Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 sep 2009 21:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2009 16:37
Indlæg: 11
Substans/er: salvia divinorum
Setting: Hjemme eller hos ven: hos en ven
Var du sammen med andre: ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserneførste gang 1-halvandet. anden gang 2-3 bonghoveder


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
dagen startede med at jeg tog ud til en af mine venner (lad os kalde ham a) hvor det var meningen at vi skulle drikke og så videre, vi havde en kasse øl og en vandpibe (dog med vandpibetobak) fuld af røg.

humøret var bestemt i top og vi startede drikkerriget, spiste godt med mad så min mave var fuld. nok ved 23 tiden gik jeg lidt rundt i skuffer og kasser og fant en lille pose med salvie, vi trode ikke at der var mer men der måtte vi tro om igen, der gik ikke længe før hovedet var lavet og jeg startede med at suge (sad i en sofa) efter det første sug kunne jeg mærke en lille smule i benene og så videre så jeg tog et sug til og holdt det inde i nok 20-250 sek nok efter 15 kunne jeg ikke mærke min krop og det føltes som om at mit hovede svævede. jeg kunne se min krop men den føltes falsk som om der var nogle der havde plaseret den der.

jeg sad og trippede lidt da jeg så ned på vandpiben, den lignede en fjeder af en art den svingede rund og det lignede en tegnefilm. jeg sad og kiggede på den i lidt tid mens jeg hørte beatles, musikken lød dejligt og jeg sad og fladede mere og mere ud.

jeg kiggede op på a som så utrolig ulivlig ud, det lignede at han var lavet af voks eller en form for glas, jeg sad og kiggede lidt da det hele begyndte at have en underlig flimren eller en livskræft af en art bore og vægge og skabe havde ikke den flimren men a, min krop og fjærnsynet havde den der flimren. jeg kiggede lidt på det og det der føltes som et nanosekund efter var jeg tilbage i den rigtige verden.

jeg tænkte ikke så meget over hvad der var sket men senere kom der nogle grumme spøgsmål.

nå nu var der gået et styk tid efter trippet. klokken var 02:00 og man var så småt ved at gå i seng, jeg tænkte hvorfor endlig ikke, lage mig godt til rette på madrassen og bad a om at fylde et hovede. jeg sugede og sugede. efter nok 2 hovede kan jeg kun huske svagt at jeg sugede det sidste, men det er blevet bekræftet siden, hele min krop føltes som et kæmpe kredsløb, og min krop var 3d og 2d på en og samme tid. jeg kunne føle hele min krop men måske lidt for meget. jeg var nermest selve kredsløbet og jeg flød rundt i mine ben og mine arme. meget underligt at have en krop men sammetid at være inde i kroppen.

jeg ligger og frydes over at min krop har sin egen eksistens og at jeg er en del, vis ikke helle kredsløbet. jeg er i en helt anden verden, eller ikke engang en verden. der er kun mig min krop som er inde i min krop og sådan bliver det ved, kan få hevedpine vis man tænker for meget over det.

nå nu er jeg tilbage i rummet men det er meget forvrænget de forskellige plakater har forskellige personligheder og det skræmmer mig utrolig. feks en stewie plakat (babyen fra family guy) ligner en djævel og jeg tror at den vil dræbe mig så jeg vender hurtigt hovedet, aå jeg kigger på en plakat med et hash blad jeg kan ikke huske så meget mer men vågner ved at the doors this is the end, er ved at slutte og den skræmmer mig. jeg får slukket den og opdage til min gru at a ikke er i rummet, jeg freaker mega ud men efter lidt tid slapper jeg lidt af. jeg lægger mig igen, blinker med mine øjner og så er det morgen, meget underligt jeg ligger lidt og tænker over det og nok 10 min efter går jeg ind og vækker a.

meget underligt og voldsomt trip men også et meget godt trip :D


Senest rettet af hawk111999 21 sep 2009 10:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2009 09:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 jan 2008 23:02
Indlæg: 72
Hvor stærkt var dit Salvia ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2009 21:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 aug 2009 16:37
Indlæg: 11
5x


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team