Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey!
Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg skal have taget nogle pis prøver over de kommende måneder.
Prøven er kun for at teste mig for THC. I den forbindelse er jeg så stoppet med at indtage cannabis(wow) da jeg ikke tør at løbe chanchen med at snyde til prøven, da det har en alvorlig konsekvens hvis den viser sig at være positiv.

Jeg har fået fingrene i nogle syntestiske cannabioder (pt. JWH - who cares) og jeg tør selfølgelig ikke tage hul på det før jeg ved om de kan gøre min prøve positiv. Er der nogle der kan bekræfte/afkræfte at syntestiske cannabioder ikke gør en pis prøve for THC positiv?

/Lange

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Bluelight har en tråd om det her

Næste hit på google: http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/ac900564u

Jeg ville ikke selv turde tage chancen.

Nu ved jeg jo ikke om du ellers indtager noget, men tryptaminer testes der(næsten) aldrig for... ;)

//blazR

Medlem

Undskyld, for ikke at have tjekket bluelight inden. Kan se der er en del på bluelight der rapporter at deres prøver var negative selvom de havde indtaget syntestiske cannabioder. Ville også undre mig hvis de gav et positivt udslag! Tak for svaret blazR!

Better safe then sorry: Der er ingen her på boardet der her erfaringer inden for det her?? Er lidt led ved at løbe chanchen, men på den anden side ville det også være en skam hvis det bare skulle ligge her i alt den tid og jeg kan/kunne have fornøjet mig med det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så lad dog være, hvis du virkelig er så nervøs for det, og en (falsk)positiv prøve vil få alvorlige konsekvenser?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er bestemt ikke utænkeligt at metabolitterne fra en analog vil slå ud på testen så jeg ville holde mig på den sikre side.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Nu har dette ikke noget med canabioder at gøre, men man har da hørt om at 2c-x har slået ud som amfetamin, eller at visse tryptaminer kan slå ud som LSD. Det er da ikke utænkeligt JWHxxx eller andre canabioder ville slå ud som THC i en sådan test. Jeg havde ihvertfald ikke gjort det hvis jeg skulle til prøve.

-Tramper

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeg er med tramperen her.... Vent dog til du er testet negativ og så fyr den af igen... Havde jeg gjort..

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg vil absolut heller ikke råde dig til at tage chancen. Du skriver selv at det kan have alvorlige konsekvenser. Drop rygningen i de måneder!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
techno-tramperen skrev:
... eller at visse tryptaminer kan slå ud som LSD.

Findes der LSD-urin tests?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Vil lige tilføje at jeg ikke er med på det med LSD urintests.. LSD er altså ikke lige sådan til at spore..... grundet den lave dosis og korte halveringstid.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Det er rigtigt det med LSD og sporing, jeg mener bare at have læst det engang. Tror det var erowid. Men jeg er langt fra sikker. Den stempler vi bare lige som utroværdig kilde :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Der er ingen sjov i at dope sig i skjul, hvis der er store konsekvenser i at blive opdaget. Så heller holde sig clean til konsekvenserne ikke er så store.

Medlem

DR-D -> Tak for svaret, har droppet de syntestiske cannaboider. Holder mig fra alle former af cannaboider indtil mine prøver er færdige her til sommer.

Rush -> Det har du fuldstændig ret i det er jo sund fornuft :)

techno-tramperen skrev:
eller at visse tryptaminer kan slå ud som LSD.

Jeg ved at der i en urin-test ikke testes for tryptaminer. En sådan test er særskilt og vidst også ret svær lige at få arrangeret. Men nu testes jeg også kun for THC så det er sagen udvedkommende.

Tak for svarene alle sammen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]