Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg er også enig i at der ikke skal være reklamer på hele side og kender også selv til at der ikke er nogen der gider at klikke på dem, men det var så derfor jeg foreslog at lave EN enkelt tråd der er fyldt med "klik" reklamer som folk så hurtigt kan gå ind og klikke på hvis de skulle få lyst. Og der ved vil Psy.dk få penge fra folk der har har besøgt DEN tråd med reklamer helt gratis, og hvis folk ikke har lyst til at klikke på et par reklamer kan de jo bare lade værd med at besøge den enkelte tråd hvor de som det eneste sted er.

Dvs. at KUN de der ønsker at se reklamerne ser dem. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er helt klart med på at der bliver solgt trøjer, t-shirts og hvad man ellers kan finde på og samtidig støtte siden. Der er masser af dygtige kreative folk på siden, man kan jo kigge i arts forummet. Psychedelia kunne jo efterlyse et logo(er) og slogans, mod et custom name eller lignende?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg synes også at der skulle udarbejdes en Psychedelia Fashion Line - Så kan man jo også kende hinanden :D
Det kunne også være rigtig fedt - omend dette mere er en skør tanke - at finde en retailer der kunne have dette i sit katalog, eller måske lave en slags Psychedelia-støttende jysk Ethnoplanet?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Tidligere har man jo kunnet købe t-shirts, hættetrøjer (med verdens dårligste pasform), krus, musemåtter, vægure og underbusker med Psychedelia logoet på...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Men er der virkelig så meget salg i psychedelia merhandice?

Hvad med feature, hvor du ved at donere et beløb kan blive "guld" bruger og få adgang til specielle features og forums? Jeg ved selvfølgelig ikke om psyhedelia har et stort nok publikum til dette, men jeg synes helt sikkert at en sådan ide kunne være interessant.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg tror næppe der bliver ret meget salg. Men idéen er vel at det bliver lidt mere attraktivt at donere, og der er sikkert en del der godt kunne bruge en psychedelia t-shirt eller lignende, og samtidig gør man sit til at psychedelia er reklamefrit osv.

Medlem
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Men er der virkelig så meget salg i psychedelia merhandice?

Hvad med feature, hvor du ved at donere et beløb kan blive "guld" bruger og få adgang til specielle features og forums? Jeg ved selvfølgelig ikke om psyhedelia har et stort nok publikum til dette, men jeg synes helt sikkert at en sådan ide kunne være interessant.

Syntes det er en rigtig godt ide det med at have et special forum kategori for folk der har doneret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
På mange andre forums jeg kommer på giver en donation visse fordele. F.eks ingen reklamer. dem skal vi alligevel ikke ha så det kan vi vist hoppe over. Og adgang til forums etc. Jo det er da en god ide, men jeg kan bare ikke se noget indhold i de her forums som andre forums ikke har.

Keep em comming.

Btw. Det med en tråd i art har vi prøvet. Der var bare ingen der skrev. Mener jeg spurgte om nogen havde erfaringer med knapper og logoer så vi kunne få lidt lavet her på psy uden at jeg skulle lave dem eller gå udenbys for at få noget ordenligt ud af det. ( jeg er ikke en photoshop expert..Endnu)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvem havde tegnet det logo der var på det gamle merchandise?

Medlem

Caqtus. Men han er long gone, forlod sitet for en del år siden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
DoYouSpeakWak?? skrev:
På mange andre forums jeg kommer på giver en donation visse fordele. F.eks ingen reklamer. dem skal vi alligevel ikke ha så det kan vi vist hoppe over. Og adgang til forums etc. Jo det er da en god ide, men jeg kan bare ikke se noget indhold i de her forums som andre forums ikke har.

Keep em comming.

Jeg er enig. Forslaget er fint nok, men jeg har svært ved at se hvilke features / forums vi skulle kunne tilbyde som er lukrative nok til at virke som incitament til at donere desværre. Jeg donerer af og til til erowid og drugsforum, mest for at støtte foretagenet (som jo, også bør være formålet). På drugsforum giver det adgang til et par begrænsede bonus features som animeret avatar og en rss-feed (hvilket alle allerede har adgang til her på psy, og sådan synes jeg det skal vedblive.) + et pænt dødt forum for donerende medlemmer. Erowid er en noget større organisation som giver t-shirts, bøger, kaffekrus osv. for donationen, plus en trykt udgave af det glimrende tidsskrift 'Erowid Abstracts' cirkus hver 3. måned.
Det er urealistisk at vi skulle trykke og udgive eget tidsskrift, men merchandise er en mulighed, hvis vi altså som nævnt kunne få nogen kreative hoveder i gang med at kreere nyt logo til siden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Sad faktisk og stenede igår, ikke nær så godt som det gamle men... :)
http://img21.imageshack.us/i/051sn.jpg/

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Nice Atna :) .

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:25, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Super god ide JEL. Kunne vaere fedt med nogle konkurrencer, ogsaa kan I jo ogsaa godt tage mere end en 10'er for at vaere med, evt. en 50'er eller noget, saa I paa den maade for nogle flere penge ind.

Men ja har svaert ved at se hvilket forum vi skulle kunne goere 'Gold-member only', da de fleste af siderne jo er for HR, og et specielt medlems forum, ville som saadan nok blive meget doedt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, som jeg også sagde, så er siden nok ikke stor nok til ekstra features og forums.

Har desværre også bare erfaringer fra andre forums, med at folk snakker og røven går når det handler om merchandice, og når det endenlig er produceret, så er der ingen som gider at købe det alligevel.

Alternativet kunne jo være, som ThirdEyeFlood siger, at lave et donations system som erowid har. Jeg syntes bestemt også at det er interessant, og jeg ser næsten større potentiale i det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
I forbindelse med Blæs i pomfritten fra rookiemedlemer tråden kunne jeg tænke mig at vide om søgemaskinen rent teknisk kan indrettes så det er muligt at stemme er tråd relevant eller irrelevant og de tråde der overvejende er blevet stemt relevante kommer som de øverste resultater ved søgning? Så ville de uendeligt mange tråde, der egentlig ikke giver svar på noget som helst forsvinde fra den første side søgeresultater og de kære små n00bs ville have lidt lettere ved den uendeligt svære deciplin det er at læse før man spørger.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Go idé Bubber!
Synes i forlængelse af den tråd jeg har oprettet, at man skulle tage at give alle mods rettigheder for at slette elendige tråde i stedet for at det 1. spammer i "vis aktive emner" og 2. Så kommer der ikke flere lalatråde til om de samme ting som blev diskuteret i sidste uge. Dermed ikke sagt at mods skal sidde og slette tråde hele tiden, men en vis højde for kvalitet mener jeg dog godt kan påkræves af trådstarter!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvilke sportsevents kunne der være tale om? Vi kan næppe lave noget der er psychedelia-relevant - jeg tror ikke de fælles myndigheder vil se godt til at denne side støttede en konkurrence om at sniffe den længste bane, eller noget i den dur :D
Ellers ville det være en god idé. Men hvad med en psychedelia-fest - der er intet der giver penge i kassen som fulde/skæve folk! Dette vil dog nok blive set til med en del opmærksomhed fra ordensmagtens side.

Relativistisk båthorn

deleted

Senest rettet af DELETED ACCOUNT 17 aug 2018 17:25, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]