Child of Aum skrev:
Edgar Allen Poe: 75% chance for at få psykose af psilocybin..... 20-25g god amfetamin... jamen vågn nu op, ikke for at lyde negativ - men jeres amfetamin er nok ikke særlig rent - baseret ud fra den viden du besidder om de stoffer du har snakket om.
Ketamin er ikke et hallucinogen - det er et dissasociativt psykedelikum..... MDMA er et halvpsykedelisk empatogen.. Psilocybin er psykedelisk, men stadigvæk ikke noget hallucinogen.... der skal du over i atroperne før du ender der.
"75 % chance for at få en psykose for psilocybin" var noget en af mine kammerater sagde. Jeg har taget psilocybin en del gange efterhånden og jeg undersøger altid det narkotikum jeg indtager, så det er sq ikke fordi, at jeg er fejlinformeret - jeg ved godt, at udsagnet er fuldstændig hen i vejret, hvilket jeg også forklarede ham, der kom med udtalelsen.
Min viden omkring narkotika er, trods en del erfaringer, stadigvæk meget mangelfuld og der går mange år, hvis det overhovedet kommer til at ske, før jeg er ligeså godt informeret som dig, CoA. Alligevel er jeg nu ganske sikker på, at den Amfetamin de indtager er udmærket (har andre erfarne venner, der er kommet udefra og har blæst med mine kammerater, som har konstateret, at Amfetaminen er af ganske høj kvalitet. 20 - 25 gram er det maksimale de har indtaget på en weekenden og det er tal i den kaliber, der kastes omkring bordet, når de snakker om deres "top-scores", hvis det kan kaldes sådan

.
En indtagelse af sådanne mængder lyder måske ekstrem, men det er også noget, som jeg har set med mine egne øjne. Hvorvidt i har lyst til at tro på, at det er god kvalitet eller ej, og hvorvidt de indtager så store mængder eller ej, styrer i selv, men set er set og sket er sket.
Det er heller ikke fordi jeg regner med, at det er sundhedstegn, når de hallucinerer edderkopper, som kravler op af toilettet, underlige ting på bordet og i loftet, eller skumle mænd omkring hvert gadehjørne. Når mange af mine andre venner sniffer, er mængden og formålet helt anderledes og man kan også se på de personer, der blæser ekstreme mængder, at de er helt skudt af, når de blæser. Deres handlingsmønster, når de blæser, backer også påstanden om kvaliteten op, men man skal se hvordan det foregår, før man kan sætte sig ind i det. Det er ikke ligesom en eller andet narkofest, hvor der bliver taget en del, men det stadigvæk er cool. Når de blæser, hvilket er stort set altid, er det som sagt flere dage i træk, lukket inde i den samme 1 værelses lejlighed, de samme fucking bevægelser (trippende ben, snøftende næser og baner der bliver lagt op) og den samme hårde technotramp-ting.
Ved ikke, hvordan jeg ellers skal forklare deres forbrug - kan måske uddybe deres handlingsmønster, når de blæser, en smule - men det er ihvertfald intet brusk tilbage i næsen.
Min brug af ordet hallucinogen var fejlagtig og beklages. Det jeg egentlig burde have skrevet, for at det skulle give mening er, at de har noget imod alle psykedeliske stoffer, på nær MDMA og ketamin, der er henholdsvis et halvpsykedelisk empatogen og et dissasociativt psykedelikum. Satisfied ?.