Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Homo Superior skrev:
Kajkage skrev:
Morpheus skrev:
Jeg vil personligt selv lave det til freebase da jeg bedre ka li suset af coke.. Skyldes helt sikkert jeg har været tidliger stiknarkoman af stort set alt morfica, og knapt så meget kokain...

Dog knap så diskret i nattelivet :)

Hvad snakker du om? :mrgreen:

Er der noget jeg har misset her? :mrgreen: Trådstarter ønsker da råd til nem indtagelse på diskoteker osv.?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej jeg tror du har helt ret :) Det ville nok ikke være så diskret at ryge sit coke på diskotek...

Medlem
Brugeravatar

Det er dumt at suge på byens toiletter.
Jeg ved ikke med kbh og andre steder, men hvert fald har i gaden er der mange steder kamera på toiletter, og personalet fokusere meget på stoffer.
Er før blevet bortvist fra et diskotek, bar fordi vi gik to ud sammen på et toiletbås.

Jeg plejer at gå uden for, gerne lidt væk. ligge stregerne på et plastik kort.
better safe than sorry!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Den må jeg vidst ta på mig den der....
hvis det er i byen så synes jeg også helt klart det er bedst at tage sine ting udendøres.. der kan du jo så ogsågodt sagtens ryge det.. Men, der synes jeg det er federe at ryge når man sidder der hjemme inden man skal afsted med et par andre. synes det er skide hyggeligt at man ligesom ka dele den virking man får ved freebase eller crack sammen med de andre når man suger på runde..
Men du ska sørge får dit kokain er iorden hvis du vil lave freebase på det, ellers får du ikk meget ud du kan ryge ud..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Morpheus skrev:
Den må jeg vidst ta på mig den der....
hvis det er i byen så synes jeg også helt klart det er bedst at tage sine ting udendøres.. der kan du jo så ogsågodt sagtens ryge det.. Men, der synes jeg det er federe at ryge når man sidder der hjemme inden man skal afsted med et par andre. synes det er skide hyggeligt at man ligesom ka dele den virking man får ved freebase eller crack sammen med de andre når man suger på runde..
Men du ska sørge får dit kokain er iorden hvis du vil lave freebase på det, ellers får du ikk meget ud du kan ryge ud..

Hvilken metode bruger du til at ryge dit crack?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Holder også på en blaster.. Hvis du dog ligesom jeg godt kan lide "old school" oplevelsen, altså med rør og spejl og hele lortet, kan du jo købe nogle snus-kits, der ligner små læderpunge, hvor der er barberblad, spejl og rør i.. Det er hurtigt at klare på et toilet eller i en gyde, og så får du jo også oplevelsen med :)
Dog kan man ikke benægte det faktum, at blastere er så diskrete, at du praktisk talt kan stå og snuse, mens du finder id'et frem til dørmanden. Your choice ;)

Medlem

Nogle som ved hvor man kan anskaffe sig sådan en blaster henne og kan den også godt bruges til amf ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

snitte-snitte skrev:
Nogle som ved hvor man kan anskaffe sig sådan en blaster henne og kan den også godt bruges til amf ?

Hvor man skaffer andet narko-parafernalia :)

Den kan godt bruges til amfetamin, men tror ikke engang de kan dispensere 50mg ad gangen. Den model jeg har, kan i hvert fald næppe.

Junior medlem

Har i ikke set Rich Kids?

En lille metal dims, som levere coke lige til næsen når man har drejet på den.
Man kan have sådan en på sig i byen, lige, dreje en hel omgang rundt og snifffffffff.

Det er sku en god opfindelse!

Har lige købt 20 g. cola, som er 72 % rent, og nej det er ikke ryge coke (Crack).
Det er sku det rene shit her..

Skal sku selv have en Snuff bullet Metal, Alloy fra denne hjemmeside: http://www.dinmor.dk
Pænt billige snuff bullets....

Tilføjet af rbp: INGEN FORHANDLER LINKS!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

NatoZ skrev:
Har i ikke set Rich Kids?

En lille metal dims, som levere coke lige til næsen når man har drejet på den.
Man kan have sådan en på sig i byen, lige, dreje en hel omgang rundt og snifffffffff.

Også kendt som en blaster, som også tidligere er nævnt flere gange i denne tråd.

NatoZ skrev:
Har lige købt 20 g. cola, som er 72 % rent, og nej det er ikke ryge coke (Crack).
Det er sku det rene shit her..

Goddamn, der er nogen der har fået penge tilbage i skat hva? :)

Medlem
Brugeravatar

unskyld hvis det er lidt off topic..
men jeg har hørt diskoteker rundt om i Danmark er begyndt, at overtrække deres toiletter, vaske etc. med en slags "film" som skulle opløse stoffet til det rene grød? så er det slut med at ligge på knæene og tage din snitte :hm:
Andre der har hørt lignende?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Saliva skrev:
unskyld hvis det er lidt off topic..
men jeg har hørt diskoteker rundt om i Danmark er begyndt, at overtrække deres toiletter, vaske etc. med en slags "film" som skulle opløse stoffet til det rene grød? så er det slut med at ligge på knæene og tage din snitte :hm:
Andre der har hørt lignende?

Det har jeg hørt for et godt stykke tid siden, kan faktisk ikke lige huske hvor

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg læste om et diskotek hvor de var begyndt at spraye wd40 på udvalgte steder...

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

sørgeligt....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis i kommer ud for at personalet har sprayet toiletterne med diverse sager, så kan i jo eventuelt bare bruge 200 kroner på shots, bede om at få en bakke, og snige den med ud på toilettet ;)
... Har jeg hørt.. :p

Medlem
Brugeravatar

Mange provins diskoteker og barer sprøjter alle vandrette flader med WD-40(et rustopløsende middel der er meget fedtet).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Et eller andet siger mig, at når det har været en rigtig vild aften på det diskotek, er alt smurt ind i WD40, ihvertfald hvis det er alle vandrette flader der er tilsprøjtet.

Junior medlem

Hold dig til en Blaster...

Hvis ikke en blaster kan klare det, er dit Coke ganske simpelt for ringe.
Sørg samtidig for at du står et diskret sted.
LAD VÆRE MED AT GEMME DEN I SOKKEN !! Det er det første sted der bliver ledt, hvis der er visitation.
Så gem den hellere i "Fars skatkammer"... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ovenstående er en joke....

BTW :

WD40 bliver mere og mere brugt på toiletter i det danske natteliv.
Det laver Coke til ubrugeligt snot.
WD40 Bliver specielt brugt i provinsen.

Medlem
Brugeravatar

Det blir da en klam og klistret nat hvis man skal ligge sig en stor "arm" på et tidspunkt, og så man blir nød til at side i WD40 :hm:

tilbage til topic..

få fat i en balster.. det ville jeg gøre.. ellers så lig dit coke på det stykke hud der er mellem pegefinger og tommelfingeren, når du har strukket det ud,, det er den metode jeg ahr brugt til diverse fester hvor jeg sku ha noget,, og hvis der kommer police, vagter eller andet shit kan man hurtigt bare lade som om man klør sin næse xD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]