Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
En af mine litauske naboer, kom ind for 30min siden med nogle piller han hævdede var E piller, de var i sådan en lille smart pakke hvor der stod "Diablo" udenpå, så jeg sagde "Right, ofcourse it is", jeg troede det måske var nogle Prank piller, at det var nogen som indeholdt Chili, men der stod så bagpå at der var BZP i (som vist er et Amf lign stof) og der var så en adresse bagpå, og det er vist noget man kan bestille online (desværre kan jeg ikke nævne siden da det ikke er tilladt) så har taget et screenshot af siden (uden adresse self) for at høre om der er Nogen som kender til det. Hvis det er noget som er lovligt, er det jo bare at bestille de forskellige ting hjem og prøve dem af, se om det er noget værd.

Håber at få nogle svar, er virkelig spændt!

http://img207.imageshack.us/img207/3518/unavngivet.jpg

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Beklager, BZP / benzylpiperazin er blevet ulovligt i Danmark. DK er i det hele taget ret progressive med at ulovliggøre nye stoffer, så man skal passe på med at bestille den slags ting over nettet, selv om det umiddelbart ligner lovlige alternativer til ulovlige stoffer - der er en ret høj risiko for at den slags tabletter ikke er lovlige i DK. Og det er altså noget møg at blive snuppet med tabletter af et klasse B-stof som man ikke vidste var ulovlige.

Medlem
Brugeravatar

Ja, det kan du have ret i. Må spørge dem om hvad der er i de forskellige produkter, og så tjekke om de div ingredienser er lovlige i danmark. Vidste dog ikke BZP var blevet ulovligt, men takker da for infoen. Ville ikke have været rart hvis den blev snuppet i tolden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Nej men hold da endelig øje med andre alligevel. Så når der dukker nogle gode nye sager op, kan man hamstre lidt inden det forbi :) Mener selvfølgelig stoffer som ikke er ulovlig gjort inden de kommer frem...

8)

Medlem
Brugeravatar

De skriver til mig at deres produkt "Diablo" IKKE indeholder BZP, da det er ulovligt i New Zealand. Synes bare det er mærkeligt at det står bag på pakken så.. Kan jeg mon i tilfælde af at de skulle lyve, og det bliver fanget i tolden, fremvise den mail jeg har fået af dem mon, som bevis for min "uvidenhed" ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
One-Eye skrev:
De skriver til mig at deres produkt "Diablo" IKKE indeholder BZP, da det er ulovligt i New Zealand. Synes bare det er mærkeligt at det står bag på pakken så.. Kan jeg mon i tilfælde af at de skulle lyve, og det bliver fanget i tolden, fremvise den mail jeg har fået af dem mon, som bevis for min "uvidenhed" ?

Som regel vil den slags shady firmaer ikke opgive præcis hvad deres produkter indeholder, delvis for at undgå at nogen kopierer deres produkt, delvis for ikke at gøre det for nemt at ulovliggøre nye kemikalier de anvender. Jeg ser det som virkelig dårlig forretningsetik at køre en kommerciel business på at sælge potentielt farlige euforiserende stoffer uden at ville opgive hvad produkterne indeholder - det gør rationel HR ret svært, og overdoser svære at behandle.
Jeg tror du vil have svært ved at argumentere overfor politiet at du har købt et produkt i tabletform i god tro hvis det viser sig at indeholde noget ulovligt. Selv om det ikke indeholder BZP, er der en god risiko for at det indeholder andre stoffer som er ulovlige i DK, og ikke i NZ.

Medlem
Brugeravatar

De HAR faktisk været så venlige at skrive en lang mail til mig, hvad der er i de forskellige produkter jeg nævnte jeg var interesseret i:

1. HUMMER - Hamelia Patens, Pelargonium Groveolens, Ploygonum multiforum, Paulinia Cupana, Citrus Aurantium, Amino Acids and tableting aids.

2. LIBREX Men - Butea superba, Diascoria bubifera, Eurycoma longifolia, Fructus tribulus terrestris, Polyrhachis vicina, Radix smilax myosotiflora, Deer antler.

3. LIBREX Women - Labisia Pumila, Dong Guai, Ginkgo Biloba, Muira Puama, Avena Sativa, Schizandra, Damiana.

4 AROMA - Baybean ( Canavalia maritima), Blue Lotus ( Nymphaea caerulea), Dwarf scullcap ( Scuttelaria nana), Indian Warrior ( Pedicularis densiflora), Lion's Tail ( Leonotis leonurus), Maconha Brava ( Zornia latifolia), Pink Lotus ( Nelumbo nucifera), Siberian Motherwort ( Leonurus sibiricus)

5.. DIABLO- Anhydrous Caffein, Herbal Extracts including Clary Sage, Citrus Aurantium, Pelargonium Graveolens, Polygonum Mulitiflorum, Thebroma Cocao, free from Amino Acids and tableting Aids.

6 SPICE- Baybean, Blue Lotus, Dwarf Scullcap, Indian Warrior, Lion’s tail, Maconha Brava, Marshmallow, Pink Lotus, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey.

Hvad det så ER for nogle ting der er, tja.. Det må jeg jo bruge min tid på at finde ud af, og om det er ulovligt i Danmark. Skulle da mene, at HVIS de bare Nogen af de ting man kan købe er lovlige, så vil jeg da sige det er en ting som er værd at bruge sin "dyrebare" tid på.

Ang deres produkt "Diablo" som de siger der IKKE er BZP i, dér må jeg prøve at tage et billede af teksten, sende det til dem, og høre hvad de siger til dét, sådan det eneste jeg kan gøre for at prøve at få dem til at indrømme det..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Hø hø, som jeg kan læse det så er det produkter som kunne selgest som afrodisia.

Medlem
Brugeravatar

Er afrodisiaer ulovlige i Danmark da?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
One-Eye skrev:
Er afrodisiaer ulovlige i Danmark da?

kommer an på hvad der er i dem :lol:

Medlem
Brugeravatar

Fandt dette på en anden side:

DIABLO pills - Strong as hell 400mg BZP

Diablo - 4 pills per pack. Strong as hell. This pill has some serious kick, DO NOT DOUBLE DROP!

Ingredients: 400mg BZP/TFMPP blend, boosters, vitamins, amino acids and tableting aids.

Diablo pills deliver a great quality, long lasting high without any of the nasty side effects that come with illegal alternatives like ecstasy.

Vil det nogensinde kommet tæt på at virke som MDMA?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har tidligere bestilt party-pills med BZP og TMFPP, som sammen skulle give en ecstasy-lignende effekt. Piller giver effekt, det er helt sikkert, men ikke noget i nærheden af ecstasy. BZP minder mere om amfetamin synes jeg, men det gav mig altså nogle voldsomme spændinger i kæberne, og noget jeg kunne mærke lang tid efter. Da pillerne var lovlige, og da producenten skrev at der ingen bivirkninger var, endte jeg med at spise pillerne 5 uger i træk (en gang hver weekend, og 1-2 piller ad gangen).

Det forbrug endte i, at jeg konstant gik rundt og tykkede mine tænder hårdt sammen, og dette fortsatte i et par måneder efter at jeg holdt op med at tage pillerne. Så hvis pillerne indeholder BZP vil jeg lige advare mod, at der altså ER bivirkninger. Ved ikke om det er normalt det jeg oplevede, men to af mine homeboys døjede også med underlige kæber i et par måneder efter vores weekendforbrug var stoppet.

Ud over det, så var rusen meget lækker, taget i betragtning af at pillerne var bestilt som lovlige =) (At BZP så ikke er lovligt i DK mere er en anden sag)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Prøvede da en af de der smiley piller du havde, og jeg syntes ihvertfald det var et mystisk trip.. Man fik lyst til at fyre den af men sad bare og nikkede skaller, kan self være trætheden kom pga. ryger :P

8)

Insane psychedelia user!

One-Eye skrev:
Hvad det så ER for nogle ting der er, tja.. Det må jeg jo bruge min tid på at finde ud af, og om det er ulovligt i Danmark. Skulle da mene, at HVIS de bare Nogen af de ting man kan købe er lovlige, så vil jeg da sige det er en ting som er værd at bruge sin "dyrebare" tid på.

Der er vist ingen af de nævnte planter som er ulovlige i DK. Spørgsmålet er bare om du kan være sikker på at indholdet er det samme som de opgiver. F.eks. for flere varianter af "Spice" er det blevet påvist at den aktive konstituent ikke er nogen af de planter som opgives på pakken, men et syntetisk THC-derivat. Ret dårlig stil at folk tror de indtager et plantebaseret produkt, og i realiteten indtager et relativt utestet syntetisk designerdrug.
Angående BZP + TFMPP synes jeg slet ikke det ligner MDMA. BZP i sig selv minder mest af alt om amfetamin (men med mere markante bivirkninger), og TFMPP har da noget der minder om et empatogent push, men IMO slet ikke noget der vil kunne forveksles med MDMA.

Junior medlem
Brugeravatar

Er der flere der har prøvet nogle af disse piller? Synes det lyder lidt fedt, hvis det rent faktisk virker, og de er lovlige i DK

Medlem

Blæste Nico skrev:
Prøvede da en af de der smiley piller du havde, og jeg syntes ihvertfald det var et mystisk trip.. Man fik lyst til at fyre den af men sad bare og nikkede skaller, kan self være trætheden kom pga. ryger :P

8)

Jeg savner fænomenet! :gud: :cry:

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Movieguy skrev:
Er der flere der har prøvet nogle af disse piller? Synes det lyder lidt fedt, hvis det rent faktisk virker, og de er lovlige i DK

Syntes du skal læse emnet igennem igen :) Så finder du nok hurtigt ud af at de ikke er lovlige i danmark ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg så ellers i TV for en måneds tid siden i Dags Dato på TV2 at de netop er lovligt i dk.. Kan da også finde hjemmesider der sælger dem ved at søge på google :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
De kommer så småt mere og mere på markedet herhjemme, fik besøg af en gut på et tidspunkt som stod for at importere, en del af disse piller ind i dk og få det spredt på det sorte marked, da det ifølge ham var de stadigvæk lovlige herhjemme. Fik en vareprøve på Hummer og Diablo. Da det ikke siger mig noget gav jeg dem videre, virkningen var vist ikke noget at råbe hurra for ;) .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Så noget på tv2 for et par måneder siden med de der piller, det lød på dem der testede dem at de virkede okay, men ikke noget jeg selv ville rode med

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]