Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey!
Jeg røg her for to uger siden en joint bestående af 3 forskellige ting. Mange ville sikkert bare kalde det en troldmand, men hold da kæft det var lidt af en joint!
Vi puttede 40 % skunk (white widdow) i, 40 % pot (god dansk pot) og 20% (100'er) hash (og den fyldet et forholdsvis stort hjemmerullet cone!"
Da vi havde røget den, gav den en meget underlig efekt! Jeg syntes jeg var skæv på en anden måde end jeg plejer (enda i forhold til normale troldmænd!)
Nogle der har gode efferinger med joints ligesom den her fætter? 8)

Ps: Kan kun rådes at prøve! og god ryger!

Junior medlem

lyder sgu som en lækker pind mm.....................

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ganske fin pind. I har nok ramt den rigtige kombination.

Junior medlem

Geografisk sted: Jeg er oplyst af skærsildens flammer. Venter utålmodigt på helvedets barmhjertighed..
Jeg lavede på et tidspunkt en joint med 0,4 Jack Flash (sativa phenoen) og 0,3 Kushberry Ice hash. Den slog!
Gik både i kroppen og hovedet og 3 hvæs slog som en kvart joint. Det var en guldkombination..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja sådan en joint har jeg også en gang prøvet men er der ikke lidt for lidt indhold i den her tråd.

Junior medlem
Brugeravatar

husk kombien :D

Junior medlem
Brugeravatar

Jack von Hashluder skrev:
Ja sådan en joint har jeg også en gang prøvet men er der ikke lidt for lidt indhold i den her tråd.

Vil bare gerne hører om det giver en speciel effekt at blande pot, skunk og hash på engang! for hvis man kan få en sådan effekt ud af disse ting blandet, vil jeg gører alt for at kunne ryge dem fremover! tror også på at kombien var helt perfekt!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nej, du får ikke en rus der er anderledes ud af at blande grønt og brunt (pots/kunk og hash).
Der er lidt forskel på rusen som røg fra en sativa og en indica-plante vil give dig - sativa er lidt mere høj og psykedelisk hvor indica er lidt mere sofapræget.
Find ud af hvad du kan lide at ryge og put det i jointen, så er den ikke meget længere.

Og jo, denne tråd er pænt indholdsløs. :wink:

Moderator
Brugeravatar

Fordelingen af aktive stoffer i cannabis vil næsten altid være forskellig, når du bruger forskellige slags udvundede produkter, især fra forskellige planter, men selv samme pheno med forskelligt høst-tidspunkt, kan have en drastisk anden rus. Så det er da imo. klart at blandingen af to forskelligartede produkter giver en anden rus, end hvis man havde røget hvert produkt for sig.

Junior medlem
Brugeravatar

altså den bedste joint jeg har røget var en god 90'er indica hash med lidt skunk i toppen og en masse sativa grønt i bunden følte jeg blev afslappet mens jeg røg og da jeg blev færdig satte sativaen ind fuck det var go

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
0.2g 80'er 0.2g 100'er 0.1g skunk#1 = DREAMER - det var nice.

En anden god kombo....

Ryst fra skunk#1 - critical og northern pride mixet med saksehash og buds fra samme planter, krydret med lidt 80'er pollen - i en giga cone.... GAV DE SYGESTE LUCID DREAMS for 3 mand, alt sammen noget med beskidt sex med beskidte kvinder... virkli nasty shit....

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror den joint, der har skudt mig mest af, og hvor jeg har haft den mest udprægede følelse af at være out of my head, var en næsten ren skunk blunt på Raggapak Festival. Under rusen havde jeg en meget mærkelig følelse af, at når jeg talte hørte jeg først hvad jeg selv sagde, efter ordene havde forladt min mund og de nærmest rungede i mit hoved bagefter. Det føltes lidt som om, at jeg var "koblet fra" og bare kunne følge med indefra. Jeg fik det ikke skidt eller noget, men for satan hvor var jeg blæst :D
Jeg havde haft en hård nat uden så meget søvn, og det har nok spillet en rolle.

Det var meget mærkeligt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til Cannabis

Husk. Offtopic betyder ingen stof debat i OT.

Medlem
Brugeravatar

Lyder dope!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
Share with me my brother! (; lyder som en lækker pind (:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
tillykke du blev skæv af din joint...

-Låst-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]