Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: Psy trøjerne
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Jeg har åbnet en tråd i art-forummet hvor i kan poste forslag til hvordan trykket skal se ud.<HR></BLOCKQUOTE>

der er allrede et logo,
kan du ikke huske den kongorangse??? hvor crqtus vandt nogle svampe for det bedste logo

den øverste til højere inde i galleriet under psy logo'er

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Jeg har åbnet en tråd i art-forummet hvor i kan poste forslag til hvordan trykket skal se ud.<HR></BLOCKQUOTE>

der er allrede et logo,
kan du ikke huske den kongorangse??? hvor crqtus vandt nogle svampe for det bedste logo

den øverste til højere inde i galleriet under psy logo'er

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Så fik vi hvis det på plads [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

admins kan vi få en afklaring???

Dedikeret medlem

fejl post

[ 06 2002: Besked ændret af: Zikterion ]

Medlem

Geografisk sted: danmark
efter min mening skal der sgu ikke stå narkologe... det fede er jo når man møder en anden der har psy.dk trøje på... det skal også være for at stikke lidt til omverdenen, men hvis der står narkologe på tøjet, så er det for tydeligt at det er for at provokerer... uden "Narkologe" kan jeg stadig have min psy.dk trøje på hjem til mormor uden hun spørger hvad fanden jeg har gang i... det må også godt være en lille smule indforstået.. for så mange er der sgu heller ikke der ved hvad det her er for noget.. det ville være den syge griner at møde en af jer til juleudsalg i magasin med mor eller kæresten, og bare smile til hinanden og tænke: han er også klar på at være underlig... det ville være optur.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Nå, skal vi snart ha' de trøjer?'... jeg har et lille foreslag... hvis vi lavede et topic hvor alle der med 1000% sikkerhed ved at de vil have sådan en trøje.. meddeler hvor mange de vil have.. så kan vi se om vi kan nå op på de der 100 trøjer som Zikterion havde et tilbud på.... derefter kunne en (f.eks. Zikterion der jo har kontakt med firmaet der laver tryk på trøjerne) oprette en konto... hvor man så f.eks. indtil en eller anden dato til at sætte pengene ind på (på modtagerkontoens udskrift skriver man sin addresse og str. trøje)... når datoen er nået.. tage vedkommende og bestiller trøjerne.... så sender dem når de er færdige...

Der skal selvfølgelig findes en nøjagtig pris... har mener jeg totalt for trøje med tryk og noget porto for forsendelse... så man ved hvor meget man skal overføre til den der konto

Medlem

Yeah!!

Jeg synes sq også det ville være lidt nedern, hvis der stod "narkologe", eller sådan noget. Men mht. at have sit nick på brystet... BLÆRET... eller måske bare medlemsnummeret... eller begge dele!?

Og forresten... er det bestemt at det skal være caqtus' (fede) logo, eller skal der en afstemning til, når der er kommet en masse bidrag?

Medlem

Jeg synes begge foreslag er fede.. så for mig er det hip som hap... synes bare der er en der skal tage beslutningen.. så der kan komme lidt mere skred i projektet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

@svimmer der var oxo derfor at jeg bad admins om en afklaring.

jeg synes sq lidt det er op til dem at bestemme hvad der skal stå på dem, aang medlems nummer/nick så skriver gutten jo i brevet at det er muligt for 15kr ekstra så det synes jeg klart vi skal have!

ang logo så synes jeg lige vi skal ive folk et par dage til til at komme med logo'er, personligt er jeg endt med at gå ind for poke's indtil videre

Dedikeret medlem

Ja slap af, der er tid nok, ingen grund til at bstille 100+ trøjer, når vi ikke engang har besluttet hvilket logo vi skal have trykt.

Og personligt har jeg endnu ike fattet om det er t-shirts, hættebørger eller begge dele...

Medlem

hvertfald t-shirts... okæy?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
hvad med at man selv lavedeog fik trykt logoet navn nr evt narkologe eller jeg er arkoman what ewer og sår kan man selv trykke der på noget tøj. fks logoet med skriften rundt om www.psychedelia.dk Doeneg nr.190 på ærmet ellerryggen af en t-shirt jeg har nogle flotte med farvede symboler som jeg ville bruge. bare en ide vh. doeneg

Dedikeret medlem

ja det ender jo nok med at folk hver i ser skal bestille dem.
men hvad så med at få det samme logo på maven bare og så www.addresen på rykken enten vandret eller lodret og så nick'et lidt over brystkassen,

så kunne man sige til det firma at de skulle lave en flok med de tryk og når så folk ringet hver iser og bestrile sådan en trøje med sådan et logo så skulle man selv sige nicket og få det lavet.
så kunne vi lave en PREORDER her på siden ved at lave en post hvor folk inden en dato kunne skrive om de ville have en og når så tidsfresten var over så var der en der ringet og sagde hvor mange mennesker der ville have sådan en trøje og så få en pris, så køber folk dem individoelt bagefter af det eller også laver vi noget med en dato med det firama der så for et SKØN på hvor meget det ville koste,så betalte folk på forhånd og hvis der så var så mange at der skulle opstå en rebat tilbage betaler firama'et så pengene til folk

jeg syntes nu ikke der skal stå medlems nummer det kommer til at virker for fuckt op

men hvem VIL stå for det og hvilket logo rander i andre og syntes der skal være der på, vi har jo et regtik fedt et i forvejen som passer til at blive trykt ,at det så aldrig har været på forsiden er fuckt,

bare en ide

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af morphos:
ja det ender jo nok med at folk hver i ser skal bestille dem men.

hvad så med at få det samme logo på maven bare og så www.addresen på rykken enten vandret eller lodret og så nick'et lidt over brystkassen,

så kunne man sige til det firma at de skulle lave en flok trøjer med de tryk og når så folk ringet hver iser og bestrile sådan en trøje med sådan et logo så skulle man selv sige nicket og få det lavet.
så kunne vi lave en PREORDER her på siden ved at lave en post hvor folk inden en dato kunne skrive om de ville have en og når så tidsfresten var over så var der en der ringet og sagde hvor mange mennesker der ville have sådan en trøje og så få en pris, så køber folk dem individoelt bagefter

eller også laver vi noget med en dato med det firama og så for et vi et SKØN på hvor meget en trøje vil koste,så betalte folk på forhånd og hvis der så var så mange at der skulle opstå en rebat så tilbage betaler firama'et så pengene til folk

jeg syntes nu ikke der skal stå medlems nummer det kommer til at virker for fuckt op

men hvem VIL stå for det og hvilket logo rander i andre og syntes der skal være der på, vi har jo et regtik fedt et i forvejen som passer til at blive trykt ,at det så aldrig har været på forsiden er fuckt,

bare en ide
<HR></BLOCKQUOTE>

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
For at bestemme os, skal vi ikke sige nu at caqtus's svampe billed bliver logo'et til t-shirt og hættetrøje - som kommer bagpå.

Personligt syntes jeg det er grimt med noget foran på en t-shirt, især hvis det er mit nummer her på psy. Måske et meget lille nick og rang ...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
Måske et meget lille nick og rang ...<HR></BLOCKQUOTE>

Bare fordi du er admin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg synes næsten det er et must med vores nick foran ved brystet (skal nødvendigvis ikke være der, men der vil det efter min menning se bedst ud)
Det ville da være irriterende at se en med en Psy.dk trøje og man fx. ikke lige har mulighed for at gå hen og sige: "Hey Narkoman, hvad er så dit nick?"

Bare lige så man ved hvem man nu har stødt på, uden at snakke med vedkomne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

helt ærligt.. tror i ikke det er for besværligt... at der skal lave så mange forskellige tryk...jeg mener alle de forskellige nicks?.... eller hvordan??

Dedikeret medlem

ok, folk nu læser i sq det f****** brev igen! som guttten der fra siger er det ikke en skid besværligt det koster baree 15 kr ekstra per trøje!

En model kunne fx. være at når folk bestiller den, så skriver de oxo det nummer/nick/tind de vil have skrevet foran med på.......

@wODDY hvad så med den logo konkurrance der kører lige nu?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]