Vær Hilset -dette er min første tråd, så bær over med mig..!i!
Jeg har startet et hjemmedyrk og mengler lidt tip, råd og fif . . .
1. Har planterne (alle feminiseret, minus Low Ryder): Malawi Gold, Colombian gold, Northern light, White Shark, White Widow og Lowryder
2. Vækst: Hvor store bliver de ovenstående planter og hvad forventer deres yield at være (pt er de alle mellem 40 - 60 cm høje)..???
3. De er alle sået samme dag og er præcis 2 mdr imorgen (7 sep), så hvor lang tid er der igen inden de forskellige skal tvinges i blomst..???
Grunden til jeg spørger er, at jeg hører fx at White Widow kun bliver 50-60 cm høj, hvor andre siger den bliver op til 160 - 200 cm høje, så er lidt forvirret og ville blot høre andres råd herinde . . .
Vil riiigtig gerne sætte billeder ind, men kan ikke lige finde hvor jeg uploader dem (morgenfeden var pæn stærk)..!i!
Ser frem til at modtage nogle flere råd omkring de ovenstående planter, da jeg jo helst skulle få det maksimale udbytte..!i!
Malawi Gold (6 stk), Colombian Gold (1 stk), Northern Light (3 stk), White Shark (4 stk), White Widow (7 stk) og Lowryder (4 stk, som allerede er under blomst)
Smokey McPot
-xxx-