Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Jeg står for at skulle til at skære saften fra mine valmuer.
heri er dog ikke nogle problemer, tilgengaæld ønsker jeg at blive klogere pga. sidste års katastrofe, idet: efter jeg havde skåret i dem begyndte det regne! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
for at undgå dette kan man så skære stænglerne af og hænge dem indendørs eller lign. eller fungerer det ad lort

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
for en uges tid siden plukkede jeg en god hondfuld af de rigtige valmuer i en tilfældig have nogle var lidt visne men pyt jeg kogte dem en times tid tilsatte lidt the honning og mælk siktede det og delte det med en sød pige ved 22 tiden vi stenede rundt til ved 5-6 tiden, alt var barre sår smukt den nat vil jeg aldrig glæmme ...love... vi sluttede af med champagne og cognac i min elskovs hule yhmmmmm næste gang vil jeg dog forhøje dosen. jeg har oxo røget re opium men jeg tror ikke det kam betale sig at lave det på daske planter virkingen er oxo længre ved drikning vh. doeneg
ps. hold dig til en afte afgangen og ikke mange i træk det skulle være meget fristede for svage sjæle held og lykke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvad er dosen på dette ? og hvilke valumuer skal man bruge ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LOL, Woody!

Normalt skal man bruge den rigtige Opiums-valmue, som desuden er ulovlig i Danmark.

Men alm. danske valmuer kan også bruges, de indeholder Rhoeadin, som er ganske behageligt - det kræver bare en ordentlig sækfuld af dem!

UTFSE!

Jeg mener vi har diskuteret det sidste år...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Doeneg>> var det ikke min onkel du røg opium sammen med? den klump han fandt på gulvet en da han var i byen *G*

jeg kogte selv lidt the i forgårs for at få lidt styr på min mave efter alle de fucking colibakterier i det århusianske drikkevand... god undskyldning til at lamme sig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

til noget helt andet..
i fredags skulle jeg på wc (colibakterierne) og gik så ind i magasin i århus... først ser jeg en kæmpe spand opiums valmuer i blomsterhandelen til 20 kr pr. bundt.
så oppe på wc'et ligger der en kanyle halvt fyldt med et eller andet (hero velsagtens)
da jeg så kommer ud igen er der en mand som køber alle valmuerne i spanden *G*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Kan i forklare step-by-step hvad man gør for at lamme sig med danske valmuer? Der er et sted 1km fra hvor jeg bor hvor det VRIMLER med valmuer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

... ikke fordi jeg ønsker at ødelægge jeres ellers ganske finurlige 'Århushistorier', men jeg kunne stadig godt tænke mig at finde ud af om man, for at undgå evt lortevejr, kan trække safter ud af pods'ne selvom man har cuttet planterne og hængt dem op under fx et halvtag.
I øvrigt, hvad er egentlig bedst: at lade saften trække ud i eller uden sol. Altså størkner det bedre eller...?

mauv: -Z..

In our memories

så vidt jeg har forstået det skal man skære i planterne mens de er levende og stadig står i jorden.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja.... man kan ihverfald tegne med at få mest ud af dem på den måde....

og så kig dog for s**** op på himlen inden du går i gang... og hvis det ser trist ud, så vent til dagen efter

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Hvordan ser man egentlig forskel på en alm. valmue, og så en der indeholder opiater???

Og er det muligt at støde på opiumsvalmuer rundt omkring i den danske natur??

In our memories

opiums valmuer har en blå grønlig nuance hvor alm. som regel er grønne og temmeligt "behårede"

og man finder dem som regelt i gamle fru olsens have. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jog tjille men den med din onkel det er lang tid sidden det var sku hyggeligt,
man de valmuer jeg plukkede var nogle af dem med store hoveder (ikke danske) som voksede i fru olsens have og de virkede fint dog ikke sår kraftigt 2 gag som 1 gang dosen er ca en buket ? helre for meget end for lidt haha vh doeneg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Åh, for satan hvor har vi diskuteret det her mange gange! Opiumsvalmuen (Papaver Somniferum) kan nemt dyrkes i Danmark med et godt udbytte af rygeopium som resultat. Faktisk viser globale undersøgelser at jo koldere klima -desto mere potent opium. Det er den ENESTE valmue det er værd at ryge. Den kan have mange farver: Hvid, lyserød, rød osv. Endvidere er det den valmue som står rundt omkring i mange haver. Markvalmuen og Orientalsk valmue (Papaver Orientalis) Kan IKKE ryges!

Så fik vi vist det slået fast!

Endvidere tror jeg ikke du kan høste råopium af en død valmue. Plantens turgotryk er for længs væk. Du kan dog godt, som Doeneg sagde, koge te på dem.

Go' fornøjelse!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nemlig... Den danske valmue er mest potent og plukkemoden når "hovederne" hænger nedad.
Man kan derefter lave et varmtvandsekstrakt (koge the) af dem, og få sig en herlig Rhoeadin-rus...

Jeg tænker på om det mon ikke også er muligt på en måde at isolere Rhoeadinen, evt. til rygbar form... This looks like a job for Dex! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hehe jammen nu når man ved hvor der er rigtig mange af dem, kunne det jo være sjovt at prøve [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Halifax666: Papaver orientale indeholder isothebain som Papaver somniferum bare i mindre mængder. Så det må da være muligt at udtrække et eller andet rygbart fra den.
Men, Ja, for at få rigtig opium skal man vel bruge Papaver somniferum.

ash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
forresten lige et link:
www.poppies.org

Medlem

tak for de saglige af svarene - nederen og måtte sidde og spille tiden på svensker-svar...(no offense)

p.s., har allerede sved på panden - PERFEKT VEJR!!!

(men vil stadig gerne høre om stadset helst skal tørre i eller uden solen??

-Z..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
I solen! -jo tørre og varmere desto bedre.

/Bom Shankar!

Medlem

...og nu til et(eller to) sidste spørgsmål før stadset skal stå sin endelige prøve:

Hvor meget skal jeg stoppe i piben? jeg har kogt thé flere gange med 15-25 hoveder til mig og nogle gutter, men har aldrig røget det. Kan i anslå en ca. mængde til et godt trip dog uden risiko for at blive lammet at spasmer?
stadset bare ligger i vindueskarmen og venter - MEN hvor længe skal det ligge?

-jeg glæder mig uendeligt til at opleve denne kinas røg som siges at skulle være så svalende...hehe!

-Z..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]