Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
I<3MDMA skrev:
Så noget på tv2 for et par måneder siden med de der piller, det lød på dem der testede dem at de virkede okay, men ikke noget jeg selv ville rode med

Nej så også en dokumentar med det ovre fra England af, ham lægen som testede de forskellige ting ville hellere have folk indtog rigtig ecstacy end disse party pills, da man ikke kender bivirkningerne ved dem som man gør ved ecstacy da det jo er blevet testet i mange år. Den gælder jo så ikke herhjemme da de såkaldte ecstacy piller vi har herhjemme ikke indholder mdma OVERHOVEDET men alt muligt usselt jeg helst vil glemme :D !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Gartnersvinet skrev:
I<3MDMA skrev:
Så noget på tv2 for et par måneder siden med de der piller, det lød på dem der testede dem at de virkede okay, men ikke noget jeg selv ville rode med

Nej så også en dokumentar med det ovre fra England af, ham lægen som testede de forskellige ting ville hellere have folk indtog rigtig ecstacy end disse party pills, da man ikke kender bivirkningerne ved dem som man gør ved ecstacy da det jo er blevet testet i mange år. Den gælder jo så ikke herhjemme da de såkaldte ecstacy piller vi har herhjemme ikke indholder mdma OVERHOVEDET men alt muligt usselt jeg helst vil glemme :D !

Lige præcis det program :D

Junior medlem

Jeg har fundet en såkaldt partypille ved navn XTS Extase på en hjemmeside.

Den skulle efter sigende indeholde:
Valerian (Valeriana officinalis), Passiflora (Passiflora incarnata), Calcium (as Calciumcarbonate), Siberian Ginseng (Eleutherococcus senticosus), Slippery Elm Bark (Ulmus fulva), Ginseng (Panax ginseng), Lemon Balm (Melissa officinalis), Vervain (Verbena officinalis), Cellulose, Croscarmellose Sodium, Microcrystalline Cellulose, Modified Cellulose Magnesium Stearate, Silica.

Den skulle efter sigende virke sådan:
XTS is beautiful. Simple. No worries. Timeless.
Lovely melodies surrounding you and an everlasting smile on your face. Tingling tummy. Is this the feeling of love? Experience life more intense and a simple touch will be a divine experience. At least 6 hours of peace and love. Intense Love.

Umiddelbart ser den jo meget uskadelig ud, men er den nu også det?
- Og virker den overhovedet?
Er der nogen, der ved noget om disse stoffer?
Det skal lige siges, at jeg ikke har så meget forstand på sådan noget, og ingen erfaringer overhovedet.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis der ikke er andre indholdsstoffer i end hvad de skriver, lyder det ret uskadeligt - men vist nok også pænt kedeligt. Passionsblomst kan virke som en MAO-hæmmer, men der skal man op i ret høje doser, og virkningen er efter min mening ret subtil.

Junior medlem

Hvordan pænt kedelige? Altså uden virkning? Eller bare svag virkning?
Og hvilken bagside har MAO-hæmmere? Jeg troede bare, at de brugtes mod depression.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
MAOi bliver altså ikke brugt imod Depression... Det er SSRI...... godt nok er det begge to hæmmere, men det ene er til reuptake af serotonin og det andet er til et enzym i leveren så vidt jeg husker.

De piller der har ikke noget indhold der virker og kan lige så let være et skjule over et eller andet, i det her tilfælde ukendt, Research Chemical... Som f.eks en af dronerne.... Det ville ikke være umuligt eller noget andet ubehageligt, der er nok at vælge imellem derude, lad være med at vælge de piller der, eller nogen som helst andre piller en eller anden grådig person sælger på internettet. Gå efter kemikaler, rene kemikalier sådan du selv kan dosere og styre det, det andet der er hul i hovedet..

PLUR

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Child of Aum skrev:
MAOi bliver altså ikke brugt imod Depression... Det er SSRI...... godt nok er det begge to hæmmere, men det ene er til reuptake af serotonin og det andet er til et enzym i leveren så vidt jeg husker.

Jo, MAOi bliver brugt mod depression, bare ikke så meget længere på grund af bivirkningerne. F.eks. Marplan og Moclobemid.

Anja skrev:
Hvordan pænt kedelige? Altså uden virkning? Eller bare svag virkning?
Og hvilken bagside har MAO-hæmmere? Jeg troede bare, at de brugtes mod depression.

Ud fra de indholdsstoffer der er opgivet, ville jeg ikke forvente nogen effekt - muligvis en let afslappende effekt fra baldrianen. Så vidt jeg kan se, er der ingen af de andre stoffer som burde have en ordentlig psykoaktiv virkning. Men der er set eksempler på at producenterne tilsætter aktive syntetiske kemikalier til den slags produkter, og "glemmer" at opgive det på indholdsdeklarationen - det er noget smuds.
MAO-hæmmere har først og fremmest bivirkninger i form af interaktioner med en masse andre stoffer, planter og mad. Nu tvivler jeg på at koncentrationen her er høj nok til at udgøre et problem med mad (man bør generelt undgå tyramin-holdig mad et døgns tid inden MAOi, ellers får man højt blodtryk og en knaldende hovedpine), men der kan ske en kraftig og uforudsigelig potentiering af mange stoffer, medicin osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]