Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 20:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle sammen..

LIGE NU!! sidder jeg og tager mig til hovedt er helt lost når det kommer til de forskellige forhandler.. har kigget rundt i en uge, har fundet en masse butikker, og sendt en masse mails uden held, selv til XXXX.. Og jo, ved godt de har tekniske problmmer, osv..

Nogen som kan hjælpe??

-----------------------------------------------------

(Ikke henvendt, mod XXXX)

Over halvdelen er fupper og (ikk til at stole på, MANGE --> Tjek altid)

Tjek det på følgende måde..

Tjek eventuelt hvis du kun kan betale med dankort, check, net-bank og alm overførelse. kan man kun det, så tænk dig om en ekstra gang før du handler... (da der er ingen garanti for dine penge hvis du betaler med check el bankoverførelse >det samme gælder netbank..< ) KUN MED KORT har man en granti for sine penge, hvis du bestiller og betaler på samme tid, direkte på en hjemmeside...
Ved ikk lige med paypal el ligne, men går ud fra at det, er det samme som netbank, ingen garanti..
Tjek eventuelt efter så noget som: info om website og formål, betingelser, forsendelse og retur, fysisk adresse, CVRnr/SEnr, Tlf-nr,
Email, osv... Og så efter din egen opfatelse af websitet, lave en vudring....

Husk dette er kun et råd..!

Mvh MasterKush.. :peace:
----------------------------------

*Navne på headshops slettet - ingen referencer til kilder, gode eller dårlige oplevelser* -Prom

Dedikeret medlem
Brugeravatar

6) Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

Så vi må desværre ikke hjælpe dig med gode forhandlere, hvis det er hvad du spørger om - det er din egen hovedpine :)

Junior medlem

Og hvorofor må man ikk det???

Er jo ikk reklame jeg bad om... blot nogle bogstaver... og slet ikk et link...!

Medlem

Sådan er det på ALLE danske forums.
Der må ikke engang nævnes priser der er 4+ år gamle som med sikkerhed ikke figurere længere.
Der må kun nævnes bogstaver i den rigtige rækkefølge når der skal skrives grimt om dem.
det oplever du selv i denne tråd med RG, du skriver en smule grimt og det er åbenbart ok.
Havde du derimod skrevet du havde bestilt ok varer derfra, havde du fået noget af teksten slettet af en moderator.
Når der skal dises eller nævnes at de igen har kvajet sig med en pakkelevering er de helt ok. (igen ikke henvendt mod RG eller nogen bestemt)
Altså når der er dårlig karma må der godt skrives.
Jeg er også ved at være træt af de mange regler der forhindrer min talefrihed.
Og netop fordi næsten 9 ud af 10 spørgsmål fra de der spørger skal gerne en tur i en butik få at få løst deres problem. De kan ikke få at vide hvilken, og nogen har røget nok til at ikke lige kunne tænke videre klart, for når man sidder i lorten har man svært ved selv at se en udvej.
Også strander halvdelen ca dér, og det synes jeg er synd når vi har en lovgivning i danmark der siger vi har en ytringsfrihed. Som du selv siger er det ikke reklame, men kun et råd om hvor man eventuelt kan gå hen og få løst sit problem.
(svarer lidt til at man ikke må sige: havde jeg været dig ville jeg gå til tandlægen med den tandbyld.
Istedet for med tavshedsregel om ingen forhandlerlinks og lign: Jeg vil råde dig til at søge hjælp for det inde i en storby hvor chancen er større for at løse lige netop dit problem.) Og Voila tandlægen bliver ikke nævnt, men der skal en seriøs mængde hjerneceller til at finde ud af dén med smerter i kæften.)

Man skulle lave en ny side hvor man kan lave en vurdering om den pågældene shop er ok eller ej. inkl et forum uden alle de forbandede tavshedsregler.
En sådan side eksisterer faktisk, dog uden et forum, men jeg må jo nok ikke skrive hvad den hedder for igennem den kan der findes links, til alle de butikker du ønsker, både lovlige og ulovlige (i og udenfor dk) + folks købsvurdering om den er ok eller ej, så du kan i sidste ende få en ide om de er sikre at sende penge til eller ej.
På selvsamme side har ejeren af omtalte butik selv en stemme, så ejeren kan forsvare eller bare nøjes med at sige tak for indlægget.

Så for ikke at få slettet noget, (ikke fordi det gør mig noget, jeg har jo stadig min stemme i dk) melder jeg mig ind hos Ariaji og siger at den hovedpine må du selv slås med. (altså med at finde de pågælendede shops DU leder efter?)

Medlem

Næsten ligeglad....

-.. .. -. -- --- .-. (dot) -.-. --- --

Er jo ikke ingenørtrop for ingenting...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Der må ikke nævnes navne på forhandlere, gode eller dårlige erfaringer. Sådan er reglerne, og de er der af en årsag. Vi vil f.eks. ikke risikere at forummet anvendes til reklame, eller til at give konkurrenter et dårligt ry. Og Chas, du kan ikke forvente at mods og admins sidder i døgndrift og gennemstryger enhver post for om der kan være ting som skal rettes. Vi har IKKE Psychedelia som fuldtidsbeskæftigelse, så du kan ikke forvente at alting sker øjeblikkeligt.

Medlem

Jeg forventer skam overhovedet ikke nogen sidder i døgndrift og retter indlæg, ligesom panserne ikke kan være overalt giver det nemlig sådan en som mig en hvis frihed at dyrke cannabis nogenlunde i fred. ;)
Intet ondt ment.

Men nu kan det så undre mig at min anden besked ikke blev rettet eller for den sags skyld den første?? HALLO hvor er moderatoren af efter rettelse af MasterKush indlæg??

Nu skal jeg skal nok opføre mig pænt i fremtiden, med hensyn til hvad jeg skriver, men jeg sletter ikke den anden besked. Den kan i få lov at fjerne.

Vil kun afsløre den er skrevet som svar til MasterKush allerførste spørgsmål.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]