Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Meskalin
Junior medlem

Geografisk sted: Thy
Det her indlæg grænser måske på det tilladte, men så må admin jo slette det hvis det krydser grænsen.

Jeg har efterhånden læst en del om meskalin og har besluttet mig for at prøve det, men jeg hvis der er nogen herinde der kan hjælpe mig med lige at få afklaret nogle småting, så ville det bare være fjong [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har tænkt mig at se om jeg ikke kan skaffe noget rent meskalin, da jeg tvivler meget stærkt på mine evner til at kunne dyrke kaktuserne, men hvor svært er det at egentlig at skaffe ? Jeg har læst flere steder at man nemt kan ende op med LSD istedet, hvis man ikke passer på. Er der nogen der sikrer måde at kende det på eller bliver man nødt til at "stole" på sin dealer ? Jeg har fundet nogle beskrivelser af stoffet, men ingen billeder.

Hvis nogen har nogle erfaringer med meskalin eller ka give nogle generale råd og pointers om det så vil jeg også blive meget glad [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
INGEN NARKOHANDEL !!!

Syntetisk meskalin er ultra-sjældent... jeg har personligt aldrig stødt på det.
Hvorfor bestiller du ikke noget tørret kaktus-skind fra en af de utallige smartshops på nettet?

dex ville du nu ikke mene de er lidt nemer og kobe en hel kaktus ........

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Bare husk at kakusserne skal være min 2-3 år gamle før de er noget værd, jeg tænker selvfølgelig kun mht meskalin....glæder mig til mine små er store nok, men der går nok nogle år [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ja de kan man jo nok tenket sin til at man skal have en vis mende for at kunne lave naade

unge kaktuser på kun nogle få år er mere potente end en gammel kæmpe kaktus (inden for san pedro) Der skal man høste unge kaktuser til trips, når de er en 30 - 40 cm. høje og 3-4 cm i dia. Så er de i top til at høste. Og så går der jo ikke andet end 2-3 år så kan man sagtens høste på samme kaktus igen.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ende op med LSD istedet for ren meskalin??
det er i hvertfald ikke en alt for smart dealer der handler såddan - en typisk dosis meskalin er 350 mg. for et godt trip. og en en rimelig dosis LSD er omkring 150 microgram
- - altså 2000 gange mindre end meskalin-dosen
- - og man bliver sq nok rimligt dårlig, hvis man indtager den mængde LSD. og det er nok også noget dyrere for pusheren at sælge 350 mg LSD end 350 mg meskalin - -

jeg tror ikke du skal være bange for at få LSD

men jeg villle også sige at det nok var bedst at købe en færdig kaktus, og så bare spise den... de er forresten IKKE svære at passe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Han mener jo nok LSD som bliver solgt dyrere som Meskalin!

Junior medlem

Geografisk sted: Thy
Nej jeg mente nu at, jeg har læst om flere der har ville købe meskalin, men pga deres uvidenhed er endt op med LSD. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg skulle også mene at ha dannet mig nok indtryk af meskalin til ikke at forveksle det med LSD [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det var egentlig mere for at høre om der var der evt. havde nogle billeder, så man kunne vide sig lidt mere sikker [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
WWW.erowid.org

Der finner man alt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> WWW.erowid.org
Der finner man alt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>

Hehehehe....nemlig

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Well, syntetisk meskalin er jo enten en god bunke pulver, eller også er det en halvstor pille... det burde ikke være svært at se forskel på det og LSD.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]