Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En anden lille og fuldstændig ubetydelig ting. Kunne i måske ændre uret på siden, så det passer med tiden i resten af danmark? ;)

Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Hvilke sportsevents kunne der være tale om? Vi kan næppe lave noget der er psychedelia-relevant - jeg tror ikke de fælles myndigheder vil se godt til at denne side støttede en konkurrence om at sniffe den længste bane, eller noget i den dur :D
Ellers ville det være en god idé. Men hvad med en psychedelia-fest - der er intet der giver penge i kassen som fulde/skæve folk! Dette vil dog nok blive set til med en del opmærksomhed fra ordensmagtens side.

En psychedelia fest ville fandme være fedt. Men ja, kunne det ikke gøres diskret på en eller anden måde?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
BehindMind skrev:
En anden lille og fuldstændig ubetydelig ting. Kunne i måske ændre uret på siden, så det passer med tiden i resten af danmark? ;)

Det virker fint her. Er din tidszone indstillet til "UTC +1" i dit kontrolpanel?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jel> Ideen er god, men samtidigt skal det jo være "låst" på en måde, hvis det er for at få penge i kassen.

Jeg ved ikke hvordan man skulle anonymisere(hvis det ord er opfundet endnu) en psychedelia-fest, men det må vel være noget med PM-systemet og topstyring; kun invitationer til medlemmer man kan stole på. Dvs. ikke at invitere Obama.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg skal heller ikke med, ender bare med at jeg fucker jer alle sammen op..... eller omvendt...... det sidste er nok det jeg frygter mest...

Totalt væltet et helt fremmede sted på 217 slags narko.......... damn..

Ok det lyder alligevel fristende :D

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
BehindMind skrev:

Det virker fint her. Er din tidszone indstillet til "UTC +1" i dit kontrolpanel?

Ups. Jeg gemmer mig i hjørnet, og tager dosmerhatten på.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
And skrev:
Jeg ved ikke hvordan man skulle anonymisere(hvis det ord er opfundet endnu) en psychedelia-fest, men det må vel være noget med PM-systemet og topstyring; kun invitationer til medlemmer man kan stole på. Dvs. ikke at invitere Obama.

Man kunne eventuelt lave en lukket FB gruppe, med en der styrer hvem der kommer ind...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
And skrev:

Hahaha :D
I'm like explosive dynamite :badidea:

Det kan ikke lade sig gøre at have en åben havefest, for alle knarkhoveder vil rigtig gerne med, men oftets skal mormoren begraves, eller også er pungen tom. No offence.

Edit:

Atna> Ved du godt hvor lang tid det tager at oprette først en fake mail, og derefter oprette en bruger på FB? Hvis man ønsker en lukket fest, så tror jeg ikke at FB er stedet at bruge.

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:25, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
Man kunne eventuelt lave en lukket FB gruppe, med en der styrer hvem der kommer ind...

Dertil kan man sige:
Obama skrev:
Det kan ikke lade sig gøre at have en åben havefest, for alle knarkhoveder vil rigtig gerne med, men oftets skal mormoren begraves, eller også er pungen tom. No offence.

Edit:

Atna> Ved du godt hvor lang tid det tager at oprette først en fake mail, og derefter oprette en bruger på FB? Hvis man ønsker en lukket fest, så tror jeg ikke at FB er stedet at bruge.

Det er forsøgt, men det dødede næsten før det kom igang. Mange ville med, men initiativlysten var ikke tilsvarende.

Obama> Det kan faktisk godt lade sig gøre at have streng kontrol. Ved at skjule gruppen, så det kun er admins der kan tilføje medlemmer, der har kontaktet admins med et link til deres "profil" eller hvad det hedder på facebooksk.

JEL> Det er en god og smart idé, MEN! tror du at almindelige spillesider, såsom gratisspil.dk vil være med til sådanne semi-komercielle arrangementer, uden at få en del af kagen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Emnet var vist udbygning af siden. Kan godt li en ide om at lave nogle komsammens og/eller fester. Men det må være en anden tråd og pr arrangement.

Tak for de rigtigt mange gode ideer.

Den med en spille arcade er lidt offtopic. Og der er så mange andre steder man kan det så det tror jeg ikke rigtigt på ville være produktivt for mere faglig og hr forum aktivitet.

At mærke emner som okay eller ej. Skal hvis det skal gøres ikke gøres af brugerne. Det har jeg set prøvet på andre forums og det ender altid med nogle noobs siger fedt når der faktisk ikke er det og så bliver afstemningen skæv. Venner kan stemme for noget, selvom det kun er fordi de kender personen der har lavet tråden.

Hvis det skal virke kan det gøres på to måder. Mods kan trykke på et rettepil ikon. (i ved det som læreren lavede i ens hæfte hvis man havde noget rigtigt) Det icon kan så ses i forummet, i tråden og når man søger i søgemaskinen.

Alternativt kan mods eller trådstarter låse tråden når de syntes den er fuldkommen og alt er besvaret og vi kan så lave noget automatik så den flyttes til et låst forum hvor man via søgemaskinen kan søge på disse indlæg.

Men før de ting bliver indført (De tilføjer nemlig ressourser for siden og gør den lidt langsommere) så kunne en mere precis forum opdelling måske være en god ide. Nogle forums er meget brede og når man søger får man alt muligt med. Problemet er at vi er et gammelt forum og mange tråde er lavet da forummet ikke havde så mange mods, eller de ikke helt gad at bruge tid på at slette alt muligt crap. Alle de tråde kommer også frem når man søger. Det er lidt kompliceret at finde den bedste løsning. Men som i kan høre så er det noget jeg ihvertfald tænker over og arbejder på at få gjort noget ved. Det kan godt være vi ikke kan rette op på alle tidligere års halv dårlige tråde, men fremtiden kan vi ihvertfald gøre noget ved.

Mikkel

p.s keep em comming. Ikke kun opfølgning på det jeg siger. Men også noget nyt

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:24, rettet i alt 1 gang.

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:24, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tråde om diverse substanser som bluelight's "The Big & Dandy..." kunne være en god ide, synes jeg.

Ved ikke om det er muligt i dette forum, men måske hvis der kommer et nyt på et tidspunkt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det ville være en go' idé!. Til dem der ikke ved hvad "big and dandy..." er http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=141741
Især kunne en "Big and dandy" LSA tråd bruges.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bumb!
Jeg fik en idé, da jeg lige står og mangler nogle morel-sporer!

Kunne det tillades at oprette en "sporebank" for medlemmer mod en lille betaling? Naturligvis skal psychedelias moderatorer ikke have denne byrde, men vi svampedyrkere. Det kunne f.eks. foregå i en tråd, hvor man kan spørge efter morel-sporer, hvor en så kontakter vedkommende og de to så udveksler forsendelsesbetingelser. Hvordan lyder det? Jeg er lidt forhastet, så min formulering er ikke verdens bedste, jeg håber I forstår min idé, ellers skal jeg opstille den grafisk.
Edit: naturligvis kun med lovlige sporer, således at Psychedelia ikke får myndigheder eller medier på bagen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
And skrev:
Bumb!
Jeg fik en idé, da jeg lige står og mangler nogle morel-sporer!

Kunne det tillades at oprette en "sporebank" for medlemmer mod en lille betaling? Naturligvis skal psychedelias moderatorer ikke have denne byrde, men vi svampedyrkere. Det kunne f.eks. foregå i en tråd, hvor man kan spørge efter morel-sporer, hvor en så kontakter vedkommende og de to så udveksler forsendelsesbetingelser. Hvordan lyder det? Jeg er lidt forhastet, så min formulering er ikke verdens bedste, jeg håber I forstår min idé, ellers skal jeg opstille den grafisk.
Edit: naturligvis kun med lovlige sporer, således at Psychedelia ikke får myndigheder eller medier på bagen.

"
Svampe og sporer af arterne Psilocybe semilanceata, Psilocybe cubensis eller andre
svampe/sporer, som indeholder psilocin eller psilocybin, herunder bl.a. dyrkede, tørrede eller
på anden vis bearbejdede svampe/sporer."

Ja, teksten får en til at tænke at spore der ikke indeholder psilocybin og er en anden art end semilanceata eller cubensis ku være lovlige.. fks Panaeolus cyanescens.. Men.. Jeg tror ikke den går, at psy laver sådan et arrangement fordi lovteksten er skrevet dårligt.

Senest rettet af spiffeh 07 feb 2010 14:24, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nej, den går ikke rigtigt. Hvis det er sporer til psilocybinsvampe vil det være ulovligt, og hvis det er sporer til spisesvampe osv falder det udenfor Psychedelia's område. Desuden vil det ikke være nemt at kontrollere at folk kun anvender det til at udveksle lovlige sporer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde netop tænkt på ikke-psilocybeholdige svampes sporer - såsom morkeller (haha, moreller, hvad tænkte jeg på!). Jeg tænkte på, at det kunne falde ind som en lille side-afdeling, hvortil "svampedyrkning generelt" også kunne genaktiveres. Men hvis ikke siden skal/bør bevæge sig den vej bukker jeg mig for de høje herrer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kajkage skrev:
BehindMind skrev:
Måske et snarligt serverskift?

Jeg bliver konstant smidt af siden, og får fejl meddelsen om at siden ikke kan findes, og generelt loader siden bare meget meget laaaaaangsomt. Det kan godt være at det bare er min computer.

Folkens! Støt om psychedelia, så vi kan få en stabil og et fortsat fantastisk site!

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =1&t=23298

Oplever det samme :)

Har jeg aldrig oplevet. Siden køre helt perfekt for mig - Loader hurtigt, aldrig fejl meddelse og er ikke blevet smidt af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]