Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2010 20:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2009 03:20
Indlæg: 44
skal til og bestille noget RC hjem, er lidt i tvivl hvilke af disse produkter jeg skal vælge: Mephedrone 4-methylmethcathinone eller methylone 3,4 methylenedioxy-N-methylcathinone.. har ikke prøvet nogen af disse substanser før så fyr løs hvis i har !


Senest rettet af ledelia 09 jan 2010 20:34, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 20:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
Hvis du lige hurtigt søger på begge stoffer her på siden, så finder du hurtigt dit svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
mephedrone= no go
methylone= ok

Sagt på den enkelte måde...

Sagt på en anden måde, så er der noget med at mephedrone bliver til noget nasty efedrinlignende i kroppen og det er der vist nogle der døde af så vidt jeg husker. Mephedrone er en stimulans ligesom amfetamin..

Methylone derimod, har være fremme i rigtig mange år og så vidt jeg husker har der ikke været nogle dødsfald eller noget sindssygt pga det.
Det er et empatogen som man bliver glad og social af - lidt i stil med MDMA men på en mere behagelig måde.

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 21:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Methylon er også en stimulans..

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 21:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2009 03:20
Indlæg: 44
tak for svaret child :) bliver helt sikkert methylone så


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 21:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ja det korrekt, my bad - havde glemt det fordi så meget stimulerer methylone heller ikke IMO, men jeg er også vant til methamf og mdma, der altså noget mere skrald på...

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 21:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
men jeg syntes alligevel du skal læse dig lidt igennem.
det er et temmelig skadeligt stof, og man kan få rimelig slemme bivirkninger af det.æ
søg her på siden og evt på erowid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2010 22:48 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Nu skal måske lige siges st begge stoffer er ulovlige, bare så du ved det... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2010 23:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Og begge er forholdvist ukendte research chemicals, så højeste forsigtighed anbefales i al fald. Der ER mennesker der har fået dårlige oplevelser på Methylon, selvom det for nogle virker uskyldigt.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 00:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
methylone er ikke forholdsvist ukendt - det har været fremme siden 2003 og vi har kortlagt en del af virkningsmekanismen, så vidt jeg forstå på det jeg har læst, så er methylone ikke særlig skadeligt, da det ikke bliver til noget i kroppen som skader særlig meget..... MMC mener jeg der bliver til og Meph bliver til det der efedrinagtige shit som slår ihjel...

Methylone udløser 3 gange mindre serotonin pr mg end mdma....... det lyser ud af methylone at det ikke er særlig farligt, især også fordi det ret svært at finde nogen dødsfald på det - jeg siger ikke det er sikkert og ufarligt, men det er da helt sikkert et af de mere safe RC's.. hvis man da kan sige at kemikalier er safe...

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 01:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Rush skrev:
Og begge er forholdvist ukendte research chemicals, så højeste forsigtighed anbefales i al fald. Der ER mennesker der har fået dårlige oplevelser på Methylon, selvom det for nogle virker uskyldigt.


Jeg kan ikke anbefale blot et af de to nævnte psykoaktive stoffer, eftersom det - som tidligere pointeret - er research chemicals. Det kan godt være, der er mange, der har erfaringer med disse kemikalier, men der er stor mangel på forskning, og det er efter min mening ret bekymrende, man kaster sig ud i disse. Jeg har selv haft mine erfaringer med RC-kemikalier, men det kan på ingen måde anbefales!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 01:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 okt 2009 16:01
Indlæg: 50
Atna skrev:
Nu skal måske lige siges st begge stoffer er ulovlige, bare så du ved det... :)



Nogen der gider uddybe det?
Kan man ikke bare bestille lortet over internettet uden at få problemer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 02:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Pill skrev:
Atna skrev:
Nu skal måske lige siges st begge stoffer er ulovlige, bare så du ved det... :)



Nogen der gider uddybe det?
Kan man ikke bare bestille lortet over internettet uden at få problemer?


Tjo, så længe, det ikke bliver snuppet af toldvæsnet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 02:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 okt 2009 16:01
Indlæg: 50
Og får jeg problemer med loven hvis det gør?
Hvad er Chancen? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 03:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Pill skrev:
Og får jeg problemer med loven hvis det gør?
Hvad er Chancen? :D


Ja, det kan enten resulterer i advarsler eller bøder. Jeg kan kun gisne om, hvor store chancerne er for at et illegalt, importeret produkt bliver snuppet af toldvæsnet, men det sker da ofte. Det er illegalt, og da vi ikke kan snakke om anskaffelse af rusmidler på Psychedelia, vil jeg derfor ikke udtale mig mere herom. Det står klart og tydeligt i reglementet!

Det er dit eget ansvar at anskaffe dine rusmidler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 13:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 okt 2009 16:01
Indlæg: 50
Jeg har skam ikke tænkt mig at anskaffe nogen former for RC'er. Var bare interesetert, fordi jeg faktisk troede at det var helt legalt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 15:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nogle kemikalier er også legale, dog ikke methylone og mephedrone - men de findes derude:)

Doktor K - nu beder personen ikke om at blive anbefalet noget, men spørger hvad denne skal indtage af enten methylone og mephedrone... HR siger methylone...... hvis du siger andet, så det ikke HR...


PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 17:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Child of Aum skrev:
Doktor K - nu beder personen ikke om at blive anbefalet noget, men spørger hvad denne skal indtage af enten methylone og mephedrone... HR siger methylone...... hvis du siger andet, så det ikke HR...


Jeg siger heller ikke andet, jeg pointerer bare, at begge er potientielt skadelige på hver deres måde, da man ikke kender til (bi)virkningerne fuldt ud. Det er vel også HR? ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2010 17:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså så vidt jeg kan se ud fra, ja bare erowid - så er methylone noget mere uskadeligt end f.eks methamf eller mdma..... men selvfølgelig, altså det har kun været fremme siden 2003ish så vi kender det ikke så godt endnu - men det blev dog lavet noget inden - men altså du kan have ret - 7 år uden de vilde uheld.... altså det klarer sig bedre end alle andre stoffer jeg kender....

PLUR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2010 00:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2006 14:26
Indlæg: 791
Child of Aum skrev:
men selvfølgelig, altså det har kun været fremme siden 2003ish så vi kender det ikke så godt endnu - men det blev dog lavet noget inden - men altså du kan have ret - 7 år uden de vilde uheld.... altså det klarer sig bedre end alle andre stoffer jeg kender....


Nu er 7 år meget kort tid til at afgøre noget om langtidseffekten på... MDMA har vi kendt i snart 100 år og selvom der har været forsket en hel del i det er man stadig ikke enige om hvor skadeligt det er...

Det at det klarer sig bedre end andre stoffer du kender kan simpelthen skyldes det ikke er lige så udbredt?

Personligt prøvede jeg kun methylon er par gange mens det var lovligt (og blev promoveret ret kraftigt her på psy af enkelte individer) - jeg var ikke specielt imponeret... Det var slet ikke på niveau med MDMA og jeg svedte virkelig tran af det - og et eller andet sted er min kropstemperatur en god indikator på om der er noget galt i kroppen (jeg har også problemer med temperaturreguleringen på MDMA; men slet ikke i samme grad)...

Desværre gror MDMA ikke lige på træerne her hvor jeg er; men ville helt klart hellere vente på det end at "nøjes" med Methylon - specielt nu det også er ulovligt kan jeg slet ikke se nogen grund til at tage det... just my two cent


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team