Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Web--> Når jeg f. eks. siger at jeg fortrækker naturlige psychedeliske agenter, så er det ikke med henblik på de aktive stoffer som så. Det med at sidde med en kaktus, svampe what ever, som naturen har skabt, facinere mig pisse meget, fremfor et eller andet ekstrakt eller kemisk fremstillet stof.Dette betyder dog ikke at jeg siger nej til disse ting, for det ville være at begrænse mig selv og min store nysgerrighed, for psychedeliske stoffer. Min holdning er dog stadig at det er et luxus problem, det med svampe smagen. Alt for mange, brugere alt for meget tid på at fokusere på smagen og så har man allerede gjort den være end den er. Jeg spiser dem sgu bare og jeg ville klart lyve, hvis jeg sagde de smagte godt. Fuck det, det er sgu ikke det der har nogen betydning.IMO.

Amnesia

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Slam Bong: Ahem... Jeg vil da mene at der florerer en pæn del svampe i århus, nogen gange solgt i klubber som jeg selvfølgelig aldrig ville sætte mine ben i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Ellers er det jo bare ud til moesgård og tage sig en plukker, de dukker vel snart op?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Prøv at lave en toast med svampe, det smager pissegodt så!!!
Hvordan gør I med svampe i kapsler, hakker I dem eller bruger I bare store kapsler??

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
budda >> Jeg synes også de smager forfærdeligt, men en af mine kammier kan ikke forstå det, han synes de smager helt fint... Der findes mange der kan lide smagen, men de er et mindretal! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ...
Nu har jeg ikke prøvet svampe så forfærdeligt mange gange, men jeg kunne forestille mig at man efter et vist antal gode trips ville begynde at nyde smagen, ligesom man først begynder at nyde smagen af god hash når man har lært rusen at kende... Eller smagen af øl når man har været stiv x antal gange ..

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Jeg må sige, at jeg stiller mig helt uforstående over for at, så vidt jeg har fortået, alle som har kommenteret dette topic(el. det der var et topic) finder shrooms-smagen ubehagelig. Er det noget jeg har misforstået?
Personlig nyder jeg at gumle og gnaske og tygge og smaske på de små stumper(...og bortset fra islandske synes jeg alle smager godt). Selvfølgelig er sand, jord og græs ikke lige det lækreste at tygge, men det synes jeg kun at have oplevet med købte spids nøgenhat.
Bottom-line: jeg synes det er ærgerligt hvis man ikke tripper lidt over øjeblikket hvor man gør det samme som folk har gjort i årtusinder::::::::
Er der virkelig ingen der har det som jeg??

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Hey Buddhaa> Undskyld mig, men jeg synes at svampe smager ganske forfærdeligt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg har hørt fra nogle fucking gode mennesker fra vor kære psychedelia at svampe "mister" deres lorte-smag ( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) når man laver svampe-the. Prøv det!!

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Slam Bong [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tag jer nu sammen, fisser!

Spis svampene, respektér dem, og hold jeres kæft! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
Jeg vil straks kaste mig ned i støvet og undskylde mine synder til SvampeGuden og håbe på forståelse og tilgivelse!!

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Slam Bong [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: New Zealand
Hey Slam Bong prov og finder nogen det heder "Saliva Divinorum" eller Mexicansk Tripping Weed.

Det er noget helt anderleds en pot men stadigvaek naturlig.

Kik paa denne webside og lese alt om det.
www.sagewisdom.org

der er ogsa en "users guide" derin (meget vigtigt til at læse og hor efter hvad det siger) www.sagewisdom.org/usersguide.pdf

Jeg provet nogen i weekend.

Forste gang saa ryged jeg 2 cones i en pibe. Jeg fik ikke den store effect men jeg fik folelse af at mit hovet var meget klar. Min ven, Paul, han tog 4 cones og han sagede at blomersterne paa wallpaper gik rundt i cirkeler (hvis du forstar mit dansk).

Men i gaar saa smidt jeg noget i din gamle bong og "held my breath" i 30 sekunder. Det var bar fucking wicked shit man!

Det var naesten ligsom jeg var klar til "leave" min krop og haf en "out of body" [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] oplevelse.

Prov det men husk at læse users guide (det kan være farligt hvis du bruger det alene for exempel).

Du maa ogsa meget undskyld mit mærkligt dansk! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Salvia farligt alene? Nej! Jeg tror du har misforstået users guide hvor de advarer mod Salvinorin A som er det aktive stof i salvia og er ekstremt potent (det mest potente i naturen). De fraråder at man ryger det rent på krystalform, for det er meget kraftigt (se bogen "Salvia Divinorum"). Hvis du ryger salvia sammen med noget andet, f.eks. skunk eller blander det med svampe eller syre så kan det give en utrolig voldsom oplevelse, så start med alm. blade eller x5 ekstrakt. Og som ham den anden sagde, tag en kigger på SageWisdom og søg her på siden og erowid. God fornøjelse, jeg skal selv ud og rejse med frk. Salvia næste weekend. Hygge!
Vh. Christian

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Mit gæt vil nok være at han mener det kan være ret intenst hvis man kun er vantil hash. Deraf det 'farlige'

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Amnesia:
Web--> Når jeg f. eks. siger at jeg fortrækker naturlige psychedeliske agenter, så er det ikke med henblik på de aktive stoffer som så. Det med at sidde med en kaktus, svampe what ever, som naturen har skabt, facinere mig pisse meget, fremfor et eller andet ekstrakt eller kemisk fremstillet stof.Dette betyder dog ikke at jeg siger nej til disse ting, for det ville være at begrænse mig selv og min store nysgerrighed, for psychedeliske stoffer. Min holdning er dog stadig at det er et luxus problem, det med svampe smagen. Alt for mange, brugere alt for meget tid på at fokusere på smagen og så har man allerede gjort den være end den er. Jeg spiser dem sgu bare og jeg ville klart lyve, hvis jeg sagde de smagte godt. Fuck det, det er sgu ikke det der har nogen betydning.IMO.

Amnesia
<HR></BLOCKQUOTE>

well, det kan jeg da forstå... Grunden til at jeg ikke (overholder det ikke altid) bare spiser svampene, er at jeg altid laver et eller andet brækagtigt (uden at der egentlig kommer bræk op, men pisse ubehageligt) når jeg får dem i munden. kommer som regel til at spytte de fleste ud i denne sammenhæng (ud i min hånd sammen med en masse savl [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ) for derefter at skulle ha dem ind igen. I FUCKING HATE IT!!! men hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne la vær, og bare æde dem. fuck det må være nemt. Det kan jeg sq kun med de friske (de smager ikke af så meget)

Medlem

Web--->*LOL* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Har også en kammerat, der er ved at brække sig af smagen, når han for svampene i munden. Der kommer sådan nogle sure opstød. Her for ik så langtid siden var han med til at drikke et slimy kaktus afkog. Der gik ikke længe før det stod ud i stråler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det var også ligeså surt som mavesyre, så jeg bebrejder ham sgu ikke. Kan klart forstå du fortrækker alternativer til at spise dem, hvis du for det sådan [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
BTW, når vi snakker om den fæle svampesmag, så faldt det mig lige ind at nævne Psilocybe Tampanensis(Philosophers Stone)skulle være en velsmagende psychedelisk trøffel svamp, en stærk hallucinogen. Ville gerne snart prøve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] prøv at chekke det her link ud http://www.dinmor.dk
Hvis du da ikke allerede kende dem [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Amnesia

Edit: Ingen kilder !!!

[ 17 September 2002: Besked ændret af: Dextrose ]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Web >> Jeg har det lidt som dig mht. at smagen pirrer til min brækrefleks. Jeg plejer at holde mig for næsen, tage svampene i munden, gnaske dem godt igennem, sluge dem, tage et par stykker chokolade eller andet _velsmagende_ i munden og gumle lidt på det, og først _derefter_ slippe min næse. Voila! Ingen gusten smag/brækrefleks.

Dedikeret medlem

salvia, er ikke noget man leger med.... men at det skulle være farligt alene??? Jeg tror ikke jeg kunne forstille mig at trippe salvia rigtigt, andet end alene....

Junior medlem

Geografisk sted: New Zealand
[Sorry but I am going to have to write in English this post [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ]

What I meant was you shouldn't use Salvia without someone to look out for you.

If you want to use it by yourself, in a nice dark room for example, it is still a good idea to have someone to check on you in the next room in case you start having a bad time.

[ 18 September 2002: Besked ændret af: SNAFU ]

In our memories
Brugeravatar

Syns man svampe smager grimt.. har man ik spist nok af dem :-) eller os ka man ik tåle dem... syns det er blevet bedre med tiden at håndtere smagen, men "belønings-systemet" har nok os vænnet sig til at det i sidste ende bliver en behagelig "smags"-oplevelse

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Eller så kan man ikke lide smagen

In our memories
Brugeravatar

Eller man er for kræsen ! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sve***:
Web >> Jeg har det lidt som dig mht. at smagen pirrer til min brækrefleks. Jeg plejer at holde mig for næsen, tage svampene i munden, gnaske dem godt igennem, sluge dem<HR></BLOCKQUOTE>

well, det hjælper helt sikkert at holde sig for næsen, men hvis jeg absolut SKAL æde dem, plejer jeg at rulle bitte små klumper, og sluge dem som piller (nej, det gør mig ikke til en fucking kælling (sorry piger, jeg mener ikke noget med det), men jeg hader smagen af alle svampe, lige fra psyller til champignon og kantareller... og når de (pånær de gyldne stunder som kommer snart) er tørrede, smager de endnu værre!

amnesia: don't you fucking lol at me [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] arj, det er sq ik sjovt

anima insania: hey, folks smagsløg virker forskelligt! Men måske jeg gør det værre end det er ved at tænke: ADR!

For kræsen? nonsense... <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> originally posted by a liquid of some sort
Eller så kan man ikke lide smagen <HR></BLOCKQUOTE>

nemmerlig! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]