Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2009 15:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Substans/er: LSD.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
6 dråber (Helt krystalklare) 1 (Brunlig).

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Rave i Stockholm med 6 venner og 2 veninder. Højt humør og synes selv jeg var i en god mental tilstand.

Triprapporten
Advarsel: Rimelig lang læsning.

Hello Psychedelia. Jeg vil prøve at dele noget fra det dejligste trip jeg nogensinde har haft med jer.

Mig og 6 venner havde i langtid planlagt en tur til Stockholm, for at høre Vibe Tribe, + nogle andre kunstnere, men det var hovedsaligt Vibe Tribe vi ville høre. Hotel, færge og billet til festen var bestilt, alt var i ordnet, så fredag d. 25/9 var vi klar til at sætte kursen mod Stockholm. Bilen var pakket med en masse Mokai, Kokain, LSD, n2o og højt humør. Vi tager afsted fra Aalborg kl 12.00, og er ca. på hotellet i Stockholm kl 23.00. Da vi ankommer til hotellet, får vi os en kæmpe overraskelse. Det viser sig at der hvor festen skal holdes er naboer til vores hotel, vi kan altså næsten spytte fra vores vindue ned til festen. Kan det blive bedre? Da det først er lørdag vi skal til fest, aftaler vi at hygge lidt på hotellet fredag aften. Der bliver drukket, og hørt en masse musik, og generalt er humøret og forventningerne til næste dag høje. Jeg ligger mig til at sove med et smil på læben.

Lørdag morgen står vi op kl 11.00, får os en solid omgang morgenmad og bevæger os ind mod centrum for at opleve Stockholm på tæt hold. Vi finder en bar, hvor det er forholdsvis billigt og hygger os der i en 4-5 timer. Humøret er højt og det er promillen også da vi kommer tilbage til hotellet for at gøre os klar til festen, som starter kl 22.00.

Der bliver åbnet en masse mokai, suget noget kokain og hørt en masse musik. Da der er rygning forbudt på værelserne så derfor skal folk ned på gaden for at ryge, og her ser vi ved et tilfælde at de er begyndt at sætte op til festen. Selvfølgelig bliver vi nysgerrige og går over for at snakke med dem, og det viser sig at folk er skide flinke.

Da jeg for noget tid siden havde prøvet det LSD vi havde med hjemmefra, og ikke var særlig begejstret for kvaliteten, gik vi på jagt efter noget nyt. (Det virkede faktisk slet ikke) Der går ikke lang tid før vi finder en gut der har en flaske med brune dråber som vi køber 6-7 stykker af.

kl 19.00 bliver de medbragte dråber hjemmefra indtaget. Vi er fire gutter der skal have LSD. Efter en time kan de to af dem mærke en ændring af farver og omgivelser. Jeg og min anden kammerat kan intet mærke, så 1½ time efter indtagelse vælger vi at tage en af de brune dråber. Her skal jeg love for at jeg kunne begynde at mærke noget. Værelset begyndte at føles mindre, musikken blev meget højere, meget bedre, og kaskader af farver springer ud over alt. Jeg er omgivet af farver og lykke.

Vi går i pendulfart mellem festen og vores værelse, både for at ryge, snakke med folk nede til festen og følge med i udsmykning. Der er rigtig højt humør og vi kan slet ikke vente til at vi skal ned at høre Vibe Tribe. Når jeg går på hotellet, i lobbyen og på gangene har jeg kun en tanke i mit hovede og den siger "With a head full of acid" , og pludselig på en af vores ture frem og tilbage fra rygning, bryder min ene kammerat ud "With a head full of acid" det fik jeg mig sku en god griner over at vi begge har haft den samme tanke :).

Vi ankommer til festen ca kl 00.15, og man må sige at den lever op til vores forventninger. Når man træder ind ad døren kommer man ind i en kæmpe hal, med det fedeste udsmykning. Oppe ved scenen er der på hver side en kæmpe projector der viser alt muligt forskelligt, bl.a visuals, info omkring kunster, og der bliver også filmet ned på scenen. Udover den ene hal, er der også et chill-out rum hvor folk ligger på madrasser og slapper af.

Jeg bliver mere og mere ramt for hvert sekund der går, og kan slet ikke finde rundt i alle mennesker og farver, så jeg beslutter mig for at finde et sted også bare danse og nyde det hele. ½1 time efter vi er ankommet til festen går Vibe Tribe på, ham vi har taget hele den lange tur for. Alle folk går amok, råber og skriger og der er total fed stemning.

Da han går på beslutter jeg mig for at jeg skal fandme helt op til scenen og stå. Jeg får danset mig igennem masserne og når helt op til scenen, og her smider jeg alle hæmninger. Det er noget at det fedeste jeg nogensinde har prøvet. Når jeg lukkede øjnene føltes det som om bassen kastede mig frem og tilbage i alle forskellige retninger. En af mine kammerater kommer op til mig med en flaske vand og siger at det er noget af det sidste der er tilbage, da der er udsolgt i butikken, og jeg tænker bare "hvad?" det kan jo ikke passe til en technofest. Jeg bevæger mig op til butikken, for at finde ud af det min ven siger er sandt. Jeg går tilbage til scenen igen og begynder at danse til dette vidunderlige musik. jeg sveder ukontrolleret, og jeg mangler virkelig vand. Pludselig kommer ham gutten jeg har købt syre af, løbende hen til mig med en kæmpe balje vand, og siger jeg skal drikke alt hvad jeg har lyst til, og i dette øjeblik bliver jeg endnu mere varm i min krop, eller nærmere omkring mit hjerte. Jeg har en så stor følelse af taknemmelighed. jeg nyder de næste 40 minutter i fulde drag. Det er det vildeste og mest fantastiske trip jeg nogensinde har haft.

Kl 04.15 tænker jeg at det er på tide at jeg kommer op og får noget søvn, da jeg er en af de heldige som skal køre bilen på hjemvejen.

Alt i alt var det en rigtig fornøjelig tur, og det er dælme et flinkt folkefærd de svenskere. Det er bestemt ikke sidste gang jeg tager til Sverige for at folde mig ud.

Dette er min første triprapport så i må bære over med mig, og set i bakspejlet er det måske ikke så meget en triprapport som andre jeg har læst herinde, men jeg føler bare at det her var så stort for mig at jeg bare måtte dele det med jer.

- Trixzadelic


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2009 16:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Måske ikke den mest uddybene triprapport. Men altid fedt at høre om en god aften.! :) Hvor mange dråber indtog du selv i løbet af aftenen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2009 14:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Nej, det gør jeg også rede for til sidst i "rapporten". :) .

Jeg indtog selv 6 af dem der var medbragt hjemmefra, men jeg synes ikke der var så meget spark i dem. Derefter indtog jeg 1 af de brune og holdte mig til det, da jeg som sagt skulle køre bilen dagen efter, og det ville jeg selvfølgelig være klar nok i hovedet til .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2009 16:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Synes bare 6 dråber lyder helt vildt ? :p

Men fornuftigt lige at være lidt klar i hatten, når du nu skulle styre automobilen ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2009 15:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Aner ikke hvad der var galt med dem vi havde med hjemmefra, men jeg havde overhovet ingen effekt af dem, udover lidt uro i kroppen. Mistænker de dråber vi købte af ham gutten til festen for at gøre tricket.

Ja, man skal sku være klar i æsken når man skal køre :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team