And skrev:
Xtreme, Xpert, Spiffeh, Spaffeh... Så ka' I lære at hedde noget selvstændigt!
Men det lader til, at jeg vil købe mig en ørn, for det er trodsalt også billigere end en vandpibe jeg ikke ville bruge ellers. Jeg ryger heller ikke, så jeg tror at jeg ville få mig en nikotin-skævert oveni cannabissen hvis jeg brugte en vandpibe - og det tror jeg ikke er særlig rart.
Ydermere har jeg læst at det er lidt subjektivt om en vandpibe med tobak gør hashen svagere, så det taler lidt imod.
Volcano er simpelthen for dyrt lige pt., især når jeg ikke har prøvet den

Men spritbrænder, det skal vel bare være ligesom en alm. olie-lampe med sprit i, i stedet for olie ikke? Altså en beholder, indhold og en væge der suger det op, eller skal det være mere noget mere fancy udstyrspak?
Du får nok ikke nogen nikotinskævert af at fyre op for vandpibetobak, da der typisk er så fandens lidt i... desuden mærker man ikke meget til nikotin mens man i forvejen er skæv af hash, der er dog det at man godt kan blive afhængig af nikotin, hvis der er nok af det.
hvis tobakken er kras, så er den enten ikke ristet ordentligt, noget elendigt tobak, eller du har ikke fået brændt fimrehårene af i luftvejen. alternativt kan du bruge mentoltobak som ikke er så kras igen, men det kan give en lidt underlig smag af mint og hash, men det er godt til den sarte hals, både når man ikke ryger og når man er forkølet og har ondt i halsen.
Derudover vil jeg foreslå næsten alt hvor der er mulighed for at køle røgen med fx. is eller vand, men selv med køling kan en pibe eller bong godt blive kras i længden... især hvis hash eller tobak ikke er af ordentlig kvalitet. En anden ting du kan gøre, er at ryge udenfor, især her om vinteren er det bor dejligt
jeg kender dog ikke til vaporizers og heller ikke så meget til de fancy piber osv., så dem kan jeg ikke sige så meget om (endnu

)