Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 10:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hey har lige et hurtigt spørgsmål. Står og skal til at begynde et drivhus grow og jeg har valgt at købe 5 feminiserede Green House Arjan's Ultra Haze 1, på hjemmesiden siger de at den først er klar til høst i slutningen af november udendørs, men gælder det også for drivhus? Synes det er ret lang tid... På forhånd tak :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det er afgjort af døgnets lystimer, hvis de er tilvænnet det danske klima kan du godt regne med de bliver færdige der, though lyder det lidt sent i mine ører i forhold til det danske klima.
Du kan eventuelt fremprovokere en blomstring ved at trække en sort skraldesæk ned over svinene og give dem totalt mørke i en 48timers tid. :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Der står ikke noget om hvad de er tilpasset, der står bare at de er klar i juni på den sydlige halvkugle og i slutningen af november på den nordlige, hvor meget nord det så er, ved jeg sgu ikke lige. Men hvis jeg fremprovokerer blomstring før tid så bliver de vel ikke ligeså store?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det har du fuldstændig ret i, men det er det kontra de ikke når at blive færdige :wink:
Men er sikker på de nok skal nå at blive rigeligt store hvis du passer dem godt :)

Moderator
Brugeravatar

Generelt kan det være svært at få sativa dominerede sorter færdige udendørs i Danmark, godt nok giver drivhuset nogle ekstra ugers spillerum, men sorten bliver ikke færdigt hurtigere af at stå i drivhus. Var det mig ville jeg nok vælge en mindre sativadomineret til det, jeg tvivler på at den når at blive færdig, men også fordi det godt kan blive et problem med højden, i et drivhus. Alternativt kan der jo mørklægges så der fremtvinges blomstring før, som allerede nævnt, eller måske endda opvarme drivhuset i de kolde nattetimer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]