Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 10:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Her er 26 gode, følelsesvækkende billeder fra krigen mod narko. Personligt siger denne artikel kun en ting til mig: LEGALISER!

http://www.boston.com/bigpicture/2009/1 ... eport.html

Her er en lille artikel om et bust imod et narkokartel i Mexico:

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... sec-nation

"The raids "dealt a significant blow to La Familia's supply chain," Holder said, netting cash, drugs, weapons and vehicles in 19 states. But U.S. officials did not say whether any cartel leaders were caught. "With the increases in cooperation between U.S. and Mexican authorities in recent years, we are taking the fight to our adversaries," Holder said.

Arrests took place in 38 cities, from Boston to Seattle, with 77 made in Dallas. The effort involved the Drug Enforcement Administration; the FBI; the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives; and U.S. Immigration and Customs Enforcement. Charges include drug and gun trafficking and money laundering. "

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Jeg synes også det er utroligt at de ikke har gjort nogle tiltag i Mexico og Sydamerika endnu, udover den samme gamle rille med at skyde og dræbe selv de mindste pushere. Det virker jo tydeligvis ikke og går udover mange uskyldige mennesker. Når man tænker på hvor små problemer vi har i Danmark med narkokriminalitet, og alligevel er ved at gå helt op i limningen over at vi skal legalisere på trods af politikerne ikke vil, så tør jeg slet ikke forestille mig hvordan de har det i sydamerika og mexico.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

- ind med modersmælken!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]