SimonSkunk skrev:
Hør her, sønnikke. Jeg vil mene, at jeg har taget en del flere stoffer, end du har.
- Du skriver, som om du tager meth og cola jævnligt og så lige speed en sjælden gang i mellem. I et andet indlæg har du skrevet, at du ALDRIG har prøvet MDMA, fordi du ikke kunne få fat på det. Men meth og cola kan du måske sagtens få fat i? Udover det så i tråden "at styre sit alkoholindtag" har du skrevet: "MDMA does a party good baby". Når du ikke har prøvet MDMA? Det lyder godt nok modsigende?
- "at cutte sine egne stoffer, er som at spytte i sin egen mad" er et citat fra en garvet bruger, der skrev dette til CoA inde under et indlæg i medaljens bagside.
- Desuden kan man sagtens få store pupiller på dit lorteamf, hvis man tager nok. '
- Du har anbefalet en bruger at lamme sig på ritalin, hvilket Bl0dpump og andre fik sat på plads
Du har tydeligtvist ikke nogen udpræget forstand på stoffer med disse overfladiske svar. Det lyder som om, at du taler over dig selv; og fordi dine påstande og sølle argumenter er sluppet op, bliver du nødt til at diskriminere mig.
For det første ser jeg meget op til dig, nu hvor jeg ved at du tager flere stoffer end jeg gør

.
Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet det der, med at jeg ikke kunne få fat i MDMA, længe siden? Evt. Link??
Jeg har fundet citatet i den tråd, og det er et meget lækkert citat. Men man kan vel også sige at cutte sine egne stoffer, er som at skide i sin egen håndvask?
I tråden hvor jeg anbefalede en uvidende om rita, svarede jeg af egne erfaringer? jeg rådede ham til fire hvilket er 40 mg. rent stof.. det er jo det du siger at en utolereret skal have?
Til sidst vil jeg lige sige at jeg har en del erfaring og at det oftest er det jeg taler ud fra..
Peace