Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: K-hole
PappaManson skrev:
SimonSkunk skrev:
Jeg kan så tilføje, at uanset hvor meget speed jeg nakker, forbliver mine pupiller fuldstændig normale.
Wirred?
:hm:

Det er nok på grund af dårlig kval.
I starten udvidede mine sig heller ikke, hvilket jeg syntes var mærkeligt, men siden jeg er begyndt at få noget rocker god amf. der sparker røv, er mine pupiller begyndt at blive enorme.
Go blæser :rocking:

Hvad er det for noget pis?! Jeg får ikke store pupiller, uanset hvilket stof jeg lammer mig i. Mit amfetamin er den pureste kval. 1 del kreatin, 2 dele amfetamin. Det er jeg sikker på, da min dealer er en barndomsven og har et salg på 2kg+ om året.
Ren amfetamin kræver ca. 40mg for en MEGET KRAFTIG effekt for en utollerent bruger. Med lidt matematik kræver mit amf for en utollerent altså 60mg.
- det sjove ved det hele er det indlæg, du har skrevet i "Første gang amf, ingen virkning?"

Svar med citatRe: Første gang amf, ingen virkning?
af PappaManson skrevet 21 okt 2009 17:08

PappaManson skrev:
Ja.. 500 mg. er vist også lige rigeligt. Jeg plejer at få det cool på en start bane på 300 mg.

af HopIFjordeN skrevet 21 okt 2009 17:46

Ok, een ting er sikkert - der er en masse voldcuttet amf på gaderne... Enhver der starter med 300+mg amf, skubber pluggen et par centimeter længere op for hvert gram...

Hvem er det så, der har dårlig amfetamin, PappaManson?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
SimonSkunk skrev:
Hvad er det for noget pis?! Jeg får ikke store pupiller, uanset hvilket stof jeg lammer mig i. Mit amfetamin er den pureste kval. 1 del kreatin, 2 dele amfetamin. Det er jeg sikker på, da min dealer er en barndomsven og har et salg på 2kg+ om året.
Ren amfetamin kræver ca. 40mg for en MEGET KRAFTIG effekt for en utollerent bruger. Med lidt matematik kræver mit amf for en utollerent altså 60mg.

Hvis han er sådan en god ven, hvorfor får du det så ikke ucuttet? :wink:

Medlem

Fordi jeg har bedt om, at få det cuttet på den måde. Når jeg er fuld, har jeg det med at hælde uhæmmet ud af posen, og ren speed er forholdsvis nemt at OD på. Det er mit selvfølgelig også pga. den stærke kval, men ikke nær så let.
- En slags sikkerhed for andre og mig selv, når jeg er påvirket

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
SimonSkunk skrev:
PappaManson skrev:
SimonSkunk skrev:
Jeg kan så tilføje, at uanset hvor meget speed jeg nakker, forbliver mine pupiller fuldstændig normale.
Wirred?
:hm:

Det er nok på grund af dårlig kval.
I starten udvidede mine sig heller ikke, hvilket jeg syntes var mærkeligt,men siden jeg er begyndt at få noget rocker god amf. der sparker røv, er mine pupiller begyndt at blive enorme.
Go blæser :rocking:

- det sjove ved det hele er det indlæg, du har skrevet i "Første gang amf, ingen virkning?"

af PappaManson skrevet 21 okt 2009 17:08

PappaManson skrev:
Ja.. 500 mg. er vist også lige rigeligt. Jeg plejer at få det cool på en start bane på 300 mg.

af HopIFjordeN skrevet 21 okt 2009 17:46

Ok, een ting er sikkert - der er en masse voldcuttet amf på gaderne... Enhver der starter med 300+mg amf, skubber pluggen et par centimeter længere op for hvert gram...

Hvem er det så, der har dårlig amfetamin, PappaManson?

Er du blind eller sådan noget? ''I starten udvidede mine sig heller ikke, men siden jeg er begyndt at få noget rocker god amf. der sparker røv, er mine pupiller begyndt at blive enorme.''

Jeg har fået ny dealer med god kvalitet, desuden er det meget sjældent at jeg overhovedet gør i amfetamin.

Men med din ''ydmyg'' baggrundsviden kan du vel heller ikke forstå, at cutte sine stoffer er som at spytte i sin egen mad.

Hvad med du nu bare holder dig til dit skunk Simon...

Enjoy life. :sucks:

Senest rettet af John Abruzzi 17 nov 2011 21:12, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Hør her, sønnikke. Jeg vil mene, at jeg har taget en del flere stoffer, end du har.
- Du skriver, som om du tager meth og cola jævnligt og så lige speed en sjælden gang i mellem. I et andet indlæg har du skrevet, at du ALDRIG har prøvet MDMA, fordi du ikke kunne få fat på det. Men meth og cola kan du måske sagtens få fat i? Udover det så i tråden "at styre sit alkoholindtag" har du skrevet: "MDMA does a party good baby". Når du ikke har prøvet MDMA? Det lyder godt nok modsigende?
- "at cutte sine egne stoffer, er som at spytte i sin egen mad" er et citat fra en garvet bruger, der skrev dette til CoA inde under et indlæg i medaljens bagside.
- Desuden kan man sagtens få store pupiller på dit lorteamf, hvis man tager nok. '
- Du har anbefalet en bruger at lamme sig på ritalin, hvilket Bl0dpump og andre fik sat på plads

Du har tydeligtvist ikke nogen udpræget forstand på stoffer med disse overfladiske svar. Det lyder som om, at du taler over dig selv; og fordi dine påstande og sølle argumenter er sluppet op, bliver du nødt til at diskriminere mig.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Catfight!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Arturo Bandini skrev:
Catfight!

Let's get it on!

Medlem

Arturo Bandini skrev:
Catfight!

Ubenægteligt.

- men jeg vil IKKE hånes på den måde af en uvidende wannabe-junkie.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ok, tag den i pm herfra gutter!!

Medlem

Ja, denne diskussion blev godt nok lidt off topic, hehe :)

Junior medlem

det var ikk lige bitch fight jeg forventede at skulle vende tilbage til idag, men den her topic er vel ubrugelig da det ikk har noget med pupillernes størrelse at gøre, hvor vidt man er mega blæst, jeg undrede mig bare fordi jeg evigt og altid får de der mega blæser pupiller :p

Medlem

Haha, respekt ;). Men side 1 giver også nogle frugtbare svar, så helt spildt er det vel ikke :roll:

Junior medlem

ingen grund til ikke at argumenterer for sin sag simon, jeg ved hvordan idioter i det her miljø bare beder om at blive sat verbalt på plads, for de har ikk mange brikker at rykke rundt med deroppe :s

Medlem

woooder skrev:
ingen grund til ikke at argumenterer for sin sag simon, jeg ved hvordan idioter i det her miljø bare beder om at blive sat verbalt på plads, for de har ikk mange brikker at rykke rundt med deroppe :s

Jeg er glad for, at du er enig med mig, Wooder. Ingen Pappa Manson skal svine mit svinedyre og fantastiske amfetamin til.. Der er nogen mennesker, der lever for at skabe konflikter - sådan virker det ihvertfald nogen gange... :roll: :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lad nu bare det lort ligge - gider ikke til, at rydde op i tråden lige nu.. Hvis i er utilfredse med hinanden, så brug vores fremragende PM-system!!!

Medlem

Okay :)

Medlem
Brugeravatar

SimonSkunk skrev:
Hør her, sønnikke. Jeg vil mene, at jeg har taget en del flere stoffer, end du har.
- Du skriver, som om du tager meth og cola jævnligt og så lige speed en sjælden gang i mellem. I et andet indlæg har du skrevet, at du ALDRIG har prøvet MDMA, fordi du ikke kunne få fat på det. Men meth og cola kan du måske sagtens få fat i? Udover det så i tråden "at styre sit alkoholindtag" har du skrevet: "MDMA does a party good baby". Når du ikke har prøvet MDMA? Det lyder godt nok modsigende?
- "at cutte sine egne stoffer, er som at spytte i sin egen mad" er et citat fra en garvet bruger, der skrev dette til CoA inde under et indlæg i medaljens bagside.
- Desuden kan man sagtens få store pupiller på dit lorteamf, hvis man tager nok. '
- Du har anbefalet en bruger at lamme sig på ritalin, hvilket Bl0dpump og andre fik sat på plads

Du har tydeligtvist ikke nogen udpræget forstand på stoffer med disse overfladiske svar. Det lyder som om, at du taler over dig selv; og fordi dine påstande og sølle argumenter er sluppet op, bliver du nødt til at diskriminere mig.

For det første ser jeg meget op til dig, nu hvor jeg ved at du tager flere stoffer end jeg gør :gud: .
Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet det der, med at jeg ikke kunne få fat i MDMA, længe siden? Evt. Link??
Jeg har fundet citatet i den tråd, og det er et meget lækkert citat. Men man kan vel også sige at cutte sine egne stoffer, er som at skide i sin egen håndvask? 8)
I tråden hvor jeg anbefalede en uvidende om rita, svarede jeg af egne erfaringer? jeg rådede ham til fire hvilket er 40 mg. rent stof.. det er jo det du siger at en utolereret skal have? :roll:

Til sidst vil jeg lige sige at jeg har en del erfaring og at det oftest er det jeg taler ud fra..

Peace :cheers:

Medlem
Brugeravatar

SimonSkunk skrev:
woooder skrev:

Jeg er glad for, at du er enig med mig, Wooder. Ingen Pappa Manson skal svine mit svinedyre og fantastiske amfetamin til.. Der er nogen mennesker, der lever for at skabe konflikter - sådan virker det ihvertfald nogen gange... :roll: :?

Må jeg da være fri?? :hm:

Medlem

PappaManson skrev:
SimonSkunk skrev:

For det første ser jeg meget op til dig, nu hvor jeg ved at du tager flere stoffer end jeg gør :gud: .
Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet det der, med at jeg ikke kunne få fat i MDMA, længe siden? Evt. Link??
Jeg har fundet citatet i den tråd, og det er et meget lækkert citat. Men man kan vel også sige at cutte sine egne stoffer, er som at skide i sin egen håndvask? 8)
I tråden hvor jeg anbefalede en uvidende om rita, svarede jeg af egne erfaringer? jeg rådede ham til fire hvilket er 40 mg. rent stof.. det er jo det du siger at en utolereret skal have? :roll:

Til sidst vil jeg lige sige at jeg har en del erfaring og at det oftest er det jeg taler ud fra..

Peace :cheers:

En del erfaring, du taler ud fra, og derfor kan du vide, at mit amf er dårligt pga, at jeg ikke får store pupiller.. Hvilken erfaring :roll:
- Desuden er det med MDMA inde under "Trance lignende tilstand ved MDMA", og du kan finde den inde under dine egne indlæg..

Medlem

Vi må vist hellere stoppe den her, inden HopIFjorden smider os i fjorden..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]