Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Dav
Er det bare mig eller synes i også at der sker for lidt her på siden?
Okay, forumet kører da nogenlunde og der kommer da også et par trip-rapporter her og der, meeeen...

Hvem er egentlig webmaster her på siden?
Synes godt der kunne være lidt flere nyheder og triprapporter bl.a. + et par ekstra features. Måske var det på tide med en ombygning af psy.dk?? Evt. et nyt design? hvad synes I?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes sq bare folk er lidt for stille... Jeg synes ik der kommet så mange nye topics, og posts. Men designet på siden er sq fedt nok!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det er vinter - der er mange der holder narko-pause i disse måneder, og derfor også prøver at holde sig lidt væk fra psy.dk - - designet er da ganske godt.
men boardet er præget af en vis negativitet, som skyldes et par nossefår, som ikke ved hvornår de skal lukke røven.
features - hvordan?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Og under hvilket nickname er det, $torm, Ghost eller en af de andre ULTRA FUCKING LAMME "jeg åd 200 kix og blev lidt blæst"-wannabe-PsyGoa-ting?

Hvis det ikke er en af dem, er det o.k.! Men ellers: Så er det fuckme ikke en triprapport!

Medlem

Det er det her: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=380

Det er måske ikke lige det bedste, men hvad faaaan'. :-)

Dedikeret medlem

Mange spørgsmål er blevet stillet før, så det er begrænset hvor mange nye topics der kan komme, hvis fok bruger søgemaskinen.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

D e F

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Lasse; Den er udemærket, det var slet ikke den jeg hentydede til!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
HOLD NU KÆFT, MAND!

Det er fucking december måned, og hverken jeg eller woody har tid til at lave noget på sitet, selvom det self. skal laves på et tidspunkt.

Indtil videre syntes jeg mere vi skal satse på at få det mere seriøst, for jeg er kraftedme træt af alle de lamme folk der efterhånden er kommet på - og intet bidrager med andet end bullshit!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
I Skal være velkomne til selv at bidrage med noget eller komme med ideer.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
HOLD NU KÆFT, MAND!

Det er fucking december måned, og hverken jeg eller woody har tid til at lave noget på sitet, selvom det self. skal laves på et tidspunkt.

Indtil videre syntes jeg mere vi skal satse på at få det mere seriøst, for jeg er kraftedme træt af alle de lamme folk der efterhånden er kommet på - og intet bidrager med andet end bullshit!
<HR></BLOCKQUOTE>

Hey hey hey... gider du lige slappe af!
Jeg har på ingen måde skrevet noget dårligt.
Og der er sq ikk sket en skid i laaang tid, også før December måned!
Det er ikke fordi jeg har sagt "lav nu noget spændende her på siden, i sløve røvhuller"!

Jeg ville bare gerne ha' at der måske skete lidt mere, og vil hellere end gerne hjælpe til på en hvilken som helts måde. Jeg er ikke helt dårlig til at lave web-halløj.

Såå... prøv lige at skriv tingene på en lidt mindre agressiv måde næste gang, Dex!

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:

<HR></BLOCKQUOTE>

Er helt enig!! Så Ban de folk, hvis de fatter noget! Måske en advarsel først og sker der igen, er det ud?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Blæst Barn:
Såå... prøv lige at skriv tingene på en lidt mindre agressiv måde næste gang, Dex!<HR></BLOCKQUOTE>

Hør her, du er den 4. eller 5. indenfor det sidste stykke tid der bitcher over at det ene eller andet ikke virker, ikke er godt nok eller ikke lige er som i vil ha' det...

Jeg har for helvede et liv udenfor psychedelia, eller i det mindste prøver at få mig et!

Medlem

heh.. meningen var nu bare at forbedre Psy.dk.
Det behøver ikke lige nødvendigvis at være dig. Men pyt nu med...

slap af, ryg en joint og glem den her post. :-)

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg synes sq bare folk er lidt for stille... Jeg synes ik der kommet så mange nye topics, og posts. Men designet på siden er sq fedt nok!<HR></BLOCKQUOTE>

Dette skulle ligne et seriøst board, ikke en sladder-narko-chat. Så hvorfor helvede skulle folk lave nye topic's eller posts hvis de ikke har et seriøst spørgsmål eller svar? Det er irriterende at folk svare uden de ved noget om emnet (alko!), det er som om folk liiige skal skriver et eller andet. fx "Er speed naturligt?" "Aner det ikke, men hold kæft hvor er det sjovt". Jeg synes der har været mange sådanne svar!

Hvis folk ikke har noget seriøst at fortælle eller spørge om, så er det sgu' fint nok at siden ikke er max-aktiv! De nye har en tildens til at lave psychedelia.dk til en hyggeklub!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Jeg synes siden fungerer helt fint, og aktivitetet på boardet er da heller ikke helt ringe (og så ER det jo kvalitet og ikke kvantitet der tæller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) . Nyhederne på forsiden er self. ikke meget bevendt, men det er da en biting.

Var det forresten ikke en idé at lægge reglerne for boardet ud på forsiden og evt. udvide dem til en generel vejledning for god opførsel.
F.eks. skrive med fed at man ALTID skal prøve at UTFSE inden man poster, og at useriøse posts er bandlyst udenfor "blæst"-forummet (ved godt det står i reglerne i forvejen, men bare for at være sikker på at folk altid har det i baghovedet når de poster)

....og så, med overhængende fare for at få tæsk af dex: Nu er der efterhånden mange der har spurgt om det ikke var muligt at få lov at kommentere triprapporterne, er det en helt umulig opgave?

(ang. triprapporter, så er det vel helt op til os selv at få skrevet nogle flere (men igen, kvalitet frem for kvantitet))

[ 12 December 2002: Besked ændret af: acidDreamer ]

In our memories
Brugeravatar

Det må i bitche Woody for... det er ham der koder på sitet for tiden! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Well, jeg er ligesom de fleste andre der bruger siden her pisse skide irriteret over alle de lamere der er kommet. Nu er jeg ikke admin og i må self. selv om hvordan i vil køre siden, men hvad med at alle admins gik deres forummer igennem og fjernede alle latterlige poster, dobbelt poster, poster i forkert forum, og poster der er blevet svaret på før. Herefter kunne man så forestille sig en gennemgang af medlemmerne så vi kunne få slettet alle inaktive og idioter. Det ville hjælpe en hel del IMO.

@Dex: ja jeg ved godt at jeg bitcher, det her er bare et forslag ikke noget jeg forventer at i gør. Hvis i har problemer med tiden ville jeg ikke selv have noget imod at rense ud i et forum eller to.

Og til alle jer nye: Lad være med at spørge om noget før i har:
1. Søgt her på siden
2. Søgt på Erowid.org
3. Søgt på Google.com

Medlem

Jeg synes, at admins i det omfang de har tid, skal låse tråde med trivielle spørgsmål der er svaret på før (selvfølgelig med henvisning til søgemaskinen). Problemet med at smide nogen ud og kalde visse spørgsmål for "dumme spørgsmål" er, at det nok tit er dumme spørgsmål, som har den eftertragtede Harm Reduction-effekt. Og HR skulle jo netop være en del at motivet for sitet.
Måske kunne meget af den viden, der er her på sitet også gøres mere overskuelig med nogle faqs.
Jeg mener det er nok ikke maxkonstruktivt at skælde ud på en eller anden syndebukkegruppe af såkaldte lamere.

mvh

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tjaaa.. mange folk stiller spørgsmål/får svar på irc chatten.

og jeps, nyhederne på forsiden burde enten fjernes eller opdateres noget oftere.

jeg ved at har folk lyst til at lave noget på siden er man mere end velkommen til at kontakte en Admin

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Well, indholdet kommer jo primært hvis man selv bidrager med noget.

Prøv selv at skrive en trip-rapport eller 2 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]