Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Xzibit!!!!
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Nogen der var inde og se ham???? DEt var da for sygt!!!!!!!!!!!!!!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvorfor skal du absolut stikke mig i næsen med det, fordi jeg ikke fik billetter? Da koncerten først blev annonceret forsøgte jeg at få mine venner med til det, men de sprang fra et for et par uger siden pga. økonomiske problemer. Her i sidste uge ser jeg så "I byen" på Tv2, hvor der reklameres for koncerten. Min lillebror og jeg bliver enige om at bestille billetter til lortet, men selvfølgelig er der udsolgt (Vega er faktisk et ret lille spillested). Her igår forsørger vi så i desperation at tage derind, for at se om nogle har billetter i overskud. Det er der, men prisen ligger imellem 500 og 1500 kr., så vi giver op og tager skuffede hjem. Nu sidder jeg så og piver, for jeg ville vildt gerne ha' oplevet Xzibit. Hvis jeg havde vidst at nogle andre psy-hoveder var interesseret i den slags, havde jeg bestilt mine billetter for længe siden, øv øv øv [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

-Psyko

[ 14 November 2002: Besked ændret af: Psyko ]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
LUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR

PIS, jeg havde heller ikke pengene til det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] desværre.
Det koster jo kassen at tage fra århus til kbh tur retur når man også skal have billetter.

og ak ja, grandmaster flash aflyste jo også her i århus [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

BTW, hvem var mere på scenen`???

[ 14 November 2002: Besked ændret af: -Cuben- ]

Medlem

JEg er sgu ked af det på jeres vegne!!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Men FUUUUUUCCCCKKKK!!!! det var sgu sygt, egentlig havde jeg heller ikke rigtig regnet med at der var nogen herinde der ville have misundet mig for det, jeg troede egentlig alle var dedikerede bastionen-technorocker-progessiv-trance-house-mix-tis lyttere hvilket jo også er fint nok... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men næste gang der kommer noget i samme klasse til DK må vi jo lige huske at minde hinanden om det!!!!

(damn, da han spillede paparazzi og foundation!!, lidt en drøm der gik i opfyldelse... også TEMMELIG sindsygt da han lavede crip-walk!!:cool [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

okay, FIPGC opvarmede...det var ok
Som back-up havde han en eller anden hvid rapper fra LA, det´fungerede ikke så optimalt da han ikke var så god og ikke passede ind i det der "west-coast/xzibit" univers, og folk var der jo slet ikke for at se ham... men fred være med det, Xzibits optræden gjorde at man nemt kunne se bort fra det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Og han backede heldigvis ikke op på "de vigtigste numre"
(det kunne være at jeg skulle skrive en trip rapport om denne her koncert istedet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Livsnyderen:

(damn, da han spillede paparazzi og foundation!!, lidt en drøm der gik i opfyldelse... !!:cool [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Netop de 2 sange ligger også på min top5 xzibit liste
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Måske vi skulle oprette en lille klub til formålet, så vi raplyttende psy-hoveder kan huske hinanden på de vigtige koncerter. Jeg mangler helt klart noget at tage til jams med, netop derfor fik jeg heller ikke billet til mr. X-Z.

-Psyko

Medlem

klart!!!
Der er heller ikke nogle af mine "hep-hop-homies" der er friske på drugs, de er mere på bajer-weed vognen.... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Så det kunne jo være grinern nok at mødes og evt fyre lidt op får de 10g BZP jeg har reddet mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Well, jeg synes sgu også det har sin charme, at hænge med mennesker der ikke rør hårde stoffer. Så kan man jo opleve andre af livets sider, som f.eks værthus/bodega/pub kulturen! Jeg holder på at have venner fra alle subkulturer osv.

-Psyko

Insane psychedelia user!

De folk jeg kender der går på værtshus har nu altid formået at indtage store mængder amfetamin eller kokain under deres værthus besøg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Tjaaa de lamme HÆP-HÅPPER (sagt på godt jysk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) og sku også mest på weed vognen og ikke andet.
Altså dem af dem jeg kender, og for DET MESTE [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Well, jeg synes sgu også det har sin charme, at hænge med mennesker der ikke rør hårde stoffer. Så kan man jo opleve andre af livets sider, som f.eks værthus/bodega/pub kulturen! Jeg holder på at have venner fra alle subkulturer osv.

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Helt enig! Det er altid rart med lidt afveksling..!

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
De folk jeg kender der går på værtshus har nu altid formået at indtage store mængder amfetamin eller kokain under deres værthus besøg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

helt enig, har set folk indtage stort set alle slags drugs på værtshus, det er altså ikke kun på DiscoTrasco det sker [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men det var jo nok heller ikke det du mente

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]