Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Som overskriften siger :) Hvad er jeres bedste ryger? og hvorfor? :)

Jeg har nemlig fundet min nye favorit!
Den bliver kaldt BlomsterMarok, og smager også derefter. det er en super lækker røg, klumpen er helt lys og meget blød.
det er ved at være længe siden jeg har nydt smagen af joint så meget.

Hvad med jer? :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville ønske jeg vidste det. Men jeg stoler ikke på en eneste af de navner mine dealers kommer op med. Den bedste røg jeg har røget blev kaldt kashmir,(big suprise!) men om det passer eller ej kan jeg desværre ikke sige. Men ellers er jeg generelt meget glad for mørk røg. Mest pga. smagen og lugten. Alt andet hovedpine røg hader jeg som pesten :D En dejlig blunt med det perfekte filter, den sorte ryger og den mest omsorgsfulde ristede smøg det er lige hvad der skal til for at sende mig i den syvende himmel. haha =D

Medlem

Geografisk sted: Århus
Holder mig til noget meget kraftigt Pakistansk hash der hedder "GB". Det er min favorit når vi snakker hash import.

Billede

Junior medlem
Brugeravatar

Er mest til lys marok pollen. Det skal være 1ste sift, og den skal ikke være presset for voldsomt. Syntes generelt at marok er dejlig, fordi rusen ikke gør mig doven, samt at det faktisk er muligt at sætte to tanker sammen mens man er skæv.
Nepal er os super lækkert. Dejlig smag og typisk up high. Desværre syntes jeg at kvalitet af det der er i omløb, er enormt svingende. Det kan være bomben, eller det kan være halvfesent, eller midt imellem.

Afghan er min favorit hvis der skal stenes i sofaen. Der er desværre al for meget fake "gold-seal". Men det er virkelig godt når man får fat i den rigtige.

Variation er nøglen. Det er svært at udråbe en numero uno..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
De fleste aner ikke, hvad det er de ryger og der findes utallige forfalskninger på markedet. Derudover er smag en fuldkommen subjektiv ting og det er derfor nonsens at diskuterer hvad der er bedst.

-lukket-
(skriv mig en PM hvis i syntes jeg er for menstruel)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]