Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Er endelig kommet.
Anima og jeg er ikke så dumme at poste information om ulovlig aktivitet på et offentligt webboard!

Vi vil således gerne vide om hvorvidt svampe og DMT er godt at mixe op ?... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Vil de overstige hinandens trip?..

På forhånd tak...

[ 30 Oktober 2002: Besked ændret af: Dextrose ]

Medlem

jo jeg har sgu prøvet dmt før [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
det var ikke det jeg spurgte om det jeg spurgte om var om De oversteg hinandens trip?
altså om svampetrippet tog overhånd eller dmt trippet hvis man indtog begge genstande...ikke om hvor stærkt det er...

ja og jeg sige bare tage et stærk dmt trip og du glæmer de aldre !!!!
men vis du blande de sammen så vil jeg tror de komme i bølje hvor føst de ene også de ande du mærke.

In our memories

Geografisk sted: København
Hmm... der gik den pause op i røg? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Umiddelbart ville jeg sige at man skulle starte med svampene, og så ryge DMT enten under peaket (hvis man bare VIL være blæst til atomer - og det VIL man vel, hvis man overvejer blandingen?) eller når man er ved at dale ned fra svampe-trippet... Det sidste tror jeg, at jeg selv ville foretrække.

Det er sgu et slags deathwish at blande de to, synes jeg... begge er kraftige hallucinogener i hver deres ret, og begge vil hive i forskellige dele af dit sind... det vil være interessant, hvis I gør det, at høre om det gav en klar fornemmelse med indsigter eller om I bare bliver hjernedødt lamme.

Mvh Zonker

[ 30 Oktober 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Medlem

Vi regner med at starte med svampene....
Når de begynder at virke ryger vi noget salvia...
Så noget DMT Drik...De dødes vin [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Der kommer en trip rapport [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

jeg kan ikke ande in ryst på hoved vis du gøre de [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] for mere gider jeg ikke skive til de her de høre du nok helle ikke på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
men gode fornøjels .håber du lande godt igen !!!

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil tro at DMT-rygning går godt sammen med især LSD eller svampe... Husk på at psilocin er 4-HO-DMT, så de er ret beslægtet.

Men dette er self. ikke noget der bør forsøges af andre end meget erfarne psykonauter.

In our memories

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Men dette er self. ikke noget der bør forsøges af andre end meget erfarne psykonauter.[/B]

*sagt i kor* ... rørende enig!

Det er sjovt at være fucked up - men man er ikke bare fucked up på hallucinogener... man er inde og pille ved HELE maskineriet, så lad være med at ryste på hænderne! Ellers kommer du til at bære rundt på forkert sammensatte kredsløb resten af dette liv - muligvis de næste også!

Så til MDM@ og Anima (for sent?)... nu I alligevel har tænkt jer at gøre det... så tag et skridt ad gangen... føl jer frem... og føler I for hvert skridt, at her bør rejsen ikke stoppe, så tag ét skridt til... men stille og roligt.

Der er ingen fornuft i bare at sprænge kraniet med hele lortet på én gang.

For mig kunne vejen være komplet ved hvert enkelt værktøj i sig selv - men kan godt se 'charmen' i at prøve at chokere sit sind ud over dets grænser og sprænge dørene åbne...

Tread lightly, my friends! eller noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hav en dejlig oplevelse... JEG ser i hvert fald frem til at læse den rapport! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh Zonker

.... og og og KÆMPE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] over et lille edit der har sneget sig ind i en vis post!

Medlem

MÐM@--->Er det egenlig ren DMT du snakker om.Altså en kombination af at ryge DMT og spise svampe, eller er det DMT som Ayahuasca, Yopo ?

Amnesia

Medlem

det en drik brygget på mimosa hostilis [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Dex [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] sorry

Glæder os til at skrive trip rapporten ses folkens [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

holde dem hver for sig!
vis du ikke har prøve dmt!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@ MDMA: Check din PM/E-mail!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
MDM@ - Ayahuasca betyder ikke "de dødes vin". Du har oversat det forkert min ven. Drikke kaldes på enngelsk "Vine of the dead" eller "Vine of the spirits". Vine er ikke vin, men en lian. Her tænkes især på Caapi-lianen, som er en vigtig del af traditionel ayahuascabrygning. Oversat bedtyder Ayhauasca noget i retning af "lian til de døde" eller "åndernes reb". Lianen betragtes som et reb, eller en snor hvormed det for shamanen er muligt at nå åndernes verden.

Lidt tørre, ehtnobotaniske facts fra Halifax! -psy.dk's egen ordkløver! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

/karma!

Medlem

Geografisk sted: danmark
til mdma.. var det ikke dig der troede du var vogter og kunne gøre ting flydende med hænderne for et par måneder siden?? dit topic hed: "fortryder intet, vil bare glemme" helt ærligt min ven.. tror du ikke du skulle chille lidt endnu?? jeg blander mig kun fordi den post var ret fucked og det virkede ikke som om syntes det var særligt fedt... bare et forslag.. hygge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]