Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har søgt her på psy, samt erowid, dog uden nogen resultater..

Men ellers godaften psy :)

Står muligvis og skal nyde en kop guldkakao med nogle venner i en weekend i den nærmere fremtid, men alle steder, hvor jeg kan finde info om guldkakao, står der bare at man skal putte den ønskede mængde hash i smøret og lade det simre... :? Dette er netop problemet, for jeg aner simpelthen ikke hvad den ønskede mængde er.. Har hørt nogen som ca. bruger 0,25 gram standard hash, men det må jo stadig komme an på ens kropsbygning? Vejer selv omkring 100 kg, så går da ud fra at jeg skal have lidt ekstra når det indtages oralt?

Hvor meget vil i tro ville være passende for en knægt som mig, hvis vi snakker om, semi - god ryger?

Spørger netop fordi at jeg har prøvet at overdosere flere gange ved at ryge hash, hvilket ikke var noget kønt syn, og snildt kunne forestille mig at der ikke skulle meget til at gå kold ved at indtage det oralt. :)

På forhånd tak
:peace:

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arh - så har du sgu ikke søgt specielt godt for vi har godt nok mange tråde liggende om især guldkakao. Generelt er det svært at udtale sig om dosen da vi ikke kender styrken på dit hash. At du kalder den semi-god hjælper ikke specielt meget.

Men hvis jeres semi-ryger er som jeg tror den er, så skal der nok 0,5-0,75g i pr. mand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Vil da lige tage et kig mere så. Har skam fundet en del tråde ang. guldkakao, men synes aldrig at de omtaler selve dosisen af hash... :?

Men under alle omstændigheder, så skal du have tak for svaret :D

Cannabis entusiast

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Hash der indtages oralt, har tit dobbelt eller tre gange står stor effekt, frem for hvis du ryger.
Dog går der 20-30 min inden du bliver ramt.
Men ja til det Ariaja sagde, har selv begået en fejl for længe siden, da jeg selv var i tvivl om hvor meget man skulle bruge. Endte med mig og en ven puttede 2g i til hver, 4g ialt. Svare til vi næsten havde røget 8g, dengang var vi også mindre teenager, vi oplevede ikke nogle rus, faldt begge i søvn da hashen endelig slog. :D

Var varsomt med det :D man bliver nemt grebet af der for lidt i.

Junior medlem

Mine erfaringer siger mig noget mellem 0.4 - 1.0g pr mand afhæning af resistens og kvali.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]