Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nikolaj214 skrev:

Klap lige hesten.
Du ved jo godt, at du ikke får noget ud af det du skriver, så du kan lige så godt lade være.

Det er jeg da ked af at høre.

Dovenskaben længe leve.

LSA Ekstrakt
Varighed
Wiki skrev:
Varighed

Onset: omkring 2 timer.
Plateau: 4-6 timer
Eftervirkninger: Der kan opleves eftervirkninger i op til 8 timer efter indtagelse.

http://www.psychedelia.dk/wiki/Hawaiian_baby_woodrose
Skal man spise det på tom mave?

Det var sørme svært at få svar på de spørgsmål. Specielt når ingen har tænkt over at stille de spørgsmål, hvem skulle så kunne finde dem ved at søge på google?
Google.dk - en søgning på google

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har spist 10g morning glory to gange. Den ene var i lørdags. Den ene gang skyllede jeg dem bare ned med sodavand, den anden med havregryn. Mavesmerterne var nemme at ignorere. Første trip var rigtig fedt. Fede visuals og smilede slesk konstant. I lørdags fik jeg dog lidt neder på, men det var nok fordi settinget var mega neder. Men interessesant trip. Følte at jeg var omgivet af en slags energier som imod mig.

Vær forberedt på at man dagen efter godt kan være vikrelig sløret i et par timer.

Hvis du vil undgå kvalme kan du indtage noget ingefær. Ingefærthe smager fråder!!!

Måske skal du være forberedt på at slappe godt af. Har ikke selv haft store problemer med det, men har hørt fra andre at de hader at bevæge sig når de tripper MG.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Det er en ret simpel ekstraktion, og jeg er ret sikker på at de allerede postede guides fortæller dig svaret på dine spørgsmål.

Held og lykke med at hælde ethanolen ud(J/K, læs noget mere om emnet)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Det skal siges at jeg stort set ikke oplever smerter på HBWR, og det skulle eftersigende være slemmere end morningglory.

Men folk reagerer nok forskelligt på giften(en af mine venner brækkede sig på en mindre dosis end min).

Junior medlem

rootmood skrev:
Det brude snart forbydes at snakke om LSA frø. Med den mængde af emner der om det, så forbløffe det mig stadig at folk kan finde på at stille de præcis samme spørgsmål som man kan finde på første, anden, tredje, ja sågar fjerde side kan man finde svarene på dine spørgsmål. Men hey man skal jo være på den sikker side. Tænk nu hvis de 200 emner ikke kunne besvare dine spørgsmål, så det jo nemmere at oprette et spørgsmål frem for at man selv undersøger det.

hvis du alligevel får så ondt i røven af at de samme spørgsmål bliver stillet flere gange, hvorfor ind i helvede går du så ind og kigger på opslagene?? det kunne jo også være at mange af de spørgsmål der er herinde er stillet af nye medlemmer, og jeg kan bekræfte at det her ikke er verdens nemmeste hjemmeside at finde rundt i når man er ny herinde..

hvis du ikke kan lide det, så kig den anden vej

Medlem
Brugeravatar

Har lige endnu et spørgsmål.
Hvis det nu skulle ske at man kaster op, vil LSA'en så stadig være optaget i kroppen?
Hvor lang tid skal man holde frøene i sig før LSA'en er optaget helt?
Har læst et par trip rapporter, og de beskriver at de kaster op få minutter (omkring 10-30 min) efter de har indtaget frøene (knust form).

Vil bare godt vide hvor lang tid jeg skal holde mavesmerten og kvalmen ud, hvis den forekommer! :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Nikolaj, kan du ikke fortælle lidt om dig selv, hvad du vil have ud af dit trip, hvorfor du gør det osv? Undskyld men... Du er alt for ung.

Et er din alder og du stadig går i folkeskole.. Men mentalt virker du heller ikke klar(.. burde en 15årig 9 klasses elev heller ikke gøre). Nu ved jeg godt at unge mennesker ikke gider lytte til fornuft, men nikolaj... Det er virkelig ikke for sjov, de fleste fraråder børn at tage narkotika.

Kan du ikke vente til du i det mindste er en 17-18 år?

... on topic: Du kan roligt knække dig efter 30-60 min(efter indholdet i din mave)

Medlem
Brugeravatar

Spiffeh,

Jeg respekterer din position, men jeg har truffet mit valg.
Jeg er selvfølgelig meget forsigtig omkring frøene, og har gjort rigtig meget research omkring psykedeliske stoffer generelt (tror jeg har været på det i 7 måneder..)

Jeg føler mig klar til oplevelsen, og håber selvfølgelig at det vil blive en god en af slagsen.
Jeg vender (forhåbentlig ;)) tilbage med en trip rapport en gang i næste uge.

Og tak for svaret på mit spørgsmål, forresten.
Vil du, personligt, anbefale at faste før trippet eller spise let?
Har hørt at faste kan modvirke mavesmerter..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]