skulle sprøjte sig med noget, blot for at tabe sig. Hun siger hun ikke vil have therma-power eller andre slankepiller med efedrin, da hun ikke kan lide den psykiske effekt ved det.
Hvis jeg forklarer hende om brugen af disse piller, lidt om hvad de gør, hvad der kræves osv. Og eventuelt foreslår det som et alternativ til det andet lort hun har tænkt på, ender det så med at jeg gør hende en bjørnetjeneste, ved rent faktisk at give hende noget farligere end det hun allerede har? Altså, hvor farlige er T3'ere?

På forhånd tak! :)

Titel: Re: T3'ere?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det er nok hCG hun har tænkt sig at sprøjte sig med. Ved sgu ikke hvad der er farligst, ved bare at jeg ville gå udenom alt det der og gøre det på den gammeldaws facon.

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hej,
Jeg har selv læst lidt om disse slankeprodukter for et stykke tid siden.
Dog som der står i en post jeg linker til længere nede, står der at kvinder ikke bør indtage T3, da bugspytkirtlen på kvinder er meget mere følsom end på mænd, og T3 kan forsage store skader på kvinder.

Det som din veninde snakker om, er nok som Calm skriver, en hcg-kur. Denne skal køres sammen med en meget stram kost, nærmere 475 kcal pr. døgn - også går det ind og sætter forbrændingen op så din krop bruger dit fedt som energi - dette kan både skydes im eller væsken ligges under tungen i ti min. Hvis man vælger og køre kuren im mener jeg du bør holde en pause en gang om uges eller sådan noget, for ikke at risikere at blive immun overfor produktet.
Men prøv og google det ;)

Hvis din veninde allerede har besluttet sig for og køre en slankekur med medikamenter, kan i også kigge på noget der hedder clenbuterol - og igen det er ikke for at opfordre til noget, blot til at komme med alternativer til dette, knap så sunde T3.

Men her er et par link, som du nok bør læse inden du kaster dem i nakken på din veninde :D

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=37031
og
http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.as ... rchstring=

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
HCG kuren er vildt effektiv, men det skal satme køres ordentligt..

Mano har på bodyhouse.dk lavet en genial sticky der forklarer hcg kuren

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=39936

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg citerer en ven, som ikke er bruger her inde:

"Triiodothyronin, T3 er et hormon, som thyroidea, som på dansk hedder skjoldbruskkirtlen. Det er den som regulerer calcium- og forbrændingsbalance i kroppen. Det er IKKE hCG eller HGH. Derimod er det meget farligt at indtage, da det både fucker thyroidea og ens forbrænding op. Derudover øger det stofskiftet generelt, men til gengæld ødelægger det muskelvæv, og er ca. livsfarligt at indtage, med mindre man har en stofskiftesygdom, der kræver det. Derudover øger det også kropstemperatur, samt puls og blodtryk voldsomt, og for meget T3 er også relateret til manisk psykose og andre sjove ting.

Det er virkelig et hormon, man IKKE skal pille ved.."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
T3 er ABSOLUT ikke noget man skal lege med, det er simpelthen for risikabelt og dumt. På den virtuelle rockerborg Bodyhouse kan i finde eksempler på folk der har lukket ned for deres egenproduktion af thyroidhormoner, fordi de syntes de skulle cutte lidt med T3, og nu må leve resten af deres liv på medicin for ikke at blive fede og klamme. Sig til din veninde at hun skal tage sig sammen og stoppe med at æde/løbe en tur i stedet for det pjat der.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis din veninde har tænkt sig at køre HCG kur for at forbrænde fedt, bør hun måske overveje en ekstra gang.

Ifølge bodyhouse.dk er der ingen idé i at bruge HCG som fedtforbrænder...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
blazR skrev:
Hvis din veninde har tænkt sig at køre HCG kur for at forbrænde fedt, bør hun måske overveje en ekstra gang.

Ifølge bodyhouse.dk er der ingen idé i at bruge HCG som fedtforbrænder...

Nej det kan jeg da godt se? HCG kuren / protokollen @ Bodyhouse :wink:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Eller brug Brian fra Family Guy's råd:

"Put down the fork! FACE!!"

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er fandme hjernedødt at dope sig med T3! man fremprovokerer derved kunstig hyperthyroidisme. bivirkninger: vægttab(javist), hjertebanken, diarré, rystelser og sitren i muskler, udmattelse, forhøjet blodtryk, svedtendens, udstående øjne, tilbagetrækning af øjenlåget, sinus tachycardi, atrieflimmer, hjertesvigt,

reguleringen af thyroideahormoner er meget fintfølende (det er hormonreguleringen generelt). det er ikke thyroidea der producerer det meste T3, men derimod leveren som omdanner Thyroxin(T4) fra thyroidea til T3. udskildningen er styret af hypofysen der reguleres via feedback-mekanismer. det er IKKE noget man skal fucke med bare for at tabe sig. FFS!

man kan faktisk komme til at se sådan ud:
Billede

Medlem

Jeg vil anbefale dig og læse om clenbuteron. Har en del færre bivirkninger, og dem som der er , er ikke halvt så slemme som t3. Har godt nok aldrig hørt om nogle af de bivirkninger halugenlampe skriver. Så det er jo forskelligt fra person til person

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
-> Highroller
I skal vide at der ikke findes nogen snyde-kode til at slanke sig!
Man kan godt smide 10 eller 30kg på forskellige kure, men de kommer igen, hvis man ikke lægger sine spise/motions-vaner om.
I stedet for at løbe den risiko, der er forbundet med hormon-kure, skulle hun vælge den vej, der skal vælges alligevel, når hun vil beholde sin facon. Det tager længere tid, men det er langt mindre risikofyldt.

Hvilket præparat har hun tænkt sig at tage?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neverland
En T3 kur vil kun være til overvejelse hvis man f.eks skal stille op og derfor skal meget langt ned i bf og vil undgå en total sultekur i enden. En kombination af T3 og anabolske steroider fungerer super da T3 er med til at få endnu mere ud af sit gear. Det er helle rikke anbefalelses værdigt at køre T3 mere end 3 uger da du risikerer at fucke din egen production op. Hvis du ikke misbruger, vil kroppen for det meste finde tilbage i homeostasis. Kvinder er en helt anden snak. De er meget mere følsomme. Lige meget hvad, er der der ingen mirakel kur for vægttab. Et kalorie underskud på 500 kalorier om dagen vil give et vægttab på ½kg ugen. Lige meget hvordan du vender og drejer det, 1 kg fedt består af 7000 kalorier og før du har forbrændt dette endten via kalorieundeskud eller mere motion, vil det kg stadig sidde solidt fast på din venindes numse :wink:
Når hun begynder at få indsunkne kinder og lever af en kyllingefillet og 3 gulerødder om dagen, kan hun begynde at overveje hjælpemidler, hvis hun absolut vil ha streger i balderne.

Junior medlem

kvinder skal i bund og grund holde sig fra T3, det kan brænde deres æggestokke af.

Har selv kørt T3 et par gange og det virker fremragende, hvis man gør det ordentligt! Og kan man ikke holde en cycle ordentligt, så skal man lade helt være. Så det ikke ender med man skal æde T3/T4 resten af livet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methmaster og Retard!

Kan I ikke holde jeres dårlige råd for jer selv? Vi vil skide på, om I har haft gode erfaringer med det.

Medlem
Brugeravatar

John D. Rockefeller skrev:
Methmaster og Retard!

Kan I ikke holde jeres dårlige råd for jer selv? Vi vil skide på, om I har haft gode erfaringer med det.

For det første: Hold lige en sober tone, det kommer du længst med.
Når du siger "vi" så taler du altså på hele Psychedelias vejne?
Hvorfor har vi overhovedet dette site?? Troede det var for harm reduction?? Vi kan selvfølgelig også bare lukke sitet og istedet skrive: TA IKKE STOFFER, DET ER FARLIGT!!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Methmaster skrev:
Hvorfor har vi overhovedet dette site?? Troede det var for harm reduction?? Vi kan selvfølgelig også bare lukke sitet og istedet skrive: TA IKKE STOFFER, DET ER FARLIGT!!!!

På hvilken måde synes du at ting som T3 falder indenfor Psychedelia's fokusområde? Det er ikke en euforisant eller bevidsthedsmodificerende på nogen ønskværdig måde. Vi er her heller ikke for at rådgive folk i steroider, cutting etc., det må de diskutere på Bodyhouse eller lignende steder.
Men derudover, hold venligst en pæn tone alle sammen.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Methmaster skrev:

På hvilken måde synes du at ting som T3 falder indenfor Psychedelia's fokusområde? Det er ikke en euforisant eller bevidsthedsmodificerende på nogen ønskværdig måde. Vi er her heller ikke for at rådgive folk i steroider, cutting etc., det må de diskutere på Bodyhouse eller lignende steder.
Men derudover, hold venligst en pæn tone alle sammen.

Nu er det jo ikke mig der oprettede topic. Jeg svarer blot på emnet. Jeg er godt klar over at T3 ikke er et euforiserende stof men nu spurgte tråd-starter jo heller ikke om info omkring stoffer. Jeg kan slet ikke se/forstå problematikken?
Hvad ville et "rigtig" svar ha' været?

:hm:

Junior medlem

Er her nogen som har nogen erfaring med indtagelse af t3....
eller er det bare ren gætteri og moralske opstød.....
på forhånd tak

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Lou Cifre. skrev:
Er her nogen som har nogen erfaring med indtagelse af t3....
eller er det bare ren gætteri og moralske opstød.....
på forhånd tak

Lækker første post, tak og velkommen til, jeg har på fornemmelsen at du kommer til at gøre megen nytte her.
1. Hvorfor i Satans uhellige navn skriver du med fed skrift? Det hjælper dig næppe til at få et svar som du kan bruge til noget, og det virker uhøfligt.
2. Hvorfor forventer du at et forum som Psychedelia kan hjælpe dig med erfaringer med stoffer som T3? Som nævnt ovenfor, er disse tråde uønskede på boardet, da det intet har at gøre med sidens formål. Du vil have mere held på et forum om bodybuilding og sterioder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]