Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej. jeg har for nylig fået nogen piller der hedder risperidon (sandoz). fik at vide at de skulle virke sådan lidt hen af MDMA, men har ikke rigtig kunne finde ud af om det passer, det eneste jeg har kunne finde om det var lidt på
http://www.netdoktor.dk

''Virker ved at ændre aktiviteten af flere signalstoffer i hjernen, så overførslen af nerveimpulser i hjernen hæmmes. Midlet har således en beroligende og antipsykotisk virkning uden at virke helbredende''.

da det jo er til behandling af skizofreni og andre psykoser samt til patienter med voldelig og destruktiv adfærd, er jeg lidt i tvivl om det er noget jeg tør fylde mig med hvis der er nogen der ved om der skulle være en rus i dem? og hvordan? takker.

mvh Cheeser.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Udfra beskrivelsen kan jeg ihvertfald fastslå at det ikke har en MDMA lignende effekt. Det er et beroligende middel, så kunne forstille mig noget i stil med benzodiazpiner. Jeg har ingen erfaring eller viden om det desværre.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Du skal ikke bruge dem rekreationelt, de skulle ikke være særligt rare - heller ikke som medicin (såvidt jeg lige har læst mig frem).

Det tog forresten 30 sek. at google det.

Site Webmaster
Brugeravatar

Hold dig fra det. Det er på INGEN måde som MDMA.
Risperidon/Risperdal er antipsykotikisk der medicin der bla. bruges til at behandle skizofreni og er ikke ligefrem noget værd til rekreationelt brug.
Smid dem ud.

Du kan læse lidt om folks oplevelser med risperdal, både rekreationelt og ved behandling, her: Erowid Risperidon Experiences

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Hehe tak for det, syntes også der var noget lunkent ved det.. men igen tak :D

Junior medlem

HOLD DIG LANGT VÆK FRA DETTE PRÆPERAT!

- Undskylder ''caps lock'' men mente det var nødvendigt da Risperdal er blandt top 3 over det værste jeg har prøvet, at indtage!

Når folk kalder dem ''zombie'' piller er det ikke for sjov - Og det er ikke på den gode måde. Tro mig mester, du vil fortryde hvis du indtager dette præperat trods vores advarsler!.

Mvh.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis du har fået dem af din læge synes jeg du skal tage dem, se om det hjælper på hvad de nu er udskrevet for og snakke med lægen om det hvis de ikke gør.
Hvis det er nogen du har fået fra en ven der tror det er narko så glem alt om det og smid dem ud,

Junior medlem

det var nogen jeg fik af en m8 til rekreationelt brug, men har så sandelig ikke tænkt mig at tage det efter jeg lige fik oplyst hvordan og hvorledes herinde!

Mvh Cheeser

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hold dig fra Risperidon... Fik det ordineret af min læge pga angst... Hvilken joke det dog var...-zombie-piller er mildt men godt beskrevet, man kan ikke rigtig bevæge sig, fungere og ja ligger egentlig bare og savler. Min hjerne kørte dog stadig på fuld kraft hvilket var skrækkeligt!!! Var jo vildt angst men kunne ikke engang stå op eller få min egen krop til at gøre som jeg ville... Der er intet interessant ved Risperidon, tro mig. Hvis du er heldig falder du i søvn ellers bliver du bare halv lam...- overhovedet intet lignende MDMA!!!! Imo bare sygt latterligt at nogle tager hvad som helst i håb om at det gør et eller andet... Rimelig sørgeligt hvis man synes Risperidon er rekreationelt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]