Hmm, ikke fordi det gir noget svar til forfatter på dette topic, men kom til at tænke på en episode fra en opgang jeg bor i, hvor jeg selv havde problemer med viceværten!! Mest fordi, at han havde et alkohol problem, og fik vidst også noget medicin, og pludselig kunne finde på at stå inde i vores lejlighed i tide og utide. Jeg fik talte med husejer/ejendomsselskab og fik udleveret hans nøgler, samt lavet aftale om at han skulle henvende sig telefonisk, hvis der var nogle problemer med vores lejligheden. Efter den episode, blev vores forhold godt igen og der var aldrig problemer!! Men, og det er nok her jeg falder lidt ud for topic,... så en dag havde viceværten på bagtrappen i vores naboopgang lugtet noget skummelt, og jeg talte med ham nede i gården, hvor han fortalte meget levende om denne mærkelig lugt, han betegnede som om der lugtede af lig....!! Jeg vidste godt hvad det var for en lugt han tænkte på, og den lejligheden hvor lugten kom fra, havde i lang tid været under forandring, med mørkelægning af vinduer, og et lille nyt hul i væggen, ud til gården.....!!! Pludselig en dag var viceværtens tankespind ved at drive ham til vanvid,.... og efter episoden med mig, så havde han efterfølgende ikke låst sig ind i nogle lejligheder overhovedet.... Men tanken om der lå et lig derinde, fik ham til at tag affære, og prøvede så en dag, hvor der ikke var nogen i lejligheden at låse sig ind. Men de havde skiftet låsene ud, så han ringede efter en låsesmed, som gav ham adgang fra bagtrappen!!!! Der væltede han ind i det mørkelagte rum, i en jungle af rør, slanger, kraftigt lys og grønne planter!!! Det næste der skete, var at politiet holdt i gården med to store biler, en reklamevogn, og en civil... De to stor biler blev i løbet af de næste timer fyldt med alverdens udstyr,.... manden af lejligheden blev bustet da han kom hjem,... og viceværten var rundt på gulvet, men lettet over at de ikke fandt et lig.... hehe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg overværede hele episoden fra mit vindue, og havde i lang tid kunne ligge 2 og 2 sammen, med bl.a. de mørkelagte vinduer, SAMT, hver aften når byen var faldt til ro for bilos, og alt var stille, så kunne man i en radius af 50 meter, lugte en kraftig lugt af Skunk, og lugten var kraftigst ved den lejlighed og på bagtrappen.....
Ved ikke om jeg falder helt ud for emnet,.. men så en lille historie om hvor galt det kan gå,.. og om hvad viceVerden tar sig ret til....
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
dEEP
|